אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל כאל החדש בא לעבוד: הוציא לדרך שינוי ארגוני בחברת כרטיסי האשראי של דיסקונט

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
נייט
זמני המתנה גרועים בהוט. שעות חיכית למענה, בסוף אנשים התיאשו ולא התקשרו למענה ואז....היה שיפור בשירות, זמני המתנה התקצרו, פחות פניות, אתם מבינים? בגלל שירות גרוע התקשרו פחות אנשים ומנהלי המוקד הראו שיפור. לא יאמן מנהל עם מצ'טה ביד יכול לכסח כל דבר בדרך. תנו לי מצ'טה=כסף ותראו שגם אני יכולה להבריא עסק.
גוד  | 18.01.19
6.
לא מפה תצא תורה
נשמע שהחברה מנסה למקסם את היכולת לעשות קופה עקב היתרון הרגולטורי שלה לאחר חוק שטרום. בשום פנים ואופן זה לא נשמע כמו הצעת ערך ללקוחות, שעדיין נשחטים תחת עול העמלות, הריביות והשירות הגרועים בענף. גם אם תזכה מחדש במכרז על Fly Card, יתר הלקוחות (ומחזיקי כרטיס זה, כפי שכבר היום) ישלמו את המחיר.
מגהץ קיטור | 18.07.18
5.
שיינויים לא יוצר ערך
לצערי מנהל נוסף חושב שזיעזוע המערכת יביא לשינויי הנכנסף. כל זעזוע ללא חדשנות עם ערך אמיתי ללקוח לא יכולל שינויי. ההפך הוא הנכוו: עובדים מתוסכלים, לקחות ללא שירות, חברה מפתחת מוצרים ללא ערך לללקוחות. הגיע הזמן להפח להביא מנהל שיודע ליצור ערך לבתי עסק....רחמנות על העובדים
שינויים | 17.07.18
3.
שינויים
עשית שינויים? יפה. חשבת אולי לצאת מהקופסא ולחדש? אז ככה אתם רוצים שאזרחים יקחו הלוואות ואתם קורעים אותם עם הריביות, ולכן נמנעים מלקחת הלוואות. תורידו, תורידו למען השם את הריבית המטורפת לכדי מחצית מהריבית של היום , ויהיו פי שניים או שלושה של לווים. והרווח שלכם יגדל. אתם נוהגים בבחינת תפשת מרובה לא תפשת. אני למשל חותרת לבטל כרטיס אחד. וזו המגמה של הלקוחות. ואתם מפסידים. שיהיה לך בהצלחה.
ענת עזרא | 17.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת