10. אופקים גוף של אנשים כבדים די גבר אנחנו מחכים כמה חודשים לרישיון.לכם יש לנו אין אז יאללה.. ח.ר.צ | 02.08.18 (ל"ת)
9. דבר פשוט שנעשה מסובך ועקום, הרפורמה אכן הייתה רצוייה, אך נעשתה עקומה ומסורבלת מפאת כוחות השחיתות הניהולית שעווטו את האמת הפשוטה, יצאה מפלצת בירוקראטית המספקת בעיקר מענה לשליטת אינטרסנטים, חיבור פוליטיקה לנעשה הרסה את הכוונה הטובה העינינית. חנן | 14.07.18 (ל"ת)
8. אני מקווה ומאמין שבג"צ יזרוק מכל המדרגות את העותר ואת העתירה. אין הרבה פירוט בכתבה, אבל קל לראות שמדובר בתביעת אינטרס. כלכליסט, אנא המשיכו לעקוב. מיי שהוו | 13.07.18 (ל"ת)
6. מבחן לתלמידים בודדים. המגמה של החברות היא לבחון בזוגות. מורים שלא יוכלו להוציא זוג תלמידים ביחד,יהיו מקופחים מבחינת זמינות הזמנת המבחנים. ותדירותם. המערכת לא ערוכה לכך. משה | 12.07.18 (ל"ת)
5. זה מה שקורה כאשר פועלים באופן חד צדדי ללא שיתוף של הנוגעים בדבר ! עם המורים - נציגי משרד התחבורה לא התייעצו בנושא תוכנת "ברוש" שאמורה לקלוט את טפסי התלמידים המועמדים למבחן , עקב תקלה. לא נערך פיילוט לבדוק את ביצוע המבחנים בשיטה החדשה . הבוחנים הקיימים פרשו ו/פוטרו בתום החוזים הזמניים בהם הועסקו. כך שמערך הבחינו "תקוע" האתרים שבחרו הזכיינים אינם מתאימים מבחינת מיקומם ליציאה למבחנים עקב עומסי תנועה שאינם מאפשרים עמידה בלוח הזמנים , ובביצוע מטלות המבחן. שימוש הבוחנים "בטאבלטים" וביצוע הקלדה במהלך נסיעה מסוכן , עקב "הסטת מבט" מהנבחן , ואי תגובה. בן דוד | 12.07.18 (ל"ת)
3. רפורמה אין בוחנים,ראשי צוותים זה פרט קטן. יש ערים שלא כוייסו עשירית מהכמות הנדרשת,משכורות לא משכנעות לאתרים לא מוכנים עדיין. קורוריקו | 12.07.18 (ל"ת)
2. ישראל אין כל קשר בין שני חלקי הרפורמה , קיצור משך ההמתנה לטסט והמערכת הטכנולוגית , זהו חיבור מלאכותי שבא להצדיק מהלך לא מוצדק משה | 12.07.18 (ל"ת)
1. הפרטה הזויה ומיותרת שנעשתה משיקולים זרים. ההפרטה הזו נעשתה אך ורק בכדי לפגוע בעבודה המאורגנת . אין אף איש מקצוע באגף הרישוי.(למעט אחד ח.אה....). לכאורה. גיל | 12.07.18 (ל"ת)
עתירה לבג"ץ: לעצור את רפורמת הטסטים המתוכננת להתחיל ביום ראשון
10 תגובות לכתיבת תגובה