אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכבת ישראל מציגה: כך ייראו הרכבות החשמליות החדשות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
פתרון צוואר הבקבוק בתחנת השלום ע"י הפיכת נתיב עצירה לנתיב מעבר
בתחנת השלום ת"א 3 מסלולי רכבת בלבד וכולם משמשים לעצירה בתחנה. פתרון צוואר הבקבוק בתחנת השלום הוא ע"י הפיכת מסלול העצירה למסלול מעבר, כאשר חלק מהרכבות לא יעצרו בתחנה זו והנוסעים המיועדים לרכבות אלה יעברו אליהן בתחנות הסמוכות. שני הנתיבים האחרים ישמשו לעצירה בתחנה. אחד לכיוון צפונה והשני דרומה וכשאפשר גם למעבר רכבות שלא יעצרו ב"שלום".
דוד | 19.07.18
12.
סתם שאלה לכל מי שרוצה רכבות ב 250 קמ"ש
איפה בדיוק יש בישראל קטע מסילה בין שתי תחנות עם מרחק מספיק שרכבת במשקל אלפי טונות תפתח מהירות של 250 קמ"ש ותאט באופן הדרגתי לעצירה בלי לרסק את הנוסעים ??? אין!!! 99 דרך אגב, 99.99% מהרכבות באירופה הן רכבות רגילות ולא בוליט , גם ביפן
אמיר | 17.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת