8. 3 הרבעונים הבאים קריטיים אם טסלה תצליח לייצב את קצב הייצור עד אפריל הבא, היא תוכל לשחלף חוב ולקבל עוד שנתיים שקט. בשנתיים האלו אם היא תצליח לייעל את הבטריות ולהתקדם משמעותית ברכב האוטונומי, ולהגדיל את הייצור בעוד 40%, אז החברה הסתדרה ואיתה כל תעשיית הרכב החשמלי. אם היא תיפול יעשו מזה עניין, לא יתנו לה אשראי הצרכנים יאבדו אמון ויקנו עוד דור של רכבי בנזין. בסופו של דבר טסלה היא החלוץ, רוב המכוניות יגיעו מיפן, סין, קוריאה ואירופה, על כולנו להתפלל שהיא תצליח לעבור בהצלחה את השנה הקרובה. אסף | 05.07.18 (ל"ת)
7. שקר וכזב, הם לא מתקרבים ל-5,000 בשבוע הממוצע השבועי שלהם ברבעון שני הוא פחות מ-1,500. הם גם לא טוענים שייצרו 5000 בשבוע, הם אמרו ש 5000 יצאו משערי המפעל, זה כולל גם מלאי שהחזיקו בדיוק בשביל זה. נזכיר שברבעון הקודם הם טענו שהגיעו לכמעט 2500 בשבוע... רק לפי זה היו אמורים לעשות ברבעון 2 כמעט כפול ממה שביצעו. יוסי | 03.07.18 (ל"ת)
2. האיטלקים נוטשים את המכוניות הקטנות כנסו לנישה הזאת ראשונים, לא פשוט להחליף פסי יצור למנועי שריפה פנימית שקיימים כבר יותר מ120 שנה, היצרנים המסורתיים ישמחו מאד אם טסלה תיפול, אורח | 02.07.18 (ל"ת)
1. יופי.. זה לא חכמה לעמוד בלחץ השבוע הראשון והשני, יש עדיין מוטיבציה והתגייסות של כולם.. אך לעמוד כך בחודשים - שנים הבאות... נחכה ונראה some sense | 02.07.18 (ל"ת)
טסלה עמדה ביעדי הייצור; מאסק: "הפכנו לחברת מכוניות אמיתית"
9 תגובות לכתיבת תגובה