15. אל תדאגו זה לא יקרה. אבל אפשר לנסות קודם בהודו. אם זה יצליח שם, אפשר לפרוס הלאה. ויטו | 17.07.18 (ל"ת)
14. .Practically, a pilot carrying drone זה כלי תעופה שיכול להשתלב בתעבורה האזרחית: מתכנתים אותו לטוס רק במסלולים מוגדרים היטב, למעשה "כבישים" באוויר, וזו יכולה להיות מונית אווירית. אפילו בשטח עירוני. BluePrint | 17.07.18 (ל"ת)
13. הבעיה היא לא המסלולים. לגבי חישוב מסלולים וכו אין בעיה יש מספיק תכנות של זיהוי וניתוב. אלא הבטיחות. מבינוס | 17.07.18 (ל"ת)
12. מוכן להמר שאף כלי כזה לא יהיה מסחרי מנועים חשמליים = טווח קצר. משקל נשיאה נמוך. יכול לדמיין כלי עם שני מנועי סילון שלוקח 300 איש ל-10000 ק"מ... :) אחנתון | 17.07.18 (ל"ת)
11. הבעיה המרכזית : ניטור מסלולי תעופה למכוניות יש כבישים, נתיבים, רמזורים.. למטוסים יש מגדלי פיקוח שקובעים גובה טיסה ומסלול. מי יקבע גובה ומסלול עבור ה"מטוסים" האלה ? אליהו | 17.07.18 (ל"ת)
9. לגבי המחטים, חסרה כאן הבנה זאת לא אותה תקינה לא אותן דרישות, בטח לגבי בטיחות. כרגע יש מלט אחד חדש בעולם עם רשיון אזרחי. של אלביט. דע את עולמך.. אחד | 17.07.18 (ל"ת)
8. זה מכונית מעופפת בגלל השימוש שלה בגלל שזה מיועד למספר קטן של נוסעים, באזור עירוני, בגודל קטן מאוד של הכלי. אחד | 17.07.18 (ל"ת)
5. עם כל המגבלות והמשוכות, בסוף העידן הזה יגיע. יודעים מתי ? כשאלה ייוצרו בייצור המוני בסין. עמי | 16.07.18 (ל"ת)
4. מה המכונית פה בדיוק? תא נוסעים? והסוללות עדיין מחזיקות כמה עשרות קילומטרים בלבד. ארק | 16.07.18 (ל"ת)
3. וואו אני חייב להגיד שהופתעתי לטובה, למרות שהכלי הזה נראה דיי מוזר ומגושם עושה רושם שהוא מאוד בטיחותי לפחות למראית עין. רק לא ברור לי מדוע הכתב ניצן סדן רשם בכותרת שזו "מכונית מעופפת", לפחות לפי הסרטון ולפי איך שהמטוס הזה נראה לא עושה רושם שהוא מסוגל לנסוע על כביש... ניצן מדוע רשמת שזו מכונית מעופפת? אשמח אם תענה (אני יודע שאתה קורא את התגובות). אורי | 16.07.18 (ל"ת)
1. בעיה מרכזית שתי ההצעות עדיין אינן נותנות מענה לשאלת ההמראה/נחיתה בשטחים עירוניים צפופים ולאפשרות החניית האוטו-מטוס בצד כלי רכב רגילים ועל משטחי אספלט/בטון/אבנים משתלבות. חיים | 16.07.18 (ל"ת)
ביצה עם כנפיים: הכירו את המכונית המעופפת שלא דורשת רישיון טיסה
17 תגובות לכתיבת תגובה