8. יד אחת בונה והשניה הורסת מצד אחד מבטיחים משאבים לתעשייה המסורתית כולל קידום חדשנות לקראת המהפכה התעשייתית הרביעית ומאידך הורסים את התשתית שמאפשרת לה להתקיים ולהתפתח. לצד אובדן כואב של מקומות עבודה אנחנו נאבד גם את המומחיות של כל העובדים הללו בייצור רכבים שמבוסס על שנים של נסיון. אז מה הערך של החדשנות אם מקור הידע העיקרי הולך לאיבוד? רוני | 13.08.18 (ל"ת)
7. שלטון ארור ומושחת. לפגוע בפרנסה של מאות עובדים חרוצים בכדי לחסוך, אבל החיסכון ילך לחרדים ולהתנחלויות!!!!! זה צודק??? מהיגים אומללים וחסרי בושה!!! בבאו היום אתם תשלמו על כך מחיר גבוה מאד. בקיצור זבלים!!!!!!!!!!!!!!!!! גדי | 26.07.18 (ל"ת)
5. כץ נסעת פעם באוטובוס סיני למי אתה דואג בדיוק אין מה להשוות את ארגז/מרכבים - לטוטונג פשוט בושה שזאת המדינה שלי ותלמד מטראמפ איך להחזיר את הכבוד לעובדים חרוצים... בושה וכלימה ואני לא מעובדי החברה כלל וכלל. פשוט אוהב את האוטובוסים הישראלים. Rany | 25.07.18 (ל"ת)
4. כץ סיני לא הבנתם שכץ סיני? החל במכרזי הרכבת הקלה ועד למתן היתרים ליבוא אוטובסים סינים מתפרקים שהיבואן שלהם הוא....חבר מרכז ליכוד. מה אגיד לך כצה׳לה...אתם הרבה יותר גרועים מכל מפאיניק שסרח טט | 23.07.18 (ל"ת)
3. לא משמח. אבל אם מפעל אינו תחרותי, אין לו זכות קיום בדיוק כמו במחירי התעופה, הרכבים הפרטיים, הביגוד וההלבשה. דרור | 23.07.18 (ל"ת)
2. למה אבא שלי עובד שם ואין סיכוי שהוא ימצא עבודה חדשה. למה בזה הרגע המדינה הורסת ל1000 משפחות את החיים פשוט בושה ליאור | 22.07.18 (ל"ת)
1. מדינה מטומטמת. לא רואים צעד אחד קדימה. 100000 ש"ח זה 100 שקל לעובד על כל אוטובוס. זה מה שהמדינה צריכה לסבסד. גם אם מרכיבים 100 אוטובוסים בחודש זה 10,000 ש"ח לעובד. כמה יעלה תשלום דמי אבטלה אם המפעלים ייסגרו? בכמה תרד רמת חייהם, וכתוצאה מכך הכסף שהם מוציאים שחוזר בחלקו ברב (מע"מ, בלו, מס רכישה ועוד)? ועוד לא דיברנו על התחושות של עובדים מפוטרים. שאול | 22.07.18 (ל"ת)
עובדי הארגז ומרכבים יפגינו מחר במחאה על החלטת משרד התחבורה לבטל העדפה לתוצרת הארץ
8 תגובות לכתיבת תגובה