17. כשממנים חברים חסרי כישורים..... בלומנטל היה בעבר סמנכ"ל כושל וזניח שפוטר והוחזר רק בצו בית משפט. היה "מכרז" (בכאילו) למשרת המנכ"ל. היו מועמדים טובים ובעלי ניסיון אבל חברי ועדת האיתור של הדירקטוריון ,שגם הם מינויים פוליטיים חסרי כל כישורים רלוונטיים, העדיפו למנות אותו משיקולים זרים. אם רוצים לעשות סדר בנמל צריך ,קודם כל ,להחליף את חברי הדירקטוריון(כולל היו"רית חסרת הכישורים ) בכאלו שאינם מינויים פוליטיים אך בעלי כישורים עיסקיים וידע והבנה בנמלים.בשלב שני לעשות מכרז חדש לתפקיד המנכ"ל ולמנות מישהו מתאים ולא אפס כבלומנטל. בשלב שלישי לעשות מכרזים לתפקידי הסמנכ"לים ,לאלו שנבחרו בעבר במכרזים "תפורים" (כמו סמנכ"ל הכספים חסר הכישורים שנבחר על ידי החברים שלו ולא על ידי ועדה אובייקטיבית). אשדודי | 29.07.18 (ל"ת)
16. זה מה שקורה שממנים יו"רית חסרת הבנה לא להתבלבל חברים, היו"רית החדדשה המקורבת לשר התחבורה מלבד היותה בהמה לא קטנה, היא גם חסרת הבנה בניהול נמל. גדול עליה. ישראל | 29.07.18 (ל"ת)
15. כעמילות מכס אומר שהנמל השתפר מאוד. והמנכל מאוד קשובללקוחות בעבודה אנו לא מרגישים כל כאוס יערה | 29.07.18 (ל"ת)
13. המנכל הביתה דחוף.האגו גורם לו לא להסתדר עם העובדים בגלל מלחמותיו ואי התפשרותו מול העובדים אנחנו הלקוחות סובלים. כדאי שיבין רת עצמו כבר וביי לקוח | 29.07.18 (ל"ת)
12. עושה דברו של כץ ממשיך במשימתו להחרבת הנמל. לא מוציאים שקל על ציוד, העיקר בסוף השנה מתפארים ברווחיות על חשבון החזרת התפקוד אחורה בשנים. בלומנכץ | 29.07.18 (ל"ת)
11. מנכל מצויין אני שנים לקוח מהגדולים בנמל ויכל להעיד שבלומנטל קידם משמעותית את הנמל והביא אותו למצב המצויין שלו היום.יו"ר דירקטוריון שמדליפה חומרים מישיבות לעיתונאים לא תגיע רחוק ובסוף תתרסק לקוח מהמרכזיים | 29.07.18 (ל"ת)
9. מנכל שלא מבין עבודה רק נקמה נקמן גדול הוא וכץ מחריבים את הנמל על חשבון ציבור הלקןחות זאת ההוראה שהוא קיבל מכץ כדיי לגרום לנמל כאילו תמונה של נמל כושל ולא עובד לייצר משבר מדומה יונח | 28.07.18 (ל"ת)
7. בינינו כל הנמל הזה כושל ... הסיבה האמיתית היא לא רק המנכל . - כל הנמ"ל זה חבורה של ערסים - וכולם משפחה אחת גדולה . - מחדל כבר אמרנו ? האמת האמנם | 29.07.18 (ל"ת)
5. איציק בלומנטל הוא הרעה החולה של נמל אשדוד ראו איך הגיעו מהר בנמל חיפה להסכם ובאשדוד לא, האשמה היא של איציק בלומנטל. בנוסף, הוא הורס את מעמד הניהול בנמל על ידי ריכוזיות יתר של כול הניהול אצלו בלי לתת סמכויות לסמנכלים שלו. בנוסף הוא הרס את מעמד ראשי המדורים בכך שמנע מהם אפשרות קידום, עד כדי כך שרבים עזבו את הנמל ואו עזבו את תחום הניהול לתחומים אחרים בתוך הנמל. על הדירקטוריון להראות לו את הדלת ומיד ולהביא מנכל שיעבוד בשקיפות. אלי | 28.07.18 (ל"ת)
4. ההנהלה לא רוכשת חלקי חילוף כתוצאה מכך הכשלים אנחנו אכן נמצאים בכאוס ניהולי שלא היה כמותו שנים. חלקי חילוף לא נרכשים, ואנחנו נאלצים לפרק חלקים ממנופים אחרים ולהתקין במנופים שנמצאים בעבודה. התנהלות מבישה בהחלט שאף מנהל לא נותן עליה את הדין. עובד נמל | 28.07.18 (ל"ת)
3. הכתבה עושה חסד עם הנמל - המצב קטסטרופלי האוניות שלי לא מקבלות שירות עקב מנופים תקולים, ואלה שתקינים, מתקלקלים תוך כדי עבודה דבר המצריך הפסקת עבודה לפעמים של מספר שעות עד להשמשתו מחדש, וכך חוזר חלילה. לקוח מרכזי בנמל | 28.07.18 (ל"ת)
2. אני לקוח בנמל ואני יכול לומר שמדובר במנכל כושל הכתבה אכן משקפת במקצת את מה שקורה בנמל, בפועל המצב גרוע בהרבה יותר. תרבות ניהולית כושלת, והנהלה אטומה שמתכחשת למציאות ולתלונות הלקוחות. בחברה פרטית מנכל כזה היה הולך הביתה מזמן. דוד ק. | 28.07.18 (ל"ת)
1. מה חדש ???? אותו הדבר 20 שנה. אבל תשאלו את הנמל מה המצב ותקבלו את התשובה הבאה :" נמל אשדוד גאה להגיד כי התפוקה מלאה והעובדים מבצעים עבודתם כהלכה ". סיון | 28.07.18 (ל"ת)
דירקטוריון נמל אשדוד: "הנמל בכאוס"
17 תגובות לכתיבת תגובה