20. אל על מצויינת טסתי לאחרונה עם אל על ניו יורק ישראל וגם ישראל הונג קונג. 787 תענוג אין עליו, וגם כשהמטוס לא חדש עדיין היתה טיסה טובה עם שירות טוב. רוב הבעיות נגרמות בגלל הנוסעים (אתם יודעים כבר אין צורך לפרט) והצוות של אל על הכי טוב בטיפול בהם. חברות אחרות לא מסוגלות להתמודד. ליאור | 29.07.18 (ל"ת)
18. תלמדו אותם שפת סימנים וזהו שלפחות הסימנים והחיבור ביניהם ייראו טוב יותר.. מצד שני אני כחירש דובר סימנים הייתי מבין מיד :-) מרקו | 19.07.18 (ל"ת)
17. אז זו הסיבה לצלצול קריאה הבלתי פוסק באלעל שלא קיים באף חברה אחרת טיסה באלעל זו מתקפה על החושים וסיוט למופרעי קשב. צריך עצבי ברזל מישהו | 18.07.18 (ל"ת)
15. ל5 אם הנוסעים היו נוסעים של קתאי הדיילים היו כמוהם אם הנוסעים באלעל היו נוסעים של קתאי הדיילים היו נראים כמוהם. אנחנו ישראלים. תראה לי נוסע אחד שנשאר ישוב במקומו כשהמסכנות עוברות עם עגלה של אוכל חחח בחברה אחרת לא זזים ולהן יש לפחות 100 שפתאום צריכים לקום בדחיפות. בחיים לא קראתי לדיילת במטוס, אם אני רוצה לשתות אני הולכת למטבח כמו בחברה זרה, אבל באלעל זו המדיניות וכולם מרגישים בנוח טסה לפעמים | 15.07.18 (ל"ת)
11. הטור הזה גורם לי לחשוב שגם כל השאר היו בדיחה הדיילת צילה קבינה עאלק. יש לך את זה ביותר הסתלבטות? מוטי לוכים (מורה מהיגה) | 14.07.18 (ל"ת)
10. נו באמת נראה כמו פרסומת לא מוצלחת במיוחד לאיזיג'ט טפשי ביותר ונראה כמו פרסומת לאיזיג'ט . בעידן הטכנולוגי של היום יש דרכים יותר טובות לתקשר בין הצוותים ולא בסימני ידיים מגוחכים ולא ברורים. ציידו אותם באוזניה או משהו כזה פרימיטיבי | 14.07.18 (ל"ת)
8. לא פשוט יותר לצייד אותם באוזניה מיקרופון, לתקשורת פחות מגוחכת? זה לא יקר אאג,יהודי שפוי | 14.07.18 (ל"ת)
5. לא מעניין. תנו שירות ראוי ומכובד וזהו. ואת הצוותים של אל על הייתי שולח לטיסה אחת במחלקת תיירים של "אווה" או "קתאי". לשם הם צריכים לשאוף. טס לפעמים. | 14.07.18 (ל"ת)
1. לסדר להם מערכת תקשורת ביניהם יותר הגיוני. למה לא לסדר להם תקשורת אלחוטית עם אוזניה כמו שיש בהרבה מסעדות ? זה היה תורם הרבה גם בארועי בטיחות וגם מאפשר לטייס לתקשר איתם לא דרך הכריזה ( דלתות אוטומט, לשבת לנחיתה וכדומה). שאלה. | 14.07.18 (ל"ת)
הכירו את שפת הסימנים הסודית של הדיילות והדיילים
21 תגובות לכתיבת תגובה