31. לכל המגיבים בעד עליית המס, למה צרות עין ? אתם רוצים גם רכב? תרכשו השכלה תדרשו רכב מהמעסיק, בגלל שלכם אין אז שכולם לא יהנו? איזה חינוך קיבלתם נחליאלי בגן | 02.07.18 (ל"ת)
30. על שווי השימוש משלם העובד גם מס בריאות וביטוח לאומ אבסורד וגזל של האוצר על הדווי השימוש העובד משלם מס בריאות וביטוח לאומי, עובד שהמעביד מצמיד לו רכב עבודה משלם לאוצר למעלה מ 10,000 ש"ח בשנה יותר ממה שהוא אמור לשלם עבוק השימוש הפרטי שלו , רוצים מס אמת אז " נאה דורש נאה מקיים" שמוליק פישר | 28.06.18 (ל"ת)
29. קודם שידאגו למי שאין רכב חברה זה שגובים ביטוח חובה כל שנה כאילו זה רכב חדש זה ג'נבה. זה שחברות הביטוח גובים ביטוח מקיף על רכב ישן כאילו הוא חדש זה גניה. קודם תדאגו לרוב הציבור ואחר כך למי שמרוויח הרבה ובנוסף מקבל רכב ליסינג. אף אחד לא מחייב לקחת רכב חברה, מי שרוצה נוחות שישלם. יש לחריג עובדים שרכב זה העבודה שלהם. דוד | 28.06.18 (ל"ת)
28. מה עם נושא המע"מ ??? ומה עם נושא המע"מ ??? למה לקחת שווי שימוש לרכב לפי מחיר הרכב כולל מע"מ ????? כרמית | 28.06.18 (ל"ת)
27. יש להבדיל בין מסחריות לבין פרטיות הפתרון הפשוט ביותר והצודק ביותר הוא להוריד את שווי השימוש לגמרי או סכום סמלי לרכבים מסחריים, דהיינו כל מי שעם הטנדרים/מסחריות של הוט יס מעליות ספקי סחורה וכו' דוגמת ברלינגו קאדי וכו' שהתפקיד שלהם הוא 8 שעות על הכביש ישלמו שווי מופחת לדוגמא במקום 2.48% רק 1% ובינינו גם ככה בדרך כלל אלה העובדים שמרוויחים מעט כ 6000-8000 ש"ח ברוטו והמס על הרכב פשוט מוריד אותם למטה, לגבי שווי השימוש לשאר העובדים, השווי זה לא רק עלות הרכב אלא גם הדלק ביטוחים כאב ראש וכו' וכו' ולכן אין מקום לשנות- ככה פשוט. דודו | 28.06.18 (ל"ת)
26. מדינת כל מסיה בישראל מס שווי שימוש מיותר ולא צודק, הרי בהגדרתו הוא מוטל כדי לגלם את הטבת השימוש ברכב. אבל על הרכב גבו מס קנייה שהוא בהגדרתו מס עבור צריכת טובין בישראל. ועל הדלק שולמו על ל-3 ₪ בלו ולא ניתן להשתמש ברכב ללא דלק. אז מס עבור השימוש ברכב שולם גם פה. שוועדת הכספים תבטל את מס שווי השימוש או לכל הפחות תקבע מס קצוב של כמה מאות שקלים (סולידריות) וזהו. לא ניתן לחלוב פרה לנצח. צריך למצוא מקורות הכנסה אחרים שאינם רכב ומה שסביבו. קחלו | 28.06.18 (ל"ת)
25. לא רק חשמלאי - גם להרבה אנשי הייטק זה בעיקר לעבודה גם מי שנוסע לטיול בסופש וגר רחוק מהעבודה עדיין מעל 90 אחוז מהנסיעות שלו הם לעבודה וחזרה. לא צריך להיות חשמלאי עם כבלים הרכב כדי שהשימוש יהיה בעיקר לעבודה. להוריד לכולם או לבדוק באמצעי טכנולוגי איזה נסיעות הן לעבודה אביב | 28.06.18 (ל"ת)
24. מהל פפוליסטי שיעמיס עוד רכבים על הכבישים הקורסים שווי השימוש שנקבע הוא הגון ומשקף את ההטבה האמיתית. מי שלא מעוניין יכול וותר על הרכב ולרכוש כזה בעצמו, נראה אותו אז. כל הפתרונות שמציעים בצורה של הגדרת נסיעה ע"י הנהג הינם פתח לקומבינות ורמאויותץ כמובן שיש יוצאי דופן שנפגעים כמו שיש כאלה שמרוויחים. השיטה אינה מושלמת אך היא הטובה ביותר שיש. רו"ח | 28.06.18 (ל"ת)
23. המשפט החשוב בכתבה: "מדינת ישראל התמכרה למיסוי על רכבים" אחת הסיבות הראשיות ליוקר המחייה בישראל היא המיסוי על רכבים. כל שינוי קטן יוצר בור תקציבי אדיר. אתם מבינים למה אין תחבורה ציבורית נורמלית? אתם מבינים למה אין תוכנית ארצית לשבילי אופניים? זינגנון | 28.06.18 (ל"ת)
21. מצד שני למה שעסקים ייתנו רכבים בני 10 שנים לעובדים? מישהו צריך לממן התחדשות כלי רכב. אזרח | 28.06.18 (ל"ת)
19. יש להכפיל את שווי השימוש כדי לשמור על לומדי התורה לומדי תורה מקופחים ונאלצים לנסוע באוטובוסים אהרון | 28.06.18 (ל"ת)
18. שיורידו גם את אגרת הרישוי לפי שווי הרכב שיורידו גם את אגרת הרישוי לפי שווי הרכב גיורא | 28.06.18 (ל"ת)
17. רק רכבי הטבה ישלמו מס רכב צמוד שמשמש לעבודה ולא כהטבה ,צריך להיות פטור ממס. דוני | 28.06.18 (ל"ת)
16. שולמו 5000 ש״ח לחודש שווי שימוש על רכב בן 7 שפעם היה יפה. לא רציתי להחליף כי שומר על הרכב. שולם שווי שימוש חודשי יותר משווי הרכב המופחת בספרים. זו מדינת סחטנות של מאפייה. סיפור אמיתי : רכב בן 7 | 28.06.18 (ל"ת)
15. גפני? האם חברות הליסינג התחילו לתרום לחרדים? גפני דואג לי? חצי מהמסים המנופחים שלי זה לממן את הציבור שלו שלא עובד ומביא המון ילדים בלי יכולת לממן אותם. ממתי | 28.06.18 (ל"ת)
14. שווי השימוש גבוה יותר מאירופה?! מתי לאחרונה בדקת את המיסוי על רכב? דואגים לשכבות החזקות יותר. אלה שנהנים מרכב צמוד מהעבודה. המיסוי בישראל כפול מאירופה | 28.06.18 (ל"ת)
13. עלויות רכב חצי מעלות הרכב זה מיסוי ישיר חצי מעלות הדלק זה מיסוי ישיר שווי שימוש בשנה לפחות 30000 ש"ח שנגבים מהם מיסים מהמשכורת. רכב כבר מזמן לא מוצר יוקרה. אין הצדקה לחצי מערך המיסוי שיש עכשיו! ראול | 27.06.18 (ל"ת)
10. גפני מה יהיה משנת 2010 אתה מאיים שתשנה בחקיקה וכל פעם מקבל כותרת בעיתון. אתה באמת חושב שמישהו מאמין שתחוקק משהו כזה אתם מקבלים רכב צמוד ואותנו עושקים גוליבר | 27.06.18 (ל"ת)
9. הרכה בעבודה כל היום. מי שמקבל רכב מהעבודה אז בהגדרה משקיע בעבודה. היום נעשינו עבדים לעבודה. כל היום הרכב בעבודה וכלל לא משמש לצרכים פרטיים. ללא רכב היה יוצא העובד בארבע הביתה. וככה נשאר עד שבע שמונה רואה חשבון | 27.06.18 (ל"ת)
8. ומה עם זה שמשלמים שווי מס על רכיב המע"מ ? שני דברים שחייבים לתת עליהם את הדעת: 1. למה לשלם זקיפת שווי גם על רכיב המע"מ של הרכב ? זה מס על מס. 2. מדוע שווי הרכב נקבע על פי מחירון רשמי של היבואן ? מרבית רכבי הליסינג נרכשים דרך יבואן מקביל במחיר משמעותית זול יותר. למה לא לקבוע לפי מחיר בפועל של הרכב ? ארז | 27.06.18 (ל"ת)
7. מדינות ה-OECD מסבסדות את תעשית הזיהום-הרכב חוץ מזה שלא משלמים את מלוא שווי למס של ההטבה. הרי באירופה מחירי היכב גם יותר נמוכים ונגישים (שוב בגלל סבסוד תעשיות מזהמות). כשלנו תהיה תעש-איכסה | 27.06.18 (ל"ת)
4. להעלות עוד את המיסוי על רכבים ולהעביר את הכסף לבתי החולים שמטפלים באלפי המתים בכל שנה מנזקי המכוניות - מתאונות דרכים ובעיקר מזיהום אוויר. לא רוצים לשלם שווי מס גבוה? אף אחד לא מכריח אתכם לקחת רכב חברה. סעו באוטובוס. אין אוטובוס כי אתם גרים במושב כי אתם אוהבים את הירוק? אין שום דבר ירוק בלזהם את הסביבה בכל פעם שאתם רוצים לקנות חלב במכולת. תעברו לעיר. במרכז פתח תקווה יותר זול משכונות המגדלים ויש תחבורה ציבורית לים מרכזי תעסוקה. דב | 27.06.18 (ל"ת)
3. מגוחך. כשמחיר הרכב בארץ יהיה כמו הממוצע ב-oecd, אז יהיה מקום לדבר על הפחתת השווי. בן אדם שנוסע עם רכב פרטי משלם ירידת ערך מהמחיר בארץ, לא בצרפת ולא בגרמניה, ומזה נגזר שווי השימוש. בנוסף, הפחתת שווי השימוש רק תעלה עוד רכבים על הכבישים הקורסים כבר עכשיו כרמלה | 27.06.18 (ל"ת)
1. שווי שימוש כל הכבוד, הגיע הזמן לעשות בנושא זה סדר. שישאירו את הגובה הנוכחי על רכב חדש בשנתו הראשונה. בשנה השניה (ירידת ערך של כ- 15%) יש להוריד את שווי השימוש בהתאם ל- 2.11% ממחירו כחדש. בהמשך, בהתאם לירידת ערכו (ב-%) ירד בפועל שווי השימוש. ניתן גם להחליט שעל רכבי יוקרה (נניח שיוקרה = רכב שמחירו מעל 250,000 ש"ח) שווי השימוש לא משתנה ונשאר 2.48%. רק תעשו משהו בנושא ללא דיחוי, די נסחטנו מספיק. זאב | 27.06.18 (ל"ת)
ועדת הכספים לרשות המיסים: "שנו את שווי השימוש ברכב או שנשנה באמצעות חקיקה"
31 תגובות לכתיבת תגובה