אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קנס של 340 אלף שקל לבנקים מזרחי ויהב: "ניצלו את אמון הלקוחות"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
יישום מהודו לניהול תיק ניירות ערך
מראשון בינואר 2016 בנק יהב בישר בגאווה לקהל הלקוחות על מהפכת "טאטא" ההודית ומאז ועד היום אין ישועה מהיישום החדש שמטריד את הלקוחות עד ייאוש!! הפסדים כספיים עצומים נגרמים למשקיעי ניירות ערך של בנק יהב! הצילו אני זועק זה שנה וחצי ואין מושיע!!!
שלום בנוליאל | 10.07.18
8.
מה הבדיחה? - בעיקרון זה אחלה, אבל כשמנהל התיקים החיצוני דופק ת'לקוח, מיד הלקוח תובע את.... הבנק!
אני לא חושב שצריך למנוע ממנהלי תיקים לעבוד (להיפך), אבל, ואת זה אנחנו קוראים הרבה בעתונים, מנהלי תיקים רבים דופקים ו/או מרמים ו/או גונבים את הלקוח, והלקוח שנדפק מגיש תביעה, בין היתר, נגד הבנק. למה? - כי הבנק הוא כיס עמוק עם הרבה כסף, ותמיד אפשר לטעון שהוא השתתף בחגיגה והרוויח.... לדעתי יש להחתים לקוח שמפעיל את התיק ע"י מנהל תיקים פרטי , והבנק (או חבר הבורסה) משמש אך ורק "פלטפורמה" - על נספח נפרד באותיות קידוש לבנה בו מצהיר הלקוח שהוא יודע שהבנק/חבר הבורסה אינם צד ואין ולא תהיינה כל טענות נגדו. כל אימת שתביעה תגיע לבית המשפט - על השופט לזרק את התובע מכל המדרגות. חד וחלק.
טרונצ'ו | 09.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת