37. מדינת בידחה אנחנו לא מדינה אנחנו פשוט בדיחה ביפני כל העולם. בזמן שמייצרים את מרבית הטכנולוגיו אצלינו אנחנו לא רואים אפילו אחוז קטן מכל הפירות האלה איך זה בכלל קורה? איך זה הגיוני? עד כמה עוד אפשר לסבול את הבזיון ההזוי הזה שניקרא מדינת ישראבלוף. הכל פה זה רק סוכנים עקיפים אין סוכנויות רישמיות של שום חברה עולמית אין לנו רכבים חשמלים אין לנו כלום פה, אין יצור ראוי אין יבוא ראוי אין מיסוי נורמאלי... בדיחה. ראוס | 18.01.19 (ל"ת)
36. אי דיוק כיום לא נוסעות "מכוניות חשמליות בודדות" בכבישי ישראל אלא מאות ספורות (להערכתי - כ250-200) אריאל | 01.08.18 (ל"ת)
35. "טכנולוגיה חדשה לדגמים חשמליים חדשים" - איפה הם?! איפה שברולט בולט? איפה טסלה? איפה רכבים חשמליים הגונים למשפחה שיזכו לפופולריות הגונה? יש טסלה בירדן השכנה כבר 5 שנים (!) נציגות ושירות!!! הרכבים לא יהיו זולים. גם מרצדס/לקסוס ומזארטי לא זולים. יהיה ביקוש. הרגולטור אשם! ירושלמי | 29.07.18 (ל"ת)
34. עמדות טעינה הצרה שבעמדות טעינה חונות מכניות רגילות ולא ניתן להטעין את הרכב בני ברומר | 28.07.18 (ל"ת)
32. חלם פשוט המדינה מקבלת המון כסף ממילוי הדלקים וכמובן גם הטייקונים תשובה ,בינו צדיק ושות.לאף אחד לא איכפת. זה מדהים רכב חשמלי. גם חברות שמחכירות מליסינג יכולות לקנות. פשוט להתקין במשרדים של החברות בבתים של העובדים.אוויר נקי!!למה לא?? רועי | 27.07.18 (ל"ת)
31. בטר פלייס נכשלה חצי שעה זה יותר מדי זמן. והפתירון המהיר של החלפת סוללה הוא רעיון טוב יותר. דניאל | 27.07.18 (ל"ת)
30. בישראל אפשר היום לעבור לחשמל חילופי אבל ביבי הכלב השכנזי הנאצ רוצה לעזור לערבים הסטנאחם עם הרוסים הרעים ועצר את האנרגיה החילופית כדי ערבים ימשיכו לשטות תדם של האנשות שימו זין על ביהי הבין שרמוטה הואב ערבעם במי שרמוטוצ אילן | 27.07.18 (ל"ת)
28. שליטה מאז ומעולם אחת השיטות לשלוט היא באמצעות השליטה על התנוע החופשית של בני האדם. ישראל אלופה בזה וכנראה לעולם לא תוותר על הכנסות מופרזות מתנועתם החפשית של אזרחיה מיכאל. ב | 26.07.18 (ל"ת)
27. תיאור תהליך רכישת רכב חשמלי ביבוא אישי (ניסאן ליף 2017) מדהימה! קישור למידע מורחב: https://goo.gl/3Eb6tu נדב | 26.07.18 (ל"ת)
26. מבחינתי כל הכבוד למי שפועל לתחבורה חשמלית ובלתי מזהמת, לא מדנה אם זה גוף מסחרי אן הממשלה. עד שעושים משהו במדינה אסור להתלונן יוחאי | 26.07.18 (ל"ת)
25. חתיכת גזען שמאלני מנוול היית חייב לטנף בסוף.כמה שאתם אומללים רק ביבי ולא יעזור לכם כלום !!!! עודד | 26.07.18 (ל"ת)
24. תביאו כבר מכוניות טויוטה והונדה תא דלק מימני נטען בדקה במימן נקי נקי נקי למה אדון שחר לא מתחיל למכור את הדבר הבא ? בישראל מחכים ובאירופה בונים מאות תחנות ממש עכשיו. בכל אירופה בונים מאות תחנות תא דלק מילוי מימן מתמלא בדקה ורק בישראל לא מבינים שזה הדור הבא של המכוניות.לא מכונית שנתקע חצי שעה - שעה וחצי אם עומדים בתור במילוי . יוסי | 26.07.18 (ל"ת)
23. ישראל יכלה להפוך למעצמת רכבים חשלמיים, אם לא היו פה רמאים דוחים הדרך הפשוטה ביותר היא באמצעות פס מגנטי שרץ לאורך הכביש, וטוען את האוטו תוך כדי נסיעה, באמצעות השאה. יש כבר אוטובוסים עירוניים שמותאים לטעינה שכזו, והם נטענים בהשאה במתקנים שניצבים בתחנות שלהם. בגלל שישראל היא מדינה חמה, עם ימי שמש מרובים, אפשר אפילו להגדיל ולחבר את מערכת הטעינה הזו למערכת סולארית שתוצב לצד הכביש, ותספק את החשמל לפסי הטעינה. בימי שמש, הטעינה תתבצע באמצעים סולארים, ובימי חורף, הטעינה תהפוך לחשמלית רגילה, והנוסע יחוייב על פי הקילומטראז'. אם לא היינו מדינה של קומבינטורים ורמאים, פרוייקט כזה יכול היה לקרום עור וגידים, ולהתבסס על מאגרי הגז הגדולים של ישראל להפקת החשמל, אבל כאמור, זו מדינה נחשלת, של ליכודניקים מטומטמים, שחושבת רק על איך להעביר כסף לכיסים של טייקונים, מתנחלים ודוסים, במקום איך לשפר תשתיות לציבור הרחב. תומס אלווה אדיסון | 26.07.18 (ל"ת)
21. מדהים להתבשל במשך 30 דקות בדרך לאילת כאשר 4 ילדים שוכבים לך על הווריד. מאמן הכושר | 26.07.18 (ל"ת)
20. דווקא גינרגי???? חיכיתי חודשיים לעמדת טעינה שבסוף היתה תקולה. אין חברות אחרות??? אסף | 26.07.18 (ל"ת)
19. בזבוז כפסי ציבור לא היינו כבר בסרט הסרט עם המכונתי של שי אגסי?? איזה כיף זה לבזבז כסף שאחרים עבדו בשבילו d | 26.07.18 (ל"ת)
17. קודם כל - שהחיינו ! וכמו תמיד מעט מדי ומאוחר מדי חשוב שהתחנות יהיו מחוברות לאינטרנט ויתנו מידע אם העמדה תפוסה ועד מתי, תקולה או תקינה, טוב זה סטנדרט בכל עמדה בעולם היום. 10 עמדות זה יותר טוב מכלום . צביקה החשמלי | 26.07.18 (ל"ת)
15. וואו! 5 תחנות, מדהים, עכשיו אפשר ליסוע סביב התחנה חזרתי עכשיו מסלובניה, בטח לא המדינה הכי מתקדמת בעולם, אבל בכל מה שקשור לרכב חשמלי היא מתקדמת שנות אור לעומת ישראל. בכל חניון וחניה ברחוב יש גם מקומות חניה שמורים לרכב חשמלי בלבד, עם עמדות טעינה. כלומר ברחוב ממוצע בסלובניה, יש יותר עמדות טעינה מאשר בכל מדינת ישראל. שמוליק | 26.07.18 (ל"ת)
14. מונופול כביש 6 - דור אלון ! עד שלא ישברו את המונופול בכביש 6 וישימו גם שם עמדות טעינה - זה לא יתרומם. שולה | 26.07.18 (ל"ת)
13. כמה לקוחות יהיו מוכנים לקנות מכונית חשמלית שצריך לחכות חצי שעה לטעינה "מהירה" שלה? כאשר למלא מיכל דלק לקוח 5 דקות? גיל | 26.07.18 (ל"ת)
9. כל הכבוד למדינה שנזכרה שהיא צריכה להוביל את זה וכל הכבוד לחברת ג'ינרג'י שכל השנים נשארה בתחום למרות חוסר התמיכה מהמדינה. ולכל המוזרים שלא מבינים מה קרה פה סוף סוף משתלם להחזיק רכב חשמלי בארץ. עמדות טעינה אפשר להתקין בבית כבר הרבה זמן (מאז תוקן חוק תומך "בטר פלייס") ולכן אפשר להטעין את הרכב בבית כמו טלפון ולנסוע 150 ק"מ לאיפה שרוצים (עדיף מסלול מעגלי כי אחרת נתקעת איפשהו אחרי 150 ק"מ) עכשיו יהיה אפשר סוף סוף לנסוע כמעט לכל מקום בארץ ולעצור 3 פעמים בדרך ולהטעין במשך שעה לפחות (ולמי שלא קולט-ציניות). המדינה צריכה לסבסד לעסקים להתקין עמדות ולפתוח עוד עמדות כאלה בכל רחבי הארץ אני | 26.07.18 (ל"ת)
6. למגיב 4, עמדות דומות בארה"ב נקראות super charger בארה"ב ההטענה הרגילה בבית, לוקחת כ 8 שעות, ללא תשלום נוסף מעבר לעלות החשמל. ההטענה המהירה לוקחת 20 דקות. אם אתה בעלים של טסלה שעולה ימבה כסף, אתה מקבל את השירות בחינם. אחרת אתה משלם על השירות. שי | 26.07.18 (ל"ת)
4. פשוט מדינת היהודים. בארה"ב אפילו לא צריך עמדת טעינה ולא את חברת החשמל אפשר להטעין בבית מפאנלים סולאריים 1 | 26.07.18 (ל"ת)
3. רמאות! אין ולא יהיה רכב חשמלי בארץ. מדובר על לא פחות ממזימה לגזול כסף מהאזרחים ירושלמי | 26.07.18 (ל"ת)
2. לא כדאי לא כדאי לרכוש מכונית חשמלית, אם הטעינה לא תהיה מהבית. תמיד קיים החשש, שמה תיתקע באמצע שום מקום. רמי | 26.07.18 (ל"ת)
נחשפים: מיקומי עמדות הטעינה המהירה לרכב חשמלי
37 תגובות לכתיבת תגובה