אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נוסעים פחות מ-4,400 ק"מ בשנה? נסיעה במונית תהיה זולה יותר מרכב פרטי

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הפתרון לתחבורה ציבורית נאותה הוא
רכבת חשמלית איטית (30-60 קמ"ש) בכל עיר. שתסע על מסילות יעודיות ותחבר בין השכונות לאזורי התעשיה/בילוי. חינם ומסובסד. הממשלה צריכה לסבסד הקמה והעירייה צריכה לגבות עוד 5-10 ש"ח לחשבון הארנונה מכל בית אב. בטכנולוגיה של היום גם על נהג אפשר לותר.
זרח | 11.07.18
6.
כל אדם שעובד בעיר שאינה עיר מגוריו - נוסע יותר מ370 ק"מ בחודש
נסיעה מראשון לציון לתל אביב תארך 20 ק"מ לכל כיוון, וביום אחד 40ק"מ לשני הכיוונים. עשרה ימי עבודה (בחודש יש יותר יותר מכפליים) יעברו את המספר הנ"ל. עשרים ימי עבודה יכפילו אותו. מעבר לנסיעות עבודה פעמיים ביום יש את כל שאר הנסיעות, קניות, בילוי, טיול. כל אדם מבוגר שעובד בעבודה מסודרת, חייב רכב פרטי. המצב היה שונה אם רק היתה תחבורה ציבורית נאותה בכל ימות השבוע שיכסו את כל הערים הגדולות, ובין הערים הגדולות. בישראל אין תחבורה ציבורית שיכולה להחליף רכב פרטי - לא בגלל טענות או רעיונות אלא כי היא לא קיימת, פיזית, בימים מסויימים ובאיזורים מסויימים. נסיעה לחוף הים בתחבורה ציבורית זמינ לא אפשרית בסוף השבוע, במדינה ששוכנת לחופו של ים, אלא אם נוסעים במונית בעלות של מאות שקלים לני הכיוונים. בישראל אין תחליף לרכב פרטי לאדם מבוגר ועובד
ישראל | 11.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת