אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בואינג הציגה עיצוב למטוס שייקח אתכם מנתב"ג לפריז בשעה

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
מטוסים על קוליים
אין מתכות שיכולות לעמוד מעל שני מאך למשך 15 דקות . מזה 30 שנה לא נמצו סגסוגת מתכות כאלה .ובטח שלא ל 5 מאך וכמובן שאין מנועים כאלה .גם ה ציפור השחורה SR71 סבל מהתחממות יתר ועיוותי מבנה . מטוסי הקרב שכולנו מכירים מגיעים לשני מאך לדקות ספורת.בלבד וחייבים לרדת מהר ל 1.6 מאך או למהיריות תת קוליות גבוהות 650 קשר.
מהנדס  | 30.06.18
15.
אין על הקברניט...
תוכן משובח מבית הקברניט ניצן סדן, מוגש קריא, מעניין וחכם, תודה ניצן. לא ראיתי כתב שמוציא חומרים מדהימים בנושאי תעופה כמו הקברניט סדן ואם מתעלמים מתגובות של חכמולוגים אפשר ללמוד גם מהתגובות, אגב, אשמח אם תוכלו להחזיר את פורמט הקברניט שהיה פעם
מיכאל מ | 28.06.18
14.
עדיף שישקיעו ברכבות מהירות שייתרו טיסות של פחות מ8
ככה בנמל תעופה טיפוסי, 30% מהטיסות ייעלמו, הנוסע הממוצע לטווח ארוך יבזבז 20 דקות פחות על הקרקע בכל כיוון ומחיר הדלק הסילוני יפחת כך שיהיה אםשר להגביר את מהירות הטיסה עם המנועים הקיימים. עדיף להשקיע בטווח הארוך בחשמוח מנועי המטוסים שמשמשים לשיוט לאחר המראה גבוהה במיוחד
אסף | 28.06.18
12.
הסיבה שהכנפיים קטנות יותר
היא לא משום שהמטוס ישאר באוויר באמצעות כוח המנוע במקום העילוי, אלא משום שבמהירויות גבוהות יותר נרדש פחות שטח לכנפיים כדי ליצור את אותו עילוי, וכדי להפחית גרר. כלומר גם במטוס הזה, התפקיד של המנועים יהיה רק להסיע את המטוס קדימה, והתפקיד של הכנפיים יהיה להשאיר את המטוס באוויר.
עדי | 28.06.18
7.
תיקון משפט שמכאיב לעיניי
ממש מעל התמונה של הקונקורד כתוב "וכל התנועה הזו, שנגרמת בשל הליכוך הלוהט עם האוויר במהירות גבוהה, מייקר מאוד את התחזוקה השוטפת." אני מציע תיקון: "וכל התזוזה הזו, שנגרמת בשל חיכוך רב של דפנות המטוס עם האויר במהירות גבוהה, מייקרת מאוד את התחזוקה השוטפת". בבקשה מכם.. :)
מהנדס | 28.06.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת