7. הפתרון לתחבורה ציבורית נאותה הוא רכבת חשמלית איטית (30-60 קמ"ש) בכל עיר. שתסע על מסילות יעודיות ותחבר בין השכונות לאזורי התעשיה/בילוי. חינם ומסובסד. הממשלה צריכה לסבסד הקמה והעירייה צריכה לגבות עוד 5-10 ש"ח לחשבון הארנונה מכל בית אב. בטכנולוגיה של היום גם על נהג אפשר לותר. זרח | 11.07.18 (ל"ת)
6. כל אדם שעובד בעיר שאינה עיר מגוריו - נוסע יותר מ370 ק"מ בחודש נסיעה מראשון לציון לתל אביב תארך 20 ק"מ לכל כיוון, וביום אחד 40ק"מ לשני הכיוונים. עשרה ימי עבודה (בחודש יש יותר יותר מכפליים) יעברו את המספר הנ"ל. עשרים ימי עבודה יכפילו אותו. מעבר לנסיעות עבודה פעמיים ביום יש את כל שאר הנסיעות, קניות, בילוי, טיול. כל אדם מבוגר שעובד בעבודה מסודרת, חייב רכב פרטי. המצב היה שונה אם רק היתה תחבורה ציבורית נאותה בכל ימות השבוע שיכסו את כל הערים הגדולות, ובין הערים הגדולות. בישראל אין תחבורה ציבורית שיכולה להחליף רכב פרטי - לא בגלל טענות או רעיונות אלא כי היא לא קיימת, פיזית, בימים מסויימים ובאיזורים מסויימים. נסיעה לחוף הים בתחבורה ציבורית זמינ לא אפשרית בסוף השבוע, במדינה ששוכנת לחופו של ים, אלא אם נוסעים במונית בעלות של מאות שקלים לני הכיוונים. בישראל אין תחליף לרכב פרטי לאדם מבוגר ועובד ישראל | 11.07.18 (ל"ת)
5. גט גט טקסי גובים 10 ש"ח בגין הזמנה באפליקציה ודמי נסיעה עוד לפני מונה. רכב יד שניה ידני יהיה זול לאחזקה מגט גם מ 100 קש בחודש אריאל ח | 11.07.18 (ל"ת)
3. כשנסיעה של GET יוצאת 50 שקל לחמש דקות בעיר איך זה מסתדר עם המספרים שלכם ? 100 פעמים בשנה כפול 2 נסיעות (כל כיוון ) זה כבר 20,000 שח עדיין עדיף להחזיק רכב... מוישה | 10.07.18 (ל"ת)
2. רכב ישן? חדש? לא כללו את הפחת וירידת ערך עקב תאונה אם קונים רכב חדש אז מפסידים 25 אחוז בשנה. גם אם תסעו 1500 ק"מ בחודש אז עדיין מונית זה זול יותר. לא לשכח שאם נוסעים הרבה אז ירידת הערך של הרכב גבוהה יותר רציני | 10.07.18 (ל"ת)
נוסעים פחות מ-4,400 ק"מ בשנה? נסיעה במונית תהיה זולה יותר מרכב פרטי
9 תגובות לכתיבת תגובה