5. פדיון עבודה נמוך במשק כמה השפעה לפי דעתכם יש לעומס המכוניות הפרטיות על הפדיון העבודה? - עזבו את השעות שאתם מבזבזים בדרך לעבודה - הכבישים עמוסים והעסקים מבזבזים הון זמן על הובלות והתניידות פשוטה בהם. בקיצור המשק מפסיד והממשלה מרוויחה על הכנסות אסטרונומיות מרכב ודלק.. תחבורה ציבורית נעותה בבקשה ממך ממשלת ישראל פוגע בכולנו | 26.07.18 (ל"ת)
4. הכנסת מוציאה מיכרז על רכבי שטח מזהמים לחכי"ם זה האבסורד לא מתחשבים בתקן החדש של wLTP .שאלות למנהלי המקום ,למי מיועדים רכבי השטח ??? ישראלי | 26.07.18 (ל"ת)
3. אכן לא נכון עוד אחד שרוצה להריץ את השוק, השוק מת , לאנשים אין כסף והאשראי כבר אוזל לך לעבוד ואל תנסה לקנות כותרות סתם אולי אחד מאותם 120 "מייצגים" ידאג שאנשים כאלו ישאו בדין כן | 25.07.18 (ל"ת)
2. תשעים וחמישה אחוזים מהתחבורה צריכה להיות ציבורית בישראל ובעולם כולו צריכים להיות אך ורק חמישה אחוזים של תחבורה פרטית וזאת משום שחייבים בכל העולם לקיים תחבורה ציבורית יעילה ומועילה שאגב גם תפחית עומסים בדרכים. אך ורק במקרים מיוחדים כגון נכים או טכנאים יש לאפשר רכב פרטי. בנוסף צריך לאפשר לכל אדם לשכור רכב פרטי לצורך קצר מועד ובנוסף צריך לאפשר באופן אוטומטי ללא שום הכשרה וביטוח מיוחד שכל בעל רכב יוכל לשמש נהג עבור נוסעים בתמורה לתשלום ואין כלל צורך במקצוע שנקרא נהג מונית. חקי חיון | 25.07.18 (ל"ת)
1. חלם זה ממש פה אם באמת החלמאים בראש חלם רוצים בטובת האזרח, לא היו מאפשרים להכניס עוד רכבים מזהמים ומגבילים את היבואנים/החזירים, וכן דואגים לשנות את מדרגות המס לגבי רכבים WLTP לכדאית כך שהציבור יהנה גם ממחיר נמוך לרכבים חדשים, ואילו היבואנים/החזירים לא ינפחו על חשבון הציבור את חשבונות הבנק שלהם. גם המלאים הקיימים ימכרו במחירי הנחה, אבל בראש חלם החלמאים מעוניינים בכספי הציבור בעיקר. והכל ידוע ומוכר וחוזר על עצמו כשמדובר בחוסר המחשבה על האזרחים והסביבה במדינת חלם. המשקף | 25.07.18 (ל"ת)
הערכות: זינוק ביבוא של עשרות אלפי מכוניות בחודשים הקרובים
5 תגובות לכתיבת תגובה