22. תגובה למספר 11 250 קמ"ש מתאים לנסיעה ישירה מחיפה מרכז השמונה (לא כולל תחנות נוספות בחיפה, לאילת דרך תל אביב מרכז (יש להוסיף מסילה נפרדת לזה), באר שבע מרכז, שדה תעופה תמנע ואז אילת. בפחות מ 3 שעות אפשר להגיע מחיפה לאילת. אזרח | 22.02.19 (ל"ת)
20. "מערכת אוטומטית לספירת נוסעים באמצעות מצלמה, המאפשרת תמונה בזמן אמת" מצלמות בכל פינה... | 21.07.18 (ל"ת)
18. פתרון צוואר הבקבוק בתחנת השלום ע"י הפיכת נתיב עצירה לנתיב מעבר בתחנת השלום ת"א 3 מסלולי רכבת בלבד וכולם משמשים לעצירה בתחנה. פתרון צוואר הבקבוק בתחנת השלום הוא ע"י הפיכת מסלול העצירה למסלול מעבר, כאשר חלק מהרכבות לא יעצרו בתחנה זו והנוסעים המיועדים לרכבות אלה יעברו אליהן בתחנות הסמוכות. שני הנתיבים האחרים ישמשו לעצירה בתחנה. אחד לכיוון צפונה והשני דרומה וכשאפשר גם למעבר רכבות שלא יעצרו ב"שלום". דוד | 19.07.18 (ל"ת)
17. האם קשור לכתבה מלפני כמה ימים על חמ"ל הסייבר שרפאל תקים ברכבת? נראה לי תזמון צפוף מדי בשביל שזה יהיה סתם צירוף מקרים. האם הקרונות המתקדמים טומנים בחובם הפתעות? הרצי | 18.07.18 (ל"ת)
16. בטיחות לפני מהירות נראה ממש טוב, חשוב להקפיד גם על בטיחות ולא לרוץ למהירות גבוהה - בטיחות פיזית ווירטואלית ממפגעים יפתח הכהן | 18.07.18 (ל"ת)
15. מישהו כאן קצת פספס עם המספרים גידול של 37% מתוך 520 הקרונות הקיימים של הרכבת זה במספרים 192.4 - לא 330... האם הכוונה שמתכוונים להוציא מהשירות כ-140 קרונות? בנוסף כמו שציין מגיב 10 - 330 קרונות עם 1770 מקומות זה כ-5 מקומות בכל קרון -לא הגיוני. מה המספרים הנכונים? ניוטון | 17.07.18 (ל"ת)
14. להפרטה ומהר ! כדאי לפני שמגיעים הקרונות להפריט את התאגיד הזה שנקרא רכבת ישראל , חבורה של כלום ושום דבר ... הפרטה תעשה טוב לכולם ואולי נוכל לקבל מעט תחבורה ציבורית נאותה אחרי לכתם ... עידן | 17.07.18 (ל"ת)
13. ככה הקרון יראה במשך כ5 דקות. כעבור שעה, יראה כמו פח זבל. שלא לדבר על זה שרכבת ישראל לא טורחת לנקות את הקרונות הקיימים. שיהיה בהצלחה. לחעלחעי | 17.07.18 (ל"ת)
12. סתם שאלה לכל מי שרוצה רכבות ב 250 קמ"ש איפה בדיוק יש בישראל קטע מסילה בין שתי תחנות עם מרחק מספיק שרכבת במשקל אלפי טונות תפתח מהירות של 250 קמ"ש ותאט באופן הדרגתי לעצירה בלי לרסק את הנוסעים ??? אין!!! 99 דרך אגב, 99.99% מהרכבות באירופה הן רכבות רגילות ולא בוליט , גם ביפן אמיר | 17.07.18 (ל"ת)
11. כבר שנים שאני שומע על חשמול הרכבת אז למה אנחנו עדיין תקועים עם קטרי הדיזל המטונפים האלה? פו הדוב | 17.07.18 (ל"ת)
9. המתמטיקה פה לא מסתדרת 330 קרונות ורק 1770 מקומות ישיבה ? זה אומר 5.3 מקומות ישיבה בכל קרון !! או שכולם עומדים או שהקרונות ממש מפוארים המתמטקאי | 17.07.18 (ל"ת)
8. רכבות יפות מאוד ונוחות עם כסאות ימות המשיח.רכבות מהירות מאוד לא מתאימות כל כך למדינה מיניאטורית. יפה יוסף | 17.07.18 (ל"ת)
5. רק לא מספרים שהכל על מסילה אחת וזו רכבת של סוס ועגלה ולא כמו באירופה יפן סין טסות במקום 10 דק מתל אביב לאשקלון לוקח לה 50-60 דקות תום | 17.07.18 (ל"ת)
4. למס' 1: חניות דרושות לתחנות הרכבת הפחות טובות לתחנות הטובות יש תחבורה ציבורית טובה, תדירה ונגישה, ושלל מוקדי עניין מסביב. שם לב | 17.07.18 (ל"ת)
2. מקומות לאופנים מקווה שיהיו מספיק מקומות לנסיעה עם אופנים שהולכת ונעשית מקובלת בקרב רבים. דודי | 17.07.18 (ל"ת)
רכבת ישראל מציגה: כך ייראו הרכבות החשמליות החדשות
22 תגובות לכתיבת תגובה