25. אין סיכוי כי במהירויות כאלו מייד לאחר ההמראה הישראלי הממוצע לא יוכל לעמוד ולהתווכח עם הדיילת על זה שהוא רוצה לשירותים ולעשות בלגן שמגיע לו הכל רוני | 04.06.21 (ל"ת)
23. מטוס נוסעים על קולי תאורטית אפשר להצב מטוס על הנייר גם למהירות האור .הלכה למעשה .אין התחלה של טכנולוגיות כאלה .ורחוקים מאוד מלהתחיל ! מהנדס | 30.06.18 (ל"ת)
22. מטוסים על קוליים אין מתכות שיכולות לעמוד מעל שני מאך למשך 15 דקות . מזה 30 שנה לא נמצו סגסוגת מתכות כאלה .ובטח שלא ל 5 מאך וכמובן שאין מנועים כאלה .גם ה ציפור השחורה SR71 סבל מהתחממות יתר ועיוותי מבנה . מטוסי הקרב שכולנו מכירים מגיעים לשני מאך לדקות ספורת.בלבד וחייבים לרדת מהר ל 1.6 מאך או למהיריות תת קוליות גבוהות 650 קשר. מהנדס | 30.06.18 (ל"ת)
21. ל-18 קפטן קירק אמר שהוא מעולם לא אמר את המשפט הזה בסידרה. זה היה וידוי של ויליאם שטנר בעונה השניה של הסדרה האמריקאית "לעולם לא מאוחר". שנית 11 ו-18 ראיתם את הסרט "הזבוב"? תארו לכם שזה יקרה... ישראלי בקנדה | 30.06.18 (ל"ת)
20. 20 שנים לפחות עד אז אני אמציא את הטלפורטינג ונסגור את כל חברות השילוח והתעופה לתמיד לא בקרוב | 29.06.18 (ל"ת)
19. היה לי כרטיס טיסה בקונקורד מלונדון לניו יורק שבועיים לפני הטיסה התרסק הקונקורד בצרפת וטיסות הקונקורד בוטלו. טסתי במטוס רגיל. אליהו | 29.06.18 (ל"ת)
18. אין רווח במטוסי מנהלים? בגלל זה יש כל-כך הרבה מטוסי מנהלים? על מה גולפסטרים מתקיימת? אלכס | 29.06.18 (ל"ת)
16. הזמנה לשרה וביבי "דחוף"! מדינת ישראל חייבת להזמין מטוס כזה לקיסר והקיסרית נתניהו, לא משנה כמה זמן שייקח... דוד מלך ישראל | 29.06.18 (ל"ת)
15. אין על הקברניט... תוכן משובח מבית הקברניט ניצן סדן, מוגש קריא, מעניין וחכם, תודה ניצן. לא ראיתי כתב שמוציא חומרים מדהימים בנושאי תעופה כמו הקברניט סדן ואם מתעלמים מתגובות של חכמולוגים אפשר ללמוד גם מהתגובות, אגב, אשמח אם תוכלו להחזיר את פורמט הקברניט שהיה פעם מיכאל מ | 28.06.18 (ל"ת)
14. עדיף שישקיעו ברכבות מהירות שייתרו טיסות של פחות מ8 ככה בנמל תעופה טיפוסי, 30% מהטיסות ייעלמו, הנוסע הממוצע לטווח ארוך יבזבז 20 דקות פחות על הקרקע בכל כיוון ומחיר הדלק הסילוני יפחת כך שיהיה אםשר להגביר את מהירות הטיסה עם המנועים הקיימים. עדיף להשקיע בטווח הארוך בחשמוח מנועי המטוסים שמשמשים לשיוט לאחר המראה גבוהה במיוחד אסף | 28.06.18 (ל"ת)
13. ל 8 לא טסת אף פעם במחלקה ראשונה, גם אני לא. במחירים האלה אתה לא עובר את כל העינויים שאנחנו, פשוטי העם עוברים בשדה התעופה. יש להם מסלולים נפרדים ושירות אישי. עני מרוד | 28.06.18 (ל"ת)
12. הסיבה שהכנפיים קטנות יותר היא לא משום שהמטוס ישאר באוויר באמצעות כוח המנוע במקום העילוי, אלא משום שבמהירויות גבוהות יותר נרדש פחות שטח לכנפיים כדי ליצור את אותו עילוי, וכדי להפחית גרר. כלומר גם במטוס הזה, התפקיד של המנועים יהיה רק להסיע את המטוס קדימה, והתפקיד של הכנפיים יהיה להשאיר את המטוס באוויר. עדי | 28.06.18 (ל"ת)
11. עדיף עדיף להשקיע בטכנולוגייץ הטרנספורטיישן. פירוק חפץ לחלקיקיו ושיגורו במהירות האור ליעד שם הוא מורכב מחדש. זה אפשרי ויחסוך את הדלק. שדות התעופה. הטייסים הזמן וכל השאר. אורי | 28.06.18 (ל"ת)
10. בולשיט מסירת מזוודות - חצי שעה בטחון - חצי שעה המתנה - שעה בורדינג - חצי שעה טקסי - חצי שעה *** טיסה - שעה *** טקסי - חצי שעה יציאה - חצי שעה ביקורת גבולות - חצי שעה מזוודות - חצי שעה העיקר טסים מהר, בטיסות לאירופה זמן הטיסה אינו משמעותי לעומת הזמן שמבוזבז על הקרקע. בום | 28.06.18 (ל"ת)
9. ברגע שזה יהיה רווחי מספיק למדינה, יאשרו גם יאשרו בומים על-קוליים. הם פשוט יהיו מעל האוכלוסיות החלשות.. רוטל | 28.06.18 (ל"ת)
8. זה לא יקרה לעולם העלויות יהיו גבוהות מידי והמטוס יכול לטוס במהירות כזאת רק מעל הים CC | 28.06.18 (ל"ת)
7. תיקון משפט שמכאיב לעיניי ממש מעל התמונה של הקונקורד כתוב "וכל התנועה הזו, שנגרמת בשל הליכוך הלוהט עם האוויר במהירות גבוהה, מייקר מאוד את התחזוקה השוטפת." אני מציע תיקון: "וכל התזוזה הזו, שנגרמת בשל חיכוך רב של דפנות המטוס עם האויר במהירות גבוהה, מייקרת מאוד את התחזוקה השוטפת". בבקשה מכם.. :) מהנדס | 28.06.18 (ל"ת)
4. יש לי, יש לי — עיצוב של מטוס שיביא לפריז ברבע שעה נשארו כמה בעיות טכניות קטנות לפתור.... עוזי | 28.06.18 (ל"ת)
2. מיותר. פרוייקט ה falcon heavey של מאסק הרבה יותר פשוט והגיוני טיל שנוסק מעל האטמוספירה ונוחת בקצה השני של כדור הארץ תוך פחות משעה. כבר הוכח שעובד והרבה יותר זול ממטוס נוסעים. למה לבזבז זמן על קונספטים יקרים ? ניר | 28.06.18 (ל"ת)
1. ניו יורק אין היום טכנולוגיה שמאפשרת מאך 5 במטוס נוסעים. עדיף להם כבר להציג חללית שעושה טלא-פורטיג. זה יהיה יותר מרשים ומעשי באותה מידה.... ראמ-גט נוסה בעבר במקרים בודדים ויותר תיאורטי ממעשי. לגמרי תאורטי שמדובר על מטוס בגודל מטוס נוסעים ועם אנשים בלבוש נורמלי... שי | 28.06.18 (ל"ת)
בואינג הציגה עיצוב למטוס שייקח אתכם מנתב"ג לפריז בשעה
25 תגובות לכתיבת תגובה