אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקווים הסגול והירוק של הרכבת הקלה יוצאים לדרך - עם מכרז בהיקף 15 מיליארד שקל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
שאלה פשוטה: האם המנהרות מבנו כך שאפשר יהיה לכניס מסילות של רכבת תחתית?
האם מנהרות התחתית נבנו כך שיתאימו למסילות של רכבת תחתית אמיתית כאשר יתברר גודל הכישלון של הרכבת הקלה?, שהיא אוטובוס על גבי מסילות, ולא, לא מייצרים יותר רכבות קלות כאשר דרוש שימוש אינטנסיבי, במקרה כזה מייצרים רכבת תחתית אמיתית. נגיע לזה אחרי כל הטעויות ובזבוז הכסף: אולי 40 \ 50 \ 60 מיליארד שקל.
אזרח רגיל | 11.07.18
7.
הצחקתם
שר התחבורה יכול לפרסם מה שהוא הוזה בלילה זה לא יעזור , אין סיכוי ב10 שנים הקרובות שהקו הראשון יעבוד .בדיוק כמו הרכבת לירושלים . הקווים האחרים עוד 20 שנה . בושה . חיבור איילון לכביש 531 לכיוון ת"א ,עובדים על 10 קמ שנים !,בקושי רואים שם פועלים ,לא פלא שזה לוקח שנים ,אנשים אוכלים את הלב בפקקים אבל העיקר שמדברים הרבה אם הליצן הזה ,שר התחבורה יהיה ראש ממשלה פעם ,אנחנו נהיה בצרות עמוקות
משה | 11.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת