אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רפורמת הטסטים מתחילה מחר: מבחן תוך 3 ימים, וחשש מגל של ערעורים

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
ליבי ליבי עם הנבחנים
מדובר במכשיר טאבלט עם מצלמות, הנקרא ע"י רשות הרישוי רפורמה, אך הוא למעשה מסחטת כספים ללא שיקול דעת, מתוכנת לפסול אוטומטית ובסיטונאות, ולראיה, ניגשנו נהגים מקצועיים לטסט על מונית, כאשר אין אחד שעבר במבחן הראשון, ואני כנהג מקצועי פרשתי בכישלון המבחן השלישי, כדי לא להעשיר את קופתה של רשות הרישוי בשקל אחד נוסף, כאשר אני יודע שזעקת הנבחנים בא תבא.
צפוני | 03.04.19
51.
כישלון בטסט הבוקר
לצערי הרב ישנם מצלמות ובהן מראות שהטסטר הורה לי לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית כמו כן בתמרור של מהירות 60 הורה לי להגביר מהירות ,אמרתי לו שיש תמרור המגביל אותי ,אמר זה עבודות בכביש,האמת שהוא שיקר זה תמרור רגיל והדבר היחידי שמבטל תמרור זה תמרור או צומת , אני מגיש עירעור ומה לדעתכם יהיה?
ירון | 15.08.18
41.
הבעייה הייתה חוסר משילות של משרד התחבורה כ
כנגד הבוחנים . היו בוחנים ממש טובים והיו מחורבנים במיוחד . היה צריך להכשיר המון בוחנים ולייעל את המערכת . במקום זה יצאנו לרפורמה עם כוונות טובות אבל סקפטיות במבחן התוצאה . נקווה לטוב . בזמן האחרון נראה שמשרד התחבורה העביר ממנו המון אחריות וביטול רגולציה . האם מצבת כח האדם תרד במשרד ?
בוחן לשעבר  | 15.07.18
38.
תחי המכונית האוטונומית אבטלה למורי הנהיגה והטסטרים
הגיע הזמן לקחת את ההגה מהידיים המזוהמות של נהגי ישראל . הנהגים הגרועים בעולם המערבי כל אחד חושב את עצמו . עו קצת - 6-7 שנים עוד קצת לחכות ומספיק עם הענייןהזה של נהיגה . ערסים מלמדים לנהוג וערסים אוחזים בהגה .
אחד העם | 14.07.18
20.
נתניה
אוסף של עובדות שגיות, חיבור מלאכותי של החלקים השונים ברפורמה כדי לנסות להצדיק רפורמה שככל הנראה לא ממש הייתה נדרשת. משרד התחבורה נערך למהלך משנת 2016 וכעת מדברים על חבלי לידה, מכניסים את המדינה לפילוט ומתעקשים לצאת להפעלה מבלי שכל הגורמים סיימו את הערכות ומבלי שהמערכת נוסתה. הרכבת לירושלים לא נובעת, מטוסים לא נוחתים השדה החדש ורפומת ההפרטה שהייתה מיותרת מיסודה רצה על נתיב התרסקות
משה | 14.07.18
15.
גיל 21
האם ידעתם שבשביל שהחברות שזכו במכרז יצליחו לגייס בוחנים, הורידו את תנאי הקבלה ואת גיל הבוחן ל 21 שנים, ילד בגיל 21 יכול להחליט מי יקבל רישיון אבל להיות מלווה של נהג חדש הוא לא יכול!!!!( כי צריך לפחות גיל 24) כך נראית ההפרטה !!!! כולם עוד ישלמו על זה חוץ מהזכיינים!!!
הבוחן | 14.07.18
12.
קיקוש של רפורמה...לא רואים כלום במצלמות..תלמידים ילמדו לנסוע רק במסלולים
כל היום יהיו רק רכבי לימוד במסלולים (הקלים מאד ....) נבחן ייסע אחרי רכב " ל " ויעשה בדיוק כמהו... בוחן עם טאבלט על הבירכיים ?! נפלו על הראש במשרד התחבורה. למה בכלל צריך בוחן ?? שידפיסו רישיונות בסופרפארם לכולם אחרי 28 שיעורים (בדיחה) וזהו.
דני | 14.07.18
7.
הגיע הזמן
הגיע הזמן אכן הגיע הזמן ואני מורה לנהיגה מיזה 36 שנה ורעב לשנוי התחננו לשנוי בקשנו צעקנו כתבנו הפגנו וסוף כל סוף קם אדם ומשנה. נכון שאני מתפרנס מהוראת הנהיגה אבל התלמידים שלי הם בבת עיניי ואולי זה הפתרון הנדרש, אחרי שנים על גבי שנים של התעללות בהם ובנו אני יכול לכתוב מליון סיבות למה הצעד הזה נחוץ אבל ההפרטה כבר פה חיה בועטת ונושמת ויצאה לדרך. אני מקוה לטוב עם כל המכשולים שיהיו בדרך. זה הזמן לאופטימיות ולכל המתנגדים אומר זאת זכותכם אבל עכשיו הזמן לתמוך ואולי פעם בעתיד תגידו "אמרנו לכם"
אודי | 14.07.18
6.
מה הקשר פרטיות ומבחן נהיגה?! מבחן נהיגה זה עסק ציבורי שמוטב לכולם שתהיה גישה לצפייה בו
צפייה במבחנים תאפשר לשפר משמעותית את רמת המבחן, לשפר את איכות בדיקת הערעורים. לא יהיו יותר בוחנים שמכשילים סתם כי הם עיוורים או שזמנם עבר, ומהצד השני לא יהיו תלמידים שטוענים טענות שונות ומשונות שזו מילה מול מילה
בעל רשיון | 14.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת