אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יש לכם דקה? ב-OptimalQ יודעים מתי הכי נוח לפנות אליכם

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אתם מפספסים את הנקודה
המערכת הזאת בדיוק מתממשקת לכל המערכות שאתם משתמשים ביום יום. לצורך העניין, בחיבור פשוט לכלכליסט, שמוכרת גם דאטה בייס אפשר לקבל מידע האם לקוח כרגע באפלקצייה, אם הוא באפלקציה וקורא בדיוק כתבה זה אומר שהוא זמין לקבל שיחה. אותו דבר בוויז, וואטסאפ, פייסבוק וכו'- מוצר גאוני שבהחלט מייעל עבודה של דיילר במוקדים.
נתי | 16.07.18
7.
מתקשרים אליכם בכל מקרה, ולא רק אנשי מכירות - גם אנשי תמיכה ואנשי שירות לקוחות
לא עדיף שזה יהיה ברגע מתאים מאשר בלא מתאים? ואם תשימו לב הם אמרו שכמות המידע שהם משתמשים בו הוא מוגבל ולא מזהה אף אדם באופן אישי, אלא יוצר פרופיל של זמינות. כך שזה אכן סוג של חדירה לפרטיות, אבל משמעותית פחות ממה שאתם מקבלים מגוגל, פייסבוק, אמאזון, אפל, סאמסונג ואחרים.
אלון | 16.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת