אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"ביקשתי לחסל את מכרז המוניות בשדה התעופה"

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

37.
עובדות אני נהג פרטי מי שרוצה אותי משלם ויקר
הכנסות סביב 80 עד 100 לשעה ממוצע כמה שע אפשר לנהוג 12 מספיק סבבה 1200 אם עבד רצוף לא נחת תמיד היה לך נוסעים לא אכלת ולא השתנת אז בוא ניהיה בני אדם אכלת עשית פיפי וגם ירד מהכיסא להתאוורר 1000 שקל יומית מקובל? אם אתה אדם ללא חיים גרוש מסובך בלי תחביב. תעבוד חודש מלא תכניס ברוטו 30 אלף וואוו הרבה "בטח" שומר שבת או מקדיש למשפחה תעשה בערך 26 אלף שקל הוצאות לחודש 1000 תחנה 1500 זכות ציבורית 850 ביטוח מונית 200 רו"ח 650 ביטוח לאומי 2000  דלק 300 רשיון רכב ביטוח מונה ואיתורן 2500 עלות מונית חדשה
כבר לא פראייר | 13.07.18
32.
למס 27
רואים שאתה לא מבין כלום ואני מאחל שיביאו תאילנדי במקומך כי את מרוויח יותר מידי תתבייש לך מקווה שלא תתפוס מונית במצבים קשים אתה מדבר מתוך בורות נראה לכם שהמדינה פה נותנת למישהו לעבוד ולחיות אם הייתה יודע חשבון הייתה מבין שגם אם נהג מונית ירוויח מליון ההוצאות יהיו כל כך גדולות שזה לא קריטי המגינה דואגת שנאסוף ממך את הכסף ונעביר אלה לממשלה
נהג מונית  | 12.07.18
31.
מוניות
המוניות בארץ זה ביזיון - התרגלו לשולי רווח שלא קיימים בעולם, מצד שני גם חברות הסלולר לפני כחלון וכך גם הרבה אחרים שהתרגלו לחיות בשולי רווח ענקיים ביחס לעולם. חייבים להכניס תחרות כדי שהמחירים ירדו. מה עם הובר? למה זה נחסם בארץ? באירופה הובר פועל לצד המוניות וכולם מרוצים.... בעניין המתרחש בנתב"ג - כאילו לא חסר לנו יח"ץ גרוע בעולם....
אולג | 12.07.18
30.
כתב אישום
האשמה כנגד יושב ראש הנהגים בר אור באה וכפי שהיא באה כך היא תלך בושה בכלל שמישהו ניסה לתת כתב אישום על משהו שהוא לחלוטין נורמלי נסיעה על פי מונה בלבד או עלפי מחירון משרד התחבורה אם כדוגמא משרד התחבורה היה משנה את המחירים משדה תעופה ל או מכל מקום לשדה תעופה בר אור לא היה אומר שום דבר כי זה הגוף היחיד שמפקח על המחירים ולא רשות שדות התעופה המהלך של בר אור תקין לחלוטין וללא כל קשר כל נהג מונית הוא עצמאי ואף אחד לא היה מגיע לנסיעה אם היא נסיעת הפסד ולא נסיעת רווח הכותב נהג מונית 24 שנים יום טוב
צורי פילוסוף  | 12.07.18
29.
מחירי מוניות
מספיק כבר עם הקרטלים האלה.כל אחד עושה מה שהוא רוצה במדינה...אין דין ואין דיין. עם כל הפקעות המחירים וניפול מחירים ע"י בחירת מסלול נסיעה ארוך "דופקים" שוב את האזרח הקטן ואת התיירים. נהג מונית שבאמת רוצה לעבוד מרוויח יפה מאוד.אני אישית מכיר נהגי מוניות שהעבודה במונית הצילה אותם כלכלית.
אזוח ותיק | 12.07.18
25.
פניתי לממונה שגט פועלת במחירי היצף לסגור תחנות מוניות
הודעתי לממונה שגט מסיעה במחיר אפסי לתחנות רכבת וחזרה ומסבסדת את הנהגים , וזאת על מנת לסגור את תחנות המוניות, ואז היא תפעל במחיר מלא. זו פעולה דורסנית של מונופול. קבלתי תשובה מפולפלת שהיא בושה, מפקיד שלא מבין מה זה תחנת מוניות.
ולא נעשה דבר | 11.07.18
23.
אנשים צריכים להבין
אני בתור נהג מונית כבר 20 שנים לא צריך לא את בר אור ולא את שבתאי ולא את שי דיין שיגידו לי או ימליצו לי לא לקחת נסיעות מנתבג ב-31 אחוז הנחה.גם אם ארעב ללחם וילדי ילכו בלי נעליים לא אעשה זאת.על מה ולמה אוריד במחיר שקבע משרד התחבורה(לאחר שבדק ועשה שיכלול כמה עליי לגבות)?בגלל שרשות שדות התעופה קבעה???מי הם ביכלל החזירים הללו?מאפיה בהתגלמותה,שוחטים במחירים את כל בעלי העסקים בנתבג.רוצים להיראות יפים בעיני הציבור על חשבוני.חבל שהמכרז לא תפס,הייתי נהנה לראות אנשים תקועים בליין כי אף מונית לא באה
שושו נהג מונית | 11.07.18
21.
עוד כתב אישום מיותר שיידחה בבית המשפט מבית המפעל לייצור כתבי אישום
הפרקליטות פשוט מוציאה כתבי אישום בלי באמת לבחון אם יש סיכוי להרשעה בבית המשפט.הם עובדים עמו מפעל . עם מכונה משומנת שמייצרת בשטנצים קבועים כתבי אישום. מבחינתם מה שיהיה יהיה. הרי טענותיו לגיטימיות ונעשו בתום לב ואין פה משום הטיית מכרז. הבעיה היא שהפרקליטות מבזבזת בלי סוף את כספי הציבור ומעסיקה את בתי המשפט בזוטות..
דני | 11.07.18
19.
הגוף שמושך בחוטים זהוא ועד עובדי נתב"ג
כל מי שקרוב לצלחת מבין שמי שמחליט זה וועד העובדים בנתב"ג וכיון שהמשכורות שם מנופחות (40,000 ש"ח לחודש בממוצע למנהל משמרת) מישהוא צריך לשלם את זה- וזה נהגי המוניות, והנוסעים. למה הרשות גובה 6 ש"ח מהנהג? (שכדי להרויח את זה חזרה צריך לעקוץ את הנוסע) איזה שירות מקבל הנהג עבור ה 6 ש"ח? הגיע הזמן שנכניס לארץ את אובר וליפט ואז יהיה סדר.
חבר ועד | 11.07.18
14.
איפה המשטרה? חאפרים גונבים נסיעות בושה של משטרה
למה המשטרה לא מטםלת בחאפרים למה רשות שדות התעופה לא דואגת אפילו לספסלים לנהגים....היחס של רשות שדות התעופה לנהגים מחפיר....את נתוני תור המוניות יכלו לשדר בווטסאפים....מתיחסים לנהגים בצורה מבישה והעיקר מיכל הלפרין במקום להילחם במונופול גט נלחמת בחלשים
משה | 11.07.18
5.
צודק
הגוף המושחת במדינה שפוגע בפרנסת המונית למרות הדרות שנותנים 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים הוא הפתיעה רשות שדות התעופה מושחתים גובים סכומי עתק על זכיון מונופול נותנים אופציה למחירים מוזלים בושה וחרפה בראור צודק המונית משלמים מחיר של שחתיתות של שנים ברשות שדות התעופה אותם חיבים לחקור מכון לעכשיו ליין פתוח ועובד מצוין
אברהם | 11.07.18
2.
הנחות
מנסים בכוח לרסק את ענף המוניות יור איגוד המוניות הוא מקביל ליור ועד עובדים ולכן לא רק זכותו אלה חובתו להתנגד לפגיעה בפרנסה חוץ מזה שהוא רק קורה כלומר ממליץ לא לשתף פעולה עם המכרז למרות שאני אישית חושב שכל נהג מונית גם בלי קריאה זו צריך להתנגד לכל הנחה ולו הקטנה ביותר כי ההוצאות גדלות והמחירים לא וגם אם אדם או גוף כזה או אחר יקרא לשתף פעולה עם ההנחות צריך להתנגד לכל הנחה בכל מחיר
עודד | 11.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת