10. בזבוז כספים מטורף !!! בכל העולם כבר עברו מזמן למערכות brt . ל2 דרך אגב הכנה של קו מטרו (כן רק הכנה ).. 1.5 מיליארד שקל ..... בישראל כמדומני 800,000 ילדים מתחת לקו העוני... תעשה את החשבון שלך לבד........ מומחה | 12.07.18 (ל"ת)
8. שאלה פשוטה: האם המנהרות מבנו כך שאפשר יהיה לכניס מסילות של רכבת תחתית? האם מנהרות התחתית נבנו כך שיתאימו למסילות של רכבת תחתית אמיתית כאשר יתברר גודל הכישלון של הרכבת הקלה?, שהיא אוטובוס על גבי מסילות, ולא, לא מייצרים יותר רכבות קלות כאשר דרוש שימוש אינטנסיבי, במקרה כזה מייצרים רכבת תחתית אמיתית. נגיע לזה אחרי כל הטעויות ובזבוז הכסף: אולי 40 \ 50 \ 60 מיליארד שקל. אזרח רגיל | 11.07.18 (ל"ת)
7. הצחקתם שר התחבורה יכול לפרסם מה שהוא הוזה בלילה זה לא יעזור , אין סיכוי ב10 שנים הקרובות שהקו הראשון יעבוד .בדיוק כמו הרכבת לירושלים . הקווים האחרים עוד 20 שנה . בושה . חיבור איילון לכביש 531 לכיוון ת"א ,עובדים על 10 קמ שנים !,בקושי רואים שם פועלים ,לא פלא שזה לוקח שנים ,אנשים אוכלים את הלב בפקקים אבל העיקר שמדברים הרבה אם הליצן הזה ,שר התחבורה יהיה ראש ממשלה פעם ,אנחנו נהיה בצרות עמוקות משה | 11.07.18 (ל"ת)
6. 2 קוי אוטובוס חדשים מיקי, אני אסביר לך, אכן זה אוטובוסים תלת מפרקיים שעלותם מתחילה ב 30 מיליארד ש"ח ותסתיים בכ- 60 מיליארד ש"ח. מדוע לבנות רכבת תחתית יעילה למאות שנים אם אפשר לבזב 60 מיליארד וליצור פקקים חדשים? שופט | 11.07.18 (ל"ת)
5. לא מבין איך לא משכו את נקודת הסיום בעתידם... עוד קילומטר מזרחה כדי לחבר את אם המושבות, אחד מריכוזי האוכלוסייה הגדולים בארץ. נראה כמו חוסר מחשבה בסיסי. כמובן עיריית פ"ת גם לא עשתה את המינימום ההכרחי כדי להשפיע - יותר "מתגמל" להתעסק עם קבלני בניה מיכאל | 11.07.18 (ל"ת)
4. מיקי, אתה צודק כמעט ואין הבדל! ההבדל היחיד במחיר שיתחיל ב- 30 מיליארד ש"ח ויסתיים ב- 60 שופט | 11.07.18 (ל"ת)
2. לא מבין את ההבדל בין רכבת קלה לאוטובוס עד היום לא הבנתי מה ההבדל בין רכבת קלה על הכביש לאוטובוס מטרו אני מבין אפשרות נוספת אבל אוטובוס במקום אוטובוס מוזר לאאלא מוזר מיקי | 11.07.18 (ל"ת)
1. בושה וחרפה ורמאות. זה לא מטרו וזה לא תחתית זה לאט, זה קטן, זה מעל לכביש וזה יעשה עוד פקקים. זה משהו שחמש שנים אחרי שיקום יהרסו אותו. בקיצור השר כץ כולו קשקוש בלי קבלות וזה לא יעבוד בשבת | 11.07.18 (ל"ת)
הקווים הסגול והירוק של הרכבת הקלה יוצאים לדרך - עם מכרז בהיקף 15 מיליארד שקל
10 תגובות לכתיבת תגובה