3. לשי דיין אז נהגי המוניות יכולים לוותר על המספר הירוק שהם שכרו/קנו, לקנות רכב ישן זול ואמין ולעשות איתו את הנסיעות ולהרוויח מהמהלך. זאת המשמעות של תחרות נשמה. לא עומדים בזה? חשבו מסלול מחדש. Rick c-137 | 09.07.18 (ל"ת)
1. 2 שח לקמ זה יותר יקר ממונית- 1.63 לקמ. איך ייתכן שרכב שעושה קאר פול נוסע במחיר גבוה יותר מהתכנון של משרד התחבורה בו יפעלו המונים של המוניות. 1.63 שח לקמ ולכל דקה. זאת אומרת אם נסעת 5 קמ ב 10 דק שילמת 15 × 1.63 פלוס 10.4 שח בסיס במונית בה יש הוצאות תפעול ואחזקה גבוהות מרכב פרטי . בקארפול נהג שנוסע לאותו יעד יכול לקבל ל 50 קמ כ 100 שח. ללא תמורה עבור שכר אלא רק להוצאות. דהיינו נהג מונית כמעט ולא יקבל תמורה עבור שעת העבודה שלו או זמן העבודה שלו. מכאן רואים כי ועדות המחירים והממונה של שוק ההון משלבים כוחות נגד נהגי המוניות . שי דיין | 09.07.18 (ל"ת)
הממונה על שוק ההון: נסיעות "קאר פול" אינן מחייבות רכישת פוליסות יעודיות
5 תגובות לכתיבת תגובה