אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עובדי הארגז ומרכבים יפגינו מחר במחאה על החלטת משרד התחבורה לבטל העדפה לתוצרת הארץ

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
יד אחת בונה והשניה הורסת
מצד אחד מבטיחים משאבים לתעשייה המסורתית כולל קידום חדשנות לקראת המהפכה התעשייתית הרביעית ומאידך הורסים את התשתית שמאפשרת לה להתקיים ולהתפתח. לצד אובדן כואב של מקומות עבודה אנחנו נאבד גם את המומחיות של כל העובדים הללו בייצור רכבים שמבוסס על שנים של נסיון. אז מה הערך של החדשנות אם מקור הידע העיקרי הולך לאיבוד?
רוני | 13.08.18
1.
מדינה מטומטמת. לא רואים צעד אחד קדימה.
100000 ש"ח זה 100 שקל לעובד על כל אוטובוס. זה מה שהמדינה צריכה לסבסד. גם אם מרכיבים 100 אוטובוסים בחודש זה 10,000 ש"ח לעובד. כמה יעלה תשלום דמי אבטלה אם המפעלים ייסגרו? בכמה תרד רמת חייהם, וכתוצאה מכך הכסף שהם מוציאים שחוזר בחלקו ברב (מע"מ, בלו, מס רכישה ועוד)? ועוד לא דיברנו על התחושות של עובדים מפוטרים.
שאול | 22.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת