אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

150 בני אדם נהרגו בתאונות מתחילת השנה; כץ: "בגלל הירידה אור ירוק בהלם ובאלם"

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
הבעיה לא בכמות התאונות אלא צפיפות בשעות העומס
כץ בכלל לא מטפל בבעיה שגורמת לנזק של מיליארדים כל שנה. לדוגמא מי שגר בנתניה לא יכול לעבוד בחולון או ולהיפך. זה תפקידו של שר התחבורע והוא עוסק בכל דבר חוץ ממה שבתחום אחריותו. החילונים (היחידים שקונים רכב חדש) משלמים 116% מס שאין כדוגמתו בעולם. הכסף הזה לא מושקע בכלל בתחבורה ציבורית בגלל שאין כדאיות כלכלית אם היא מושבתת בסופי שבוע וחגים דתיים.
כלכלן | 04.07.18
32.
כחבר של נתניהו ומירי רגב, ההתלהמות זה חלק מה DNA
אנשים עומדים שעות בפקקים, למה עתה לא מאפשר בכל הכבישים המרכזיים, נתיב חופשי לתחבורה הציבורית? כי אתה רוצה שנשרוף דלק, איפה חניות והיכן הסעות המוניות מתחנות הרכבת? במקום להלחם בעמותה שמלחמת בתאונות דרכים, תתחיל לעבוד
נועה | 01.07.18
31.
תומך בכץ, אבל האמירה טיפשית ומיותרת.
ו... 150 הרוגים בתאונות במחצית השנה זה מספר מטורף, גם אם הוא נמוך משנים קודמות. הכי בולט: רוכבי אופנועים - סכנת חיים ! (לחייב בערכת מגן לכל הגוף). רוכבי אופניים רגילים / חשמליים - סכנת חיים ! (לחייב באפוד זוהר !) הולכי רגל - חלקם חושבים שאם הם רואים את הנהג, הוא גם רואה אותם.
אהרון | 01.07.18
28.
אור ירוק תורמת ניידות לבטיחות בכבישים .תומכת במשטר
התנועה ומתנדביה. משרד התחבורה נכשל כי גם 150 הרוגים בחצי שנה זה המון. במקום להוריד מהירויות מותרות מגדילים. פושעים עם תעודות. חייבים להגביר אכיפה.חייבים נוכחות משטרה בכבישים. חייבים להוריד. הכביש נהגים מסוכנים הנוהגים בצורה אלימה. רצח בכבישים.אין במה להתגאות
שני | 01.07.18
27.
המנטרה של מורה נהיגה 40 שנה סעו לאט יותר ובטוח יות
גם 150 הרוגים זה יותר מידי והמון. במהירות נמוכה יש אפשרות לתגובה מהירה יותר אם קורה משהו. במהירות הורגת. אין לאן למהר כי מגיעים לפרק או לרמזור אדום. חבל להסתכן ולסכן אחרים. סעו במהירות המתאימה לתנאי הדרך. זה שמותר לנסוע בדרך מסויימת 120 קמש אינו אומר שחייבים ותמיד אפשר.שנו פאזה במוח. הדר טועה בעניין הגדלת המהירות המותרת. עקיפה מסוכנת במהירות הורגת.לא תרוויחו בנהיגה מהירה מספר דקות בלבד ושיחקם הימרתם בחייכם ובחיי אחרים..
שני | 01.07.18
22.
אור ירוק סתם עמותה
10 אחוז עושים באמת עבודה ועוזרים מכל הלב , וכל השאר חרטא אחד גדול אין בהם שום תועלת לצערי אחרי ניסיון איתם הבנתי כמה שאני צודק ביום קייץ חודש אוגוסט שיא החום באזור תעשיה בשוהם אין נפש חייה ואין חתול או כלב או ילד ורק משאיות שנמצאות במחצבה והם מחפשים את מי לתפוס על מהירות במקום לסייר בכביש ואו באזור גני ילדים או בתי ספר זה מה שנשאר להם לעשות נו אמרנו כבר יצאו לפנסיה ורוצים להתרחק מהאישה
מיכאל  | 01.07.18
19.
לא כל כך חכם שר התחבורה שלנו....
אור ירוק היא עמותה שממומנת מתרומה ואין לה כל כוונת רווח (גם לא פוליטי) בניגוד לכל השרים ובעיקר שר התחבורה שמשתוקק להיות הביבי הבא..... השר כץ היקר, תוכל לבקר את אור ירוק כשתשקיע גם אתה מכספך הפרטי, אבל זה כנראה לעולם לא יקרה.
ירידה בהרוגים? | 01.07.18
11.
מר כץ, החובבניות של נתיבי ישראל פושעת. תכנון מטופש שגורם למלכודות מוות
והדוגמא הטובה ביותר היא אפקט המנהרה. סיטואציה שבה הם מתקינים מעקות בשני השוליים ובאמצע אין גדר הפרדה מה שגורם לתאונה חזיתית קטלנית בלי יכולת להתחמק. בתאונות כאלה נהרגו עשרות אנשים ואין פוצה פה ומצפצף. הם מתקינים מעקות בסיטונות כי זה זול, מהיר לביצוע ועושה רושם בטיחותי. אז תראה פעם שאתה מבין במשהו ותורה על הפסקת מחול השדים הזה. אני למשל לא וסע בכביש כזה. זו מלכודת מוות
נהג מליון שנה | 01.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת