7. הכשל היה של המערכות. מה זה משנה אם יש נהג? הרי הרכב אמור להיות אוטונומי הכשל היה שהמערכות תוכננו להולכי רגל בעלי הגיון; הנדרסת היתה נרקומנית שלא עניין אותה להסתכל שמאלה או ימינה. ממליץ להם לעבור לניסויים בארץ, יש כאן הרבה כאלה כג | 14.07.18 (ל"ת)
6. אובר צודקת , כי הנהג היה צריך לעצור במקרה חירום זה נשמע בלתי אפשרי אבל זאת מטרת המהג אחד | 13.07.18 (ל"ת)
5. "אז מה הנסיון שלך לתפקיד?" "עבדתי באובר כנהג נסיונות ללא נסיון ועכשיו יש לי נסיון להיות נגד נסיונות עם נסיון" ASD | 12.07.18 (ל"ת)
4. היה ברור מההתחלה שהנהגים האלה הם בעיקר כסת"ח של אובר. אי אפשר לצפות מאנשים לבהות בכביש במשך שעות ברצף בלי שקורה שום דבר, ולצפות מהם להיות ערניים לחלוטין. מישהו | 12.07.18 (ל"ת)
3. זאת אומרת, שעד עכשיו אובר ביצעה את הניסיונות שלה עם אנשים שלא מתאימים לניסיון. פלא שבסוף היא זאת שאצלה הייתה התאונה הקטלנית הראשונה? אהרל'ה | 12.07.18 (ל"ת)
התאונה האוטונומית: אובר מאשימה את הש"ג, מפטרת 100 נהגי בקרה
7 תגובות לכתיבת תגובה