51. כץ הוא סמל ודוגמא לכל מה שמגעיל בפוליטיקה פשוט אדם קטן ולא נעים שיקפוץ כמו כלב מיוחם על כל הזדמנות לייצר הון פוליטי זול או לתקוף כל מי שמהווה לו תחרות. אפס מאופס! מגיע לנו הרבה יותר טוב ממך דמגוג עלוב. ואתה עוד חולם להגיע לראשות הממשלה פחחחח עמית | 04.07.18 (ל"ת)
50. הבעיה לא בכמות התאונות אלא צפיפות בשעות העומס כץ בכלל לא מטפל בבעיה שגורמת לנזק של מיליארדים כל שנה. לדוגמא מי שגר בנתניה לא יכול לעבוד בחולון או ולהיפך. זה תפקידו של שר התחבורע והוא עוסק בכל דבר חוץ ממה שבתחום אחריותו. החילונים (היחידים שקונים רכב חדש) משלמים 116% מס שאין כדוגמתו בעולם. הכסף הזה לא מושקע בכלל בתחבורה ציבורית בגלל שאין כדאיות כלכלית אם היא מושבתת בסופי שבוע וחגים דתיים. כלכלן | 04.07.18 (ל"ת)
49. כדרכם של הליכודניקים קודם כל כץ משתלח במי שעוסקים אור ירוק עושים עבודת קודש. למה להשתלח בהם. אין לליכודניקים מספיק אוצר מילים מבלי להתנשא על גופים חשובים שעוסקים בהצלת נפשות?? יאיר | 03.07.18 (ל"ת)
48. החמרת ענישה לעולם לא תועיל. רק חינוך אור ירוק אתם חרטה ברטה . כמה כסף המנכל שלכם מקבל ? החמרת ענישה לא תועיל . חינוך ורק חינוך ועוד פעם חינוך מרציאנו | 03.07.18 (ל"ת)
44. להגדיל את כמות המכוניות ככל שיהיו יותר מכוניות הם לא יוכלו לסוע ולא יהיו תאונות שמוליק | 02.07.18 (ל"ת)
41. רברבן חסר כבוד כאילו אין התקני התרטה. כאילו מהירות הנסיעה לא ירדה בשל הצפיפות האיומה בדרכים. פוליטיקאי חסר בושה הוא ישראל כץ.ב אוהב עמו | 02.07.18 (ל"ת)
40. אור ירוק שקרנים כנראה חבורה של מוצצי משכורות , מה שר התחבורה אחראי על כל טמבל שעולה על הכביש ? מנטה | 02.07.18 (ל"ת)
39. פוליטיקאי עלוב כמו שאר ממשלתו ההזויה, איך אפשר בכלל להתגאות ב 150 הרוגים בחצי שנה עמי | 02.07.18 (ל"ת)
38. לסגור את אור ירוק, בזבוז כספים תאונות ניתן להפחית אך לא למנוע עקב כך שיש טעויות אנוש, אבל אם רוצים להפחית אותם הדרך היחידה הרצינית היא פיתוח תשתיות ושיפוץ כבישים אדומים. אדיר | 02.07.18 (ל"ת)
36. רברבן חותך סרטים. שידאג קודם לתחבורה ציבורית איכותית ורכבותאנושיות ולא תפופות לבהמות. מאיר | 01.07.18 (ל"ת)
35. שר תחבורה עלוב מתפאר ב 150 הרוגים. בכל מדינה נורמלית .היה מתנצל על כישלונו ב 150 הרוגים מתפטר ומניח לנו ממנו ולא נספור את מספר ההרוגים בשנים עברו. עולם שלישי במיטבו. ודם ההרוגים על ידך עלוב רונן | 01.07.18 (ל"ת)
34. צריך לעלות מהירות אין מחקר אחד שתומך בכך שיש קשר מובהק בין תאומות למהירות בכל הכבישים בישראל. מרצה וחוקר באוניברסיטה במרכז | 01.07.18 (ל"ת)
33. לא יאומן לא יאומן שזה מה ששר כותב אחרי שיש למעלה מ-150 הרוגים. אור ירוק צריך להיות שותף של השר הנכבד ובמקום זאת הוא בוחר להשתלח בהם. הזוי. לא יאומן | 01.07.18 (ל"ת)
32. כחבר של נתניהו ומירי רגב, ההתלהמות זה חלק מה DNA אנשים עומדים שעות בפקקים, למה עתה לא מאפשר בכל הכבישים המרכזיים, נתיב חופשי לתחבורה הציבורית? כי אתה רוצה שנשרוף דלק, איפה חניות והיכן הסעות המוניות מתחנות הרכבת? במקום להלחם בעמותה שמלחמת בתאונות דרכים, תתחיל לעבוד נועה | 01.07.18 (ל"ת)
31. תומך בכץ, אבל האמירה טיפשית ומיותרת. ו... 150 הרוגים בתאונות במחצית השנה זה מספר מטורף, גם אם הוא נמוך משנים קודמות. הכי בולט: רוכבי אופנועים - סכנת חיים ! (לחייב בערכת מגן לכל הגוף). רוכבי אופניים רגילים / חשמליים - סכנת חיים ! (לחייב באפוד זוהר !) הולכי רגל - חלקם חושבים שאם הם רואים את הנהג, הוא גם רואה אותם. אהרון | 01.07.18 (ל"ת)
30. אני לא מאוהדי כ"ץ אבל כל הכבוד על האומץ! לדעתי אור ירוק היא עמותה מטופשת שנולדה עקב טעות טראגית. כל הכבוד | 01.07.18 (ל"ת)
29. חשבתי שאור ירוק הם בעניין של הצלת חיים ולא אגו אישי טעיתי. תמיד הכל נובע מאגו. תשמחו, תנסו להבין מאיפה הירידה נובעת ותתמכו בגורמים לירידה.... יאיר | 01.07.18 (ל"ת)
28. אור ירוק תורמת ניידות לבטיחות בכבישים .תומכת במשטר התנועה ומתנדביה. משרד התחבורה נכשל כי גם 150 הרוגים בחצי שנה זה המון. במקום להוריד מהירויות מותרות מגדילים. פושעים עם תעודות. חייבים להגביר אכיפה.חייבים נוכחות משטרה בכבישים. חייבים להוריד. הכביש נהגים מסוכנים הנוהגים בצורה אלימה. רצח בכבישים.אין במה להתגאות שני | 01.07.18 (ל"ת)
27. המנטרה של מורה נהיגה 40 שנה סעו לאט יותר ובטוח יות גם 150 הרוגים זה יותר מידי והמון. במהירות נמוכה יש אפשרות לתגובה מהירה יותר אם קורה משהו. במהירות הורגת. אין לאן למהר כי מגיעים לפרק או לרמזור אדום. חבל להסתכן ולסכן אחרים. סעו במהירות המתאימה לתנאי הדרך. זה שמותר לנסוע בדרך מסויימת 120 קמש אינו אומר שחייבים ותמיד אפשר.שנו פאזה במוח. הדר טועה בעניין הגדלת המהירות המותרת. עקיפה מסוכנת במהירות הורגת.לא תרוויחו בנהיגה מהירה מספר דקות בלבד ושיחקם הימרתם בחייכם ובחיי אחרים.. שני | 01.07.18 (ל"ת)
26. עיקר הירידה בתאונות אצל הערבים ושם צריך לאכוף יותר חלק גדול מהתאונות נהיגת קטינים ומבוגאים בלי רשיון במגסר העכבע. לאכוף נגד נהגים ערבים בלי רשיון | 01.07.18 (ל"ת)
25. לשר הנכבד....כל הרוג בתאונה הוא עולם ומלואו.. למרות הנתונים הטובים היה אפשר לצאת בכותרת יותר צנועה ומתחשבת. ולא בכותרת מתנשאת ויהירה. שימי | 01.07.18 (ל"ת)
24. תגובה אומללה של ישראל כץ שמנסה לחקות את ביבי בהכל. ובעיקר בחוסר רגישות ובהתרסה מגעילה. חן | 01.07.18 (ל"ת)
23. וכל זה בגלל רכבים אוטומונים ומוביילאיי למינהם... לא בגלל הפרצוף היפה שלך... אל תרכב על הצלחת הטכנולוגיה כי אתה לא שם... רותם | 01.07.18 (ל"ת)
22. אור ירוק סתם עמותה 10 אחוז עושים באמת עבודה ועוזרים מכל הלב , וכל השאר חרטא אחד גדול אין בהם שום תועלת לצערי אחרי ניסיון איתם הבנתי כמה שאני צודק ביום קייץ חודש אוגוסט שיא החום באזור תעשיה בשוהם אין נפש חייה ואין חתול או כלב או ילד ורק משאיות שנמצאות במחצבה והם מחפשים את מי לתפוס על מהירות במקום לסייר בכביש ואו באזור גני ילדים או בתי ספר זה מה שנשאר להם לעשות נו אמרנו כבר יצאו לפנסיה ורוצים להתרחק מהאישה מיכאל | 01.07.18 (ל"ת)
19. לא כל כך חכם שר התחבורה שלנו.... אור ירוק היא עמותה שממומנת מתרומה ואין לה כל כוונת רווח (גם לא פוליטי) בניגוד לכל השרים ובעיקר שר התחבורה שמשתוקק להיות הביבי הבא..... השר כץ היקר, תוכל לבקר את אור ירוק כשתשקיע גם אתה מכספך הפרטי, אבל זה כנראה לעולם לא יקרה. ירידה בהרוגים? | 01.07.18 (ל"ת)
18. אור ירוק - סתם עמותה מיותרת שרק שופכת כסף על דפ"רי אגף התנועה שמצידם שמחים למלא את הפנקס בדוחות שברובם הם שקריים. אבי | 01.07.18 (ל"ת)
12. האם ייתכן שכניסת טכנולוגיות של בלימה אוטונומית, מובילאיי ודומיה - הם האחראים לירידה? אם השר כץ דאג להוריד מיסים על רכבים עם טכנולוגיות כאלה (לא רק מובילאיי) - אז יתכן שיש לו יד בזה. דודי | 01.07.18 (ל"ת)
11. מר כץ, החובבניות של נתיבי ישראל פושעת. תכנון מטופש שגורם למלכודות מוות והדוגמא הטובה ביותר היא אפקט המנהרה. סיטואציה שבה הם מתקינים מעקות בשני השוליים ובאמצע אין גדר הפרדה מה שגורם לתאונה חזיתית קטלנית בלי יכולת להתחמק. בתאונות כאלה נהרגו עשרות אנשים ואין פוצה פה ומצפצף. הם מתקינים מעקות בסיטונות כי זה זול, מהיר לביצוע ועושה רושם בטיחותי. אז תראה פעם שאתה מבין במשהו ותורה על הפסקת מחול השדים הזה. אני למשל לא וסע בכביש כזה. זו מלכודת מוות נהג מליון שנה | 01.07.18 (ל"ת)
10. כבוד! בכל זאת מצאתם איך ללכלך אני בזכותו מקבל 45 דקות חיים נוספות על קיצור דרך לירושליים. במונחים שנתיים זה שיפור חיים ענק. מ | 01.07.18 (ל"ת)
8. חחח בטח פחות הרוגים! כולם בפקקים בגללך! אנשים עומדים, גוססים לאט בפקקים של שעות, המשק מפסיד מיליארדים (רק הממשלה נהנית) והוא לוקח קרדיט. ריאליסט | 01.07.18 (ל"ת)
7. הכותב סותר עצמו ככל שיש יותר רכבים אז צריכות להיות יותר תאונות משמע קיטון בהרוגים יחד עם עליה במספר הרכבים שווה הישג גדול יותר. לפחות לא לכתוב שטויות בבקשה זה מביך דודי | 01.07.18 (ל"ת)
5. היחיד שמחפש הון פוליטי הוא אתה השר כץ עמותת אור ירוק בסה"כ מניחים את הבעיה על השולחן ומסתכלים לה ולך בעיניים כדי שתתתמודד איתה עדיף שתפעל יותר במקום לדבר שטויות ודרך אגב 150 הרוגים לא הולך ברגל... עידו | 01.07.18 (ל"ת)
3. אור ירוק אם לוקחים את מספר המכוניות שעלו באופן חריג, את מספר הק״מ שנוספו לכבישי ישראל. אז כץ צודק. אור ירוק ארגון שרק יודע להעביר ביקורת. קצת פירגון לא יזיק. לא הכל רע במדינה מכבי | 01.07.18 (ל"ת)
1. זה לא בגלל משרד התחבורה זה בגלל עומס הפקקים זה לא אתה ומשרדך ישראל כץ שאחראים על ההישג הזה , זה הפקקים שאין לאן לנסוע , וזה בעיקר בעיקר שהרכבין נהיו הרבה יותר בטוחים אבי | 01.07.18 (ל"ת)
150 בני אדם נהרגו בתאונות מתחילת השנה; כץ: "בגלל הירידה אור ירוק בהלם ובאלם"
51 תגובות לכתיבת תגובה