אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוויכוח שלא נגמר: האם מותר להישען עליכם במחלקת התיירים במטוס?

67 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

62.
חובה להגביל את זוית ההטיה לאחור,נסעתי לתאילנד במצב בלתי אפשרי ועשיתי כזה סקנדל שהועברת למחלקת עסקים
טסתי לתאילנד עם החברה התאית, המטוס היה עמוס, הנוסע לפני שגם היה ישראלי השכיב עצמו עלי, הזוית הרשתה לי להשתטח. לא התכוונתי לשבת כך במשך 9 שעות. הדיילת נסתה והבריון הישראלי התנפל עליה. אני דאגתי ששכני יצלמו את המצב תוך כדי הקלטה ואמרתי לדיילת בשקט " או שתעבירי אותי למחלקת עסקים או שאני תובע אתכם". היא העבירה אותי
רענן | 08.07.18
55.
המושבים צפופים כי אנחנו רוצים לטוס בזול.
לאותם אלו שמתרעמים על צפיפות המושבים בלואו-קוסט: חברות התעופה אינן מתחזרות, הן פשוט לא מסוגלות להישאר ריווחיות עם תחרות כה גדולה כפי שיש כיום ובמחירי הכרטיסים הנוכחיים, ולכן הן נאלצות לצופף ולצופף ולצופף. הבעיה היא שכאשר אנחנו מזמינים את הטיסה אנחנו חושבים רק על המחיר, וכאשר אנחנו נדחקים למושב המטוס כבר מאוחר מדי להתחרט.
אורן | 08.07.18
54.
הבעיה היא אלה שמסרבים להישען ומטרידים אחרים
כווולם צריכים לעשות את זה אחרי שמותר בשביל זה הכיסה תוכן ככה. הסוציאומט הוא זה שמסיבה לא ברורה לא מוכן. מה אמור לעשות מישהו מקדימה שגם לפניו הכיסא נשען? לבקש בטור מכל המטוס לא לעשות את זה??? אם אתם כאלה פשוט תקנו מקום בשורות הראשונות אחרי מעברי חירום.
ל50 ו51 | 08.07.18
48.
מה לעשות שרוב הזמן, אצל אדם ממוצע, הברך פשוט נמצאת שם. וברגע שהמושב שלפניך
מונמך כלפיך, יש מגע בין המושב לברך. לפחות שמי שמנמיך את המושב שלו אחורה (ואני לא נוהג לעשות את זה), לא יתלונן.הנוסע שמאחור יכול לפשק את רגליו רחב רחב כדי להוריד הלחץ על הברכיים, אבל מי שלא גמיש, זה לא מתאים לו .
מגיב ל4 | 07.07.18
37.
לטוס זה איכס, שכל הנוסעים יסבלו באותה רמה.
יש לנטרל את המנגנון שמאפשר השענות לאחור. זה משהו שקיים מתקופה שלפני שדחסו מיליון איש למטוס. בכלל, גם בטיסות נורמליות כבר אי אפשר לפרוס את הרגליים לשום מקום וחייבים להדחף. למספר 2 שמתרעם על זה ששמו בחור שמן, זה אמנם הכללה, אבל בסופו של היום נסה לשבת ליד אחד במשך כל הטיסה. אי אפשר לזוז במושב כי איכשהו הוא יושב גם בשלך, אי אפשר לצאת לשירותים, אתה מרגיש אשם כשאתה רוצה לנשום. טיסות עם ישראלים זה תמיד הכי גרוע. או שיהיה מיליון ערסים, או מיליון דוסים, או מיליון תינוקות בכיינים. תמיד יהיה את המפגרת הזאת שעולה עם תיק יד בגודל 7 מזוודות, מזיזה את כולם ולוקחת מקום גדול מדי, את אלה שלא סותמים את הפה. שונא לטוס בכלליות, שונא לטוס כפליים כשזה לישראל. יש צורך במרד צרכנים, אבל מה בדיוק נעשה, נלך ברגל?
כעגגעיגכי | 07.07.18
31.
יש לקבע את הכסאות ולמנוע הזזתם.
אדם יושב עשר שעות במשרד, אז איך זה שהוא לא מסוגל לשבת ארבע שעות בטיסה לאירופה? לא ייתכן שהנוחות של אחד תבוא על חשבונו של אחר, בעיקר במטוסים צפופים ולא נוחים כפי שהם כיום. עם כל הכבוד, מי שרוצה לישון יישן בלילה במיטתו ולא על הברכיים שלי.
איתי | 07.07.18
26.
ל-1, למה אני צריך לסבול, לשבת ישר כמו סרגל ולא להצליח להירדם 12 שעות
כדי שלך יהיה נוח בברכיים? אתה גבוה? תקנה מושב מועדף בעוד 100 דולר להשעין את המושב אחורה זה חלק ממה ש"מותר" לעשות במטוס, הרי מתכנני המטוסים וחברות התעופה נותנים את האופציה, תתמודדו. גם אתם יכולים לקחת אחורה את המושב שלכם.
משה | 07.07.18
25.
למגיב 3 : בוודאי שהנוסעים אשמים
אתה רוצה לטוס בלאו קוסט, במחיר לאו קוסט ולקבל תנאים של מחלקת עסקים? הנוסע במחלקת עסקים לא נהנה על חשבונו של הנוסע בלאו קוסט. הוא שילם עבור הזכות להנות, והרבה. היום שנטוס בעמידה, בוא יבוא. אם תרצה לשלם בזול ולטוס בעמידה, שיבושם לך. בטיסות ארוכות אני מעדיף לשלם עבור מחלקת עסקים עבור כסא שנפתח ל180 מעלות...............
דודיק | 07.07.18
23.
בתור אדם עם בעיות גב, לא מסוגל שלא להישען אחורנית
בלי ההישענות, מתחילים כאבי גב תוך דקות בודדות, שאפילו משכחי הכאבי לא עוזרים. לכן מי שסובל מבעיות גב, אין לו ברירה אלא להישען עם הגב ואפילו לקום כל חצי שעה להליכה, מה שעוד יותר מחרפן את הנוסעים שמסביבו. זאת הסיבה שאינני מתלהב כלל ממהפכת הלואו-קוסט. הרי אין פה באמת הוזלת מחירים, אלא אך ורק תשלום על שירות שעולותו פחותה והוא לא כולל כברירת מחדל דברים כמו מזוודה, ארוחה ואפשרות לבחור מושב, רק כדי שחברות התעופה תמקסמנה את רווחיהן על חשבון הלקוחות בכך שתמכורנה יותר כרטיסים. הוזלת מחירי הטיסות מתקבלת אך ורק בזכות הגדלת התחרותיות וההיצע בשוק, זה הכל.
אדם שמן | 07.07.18
21.
ההגיון -
ההגיון אומר, שאם המושב ניתן להזזה עד לזווית מסויימת - מותר להשתמש באפשרות הזו. חברות התעופה (כדי להוסיף עוד ועוד מושבים ולהרוויח עוד ועוד כסף) צימצמו את המרווח בין המושבים, אך במקביל לא דאגו לקבע את המושבים בזווית 90-100 מעלות . בכך יצרו בעיה חמורה לנוסעים וגם לדיילים שצריכים להתמודד עם ריבים. מה שנותר הוא להיות אדיב ומנומס ולהתחשב בנוסע שמאחוריך, לא להטות את המושב עד למקסימום. חחחח הצחקתי את עצמי - הישראלי המצוי ממש יתנהג בנימוס...
שלומית | 07.07.18
11.
הפתרון הוא פשוט מאוד
חקיקה המגבילה את חברות התעופה למינימום _סביר_ של מרחב אישי לנוסע. אני מדגיש "סביר", כי חקיקה בנושא כבר קיימת, אבל אוי לכזאת חקיקה - היא תוצאה של הלוביינג הידוע לשמצה של חברות התעופה בארצות הברית, והמרחב האישי בהתאם - קטן באופן אבסורדי. מאכזב מאוד שבאיחוד האירופי, שעם כל המגרעות והחסרונות של הבירוקרטיה שלו, הולך ומסתמן כגוף חיובי ויעיל בהגנה על זכויות האזרח הקטן, עדיין אין חקיקה שכזו. זוהי דוגמא טובה למה שקורה כשלא מרסנים אינטרס מסחרי ומפקירים בידיו את בריאותו של הלקוח.
יניב | 07.07.18
9.
הRECLINE קיים בשביל שישתמשו בו
יותר נוח בד"כ להיות במצב הזה, והרעיון הוא שמי שמאחוריך יעשה בעצמו RECLINE ולכן הוא לא יאבד 'חלל' באופן כללי. הבעיה היחידה שבמושבים של חברות מסויימות זה יוצר בעיה להשתמש בכרית המתנפחת החדשה שישנים 'קדימה' (מאוד נוח). אבל אין מה להתלונן זה חלק מהתכנון של המטוס.
גיא | 07.07.18
7.
ל 4
קח גם אתה את הכסא אחורה ,הכסא הוא שלך ואתה יכול להשתמש בו כאוות נפשך,אני לא יכול לישון זקוף וגם אתה לא,הטיסה היא זמנית לא מדובר על מצב קבוע ,לא מבין אנשים כמוך ושכמותך שמלינים על מעשה טבעי לחלוטין,אף פעם לא חשבתי שזה שהנוסע לפניי משעין את המושב אחורה הוא רוצה לפגוע בי ובנוחות הישיבה שלי ,הוא לחוץ ודחוק בדיוק כמוני ובא לשנות זווית ישיבה כדי לא לדפוק את הרב באמת,אין פה שום אקט של חוסר התחשבות,ואם זה משחק סכום אפס של מקומות ישיבה הרי שאם נגזל ממך המקום , הטה את הכסא שלך אחורה גם ומקומך יוחזר אליך.
י | 07.07.18
1.
הנוסעים אשמים
חברות התעופה דוחסות כ-200 איש לתוך קופסת שימורים מעופפת עם מגבלות וכללי משחק שהן קובעות ומתעלמות מהצרכים של הנוסע הממוצע, שעל חשבונו נהנה היושב במחלקת עסקים. הציבור ההדיוט משתף פעולה עם "ניסוי" חברתי זה וכל עוד לא מביע מחאה צרכנית החברות ממשיכות להציע פחות. מעניין מתי יגיע היום שנטוס בעמידה....
הנוסע המתמיד | 07.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת