6. בושה!! לפתוח בעצומה להדחת שר התחבורה. בכדי לגזור את הסרט של הרכבת לירושלים הוא יפגע בעורק התחבורה הכי משמעותי במדינה. למה לא להמתין עם פתיחת הקו עד שיגיעו הקרונות???? בושה וחרפה. דן | 16.08.18 (ל"ת)
5. כלומר דרישת שר התחבורה פחות רכבות מכרמיאל נהריה וחיפה לתל אביב העיקר לגזור סרט על קו ירושלים שמקרטע מהתחלה כי אין קרונות ואין חשמל בחלק גדול מהקו . מהומת אלוהים בתוך הקרונות בגלל הקיצוץ בצפון. אני עולה במוצקין בבוקר לתל אביב ואין מקום לעמוד בקרון. לאן נעלמו ראשי הערים? בן ציון | 31.07.18 (ל"ת)
4. ולמה הנחת אזרח ותיק הלוך חזור רק לאותו יום?! פגעו בנוסעים לחו"ל, ובמי שנוסע ליותר מיום למשפחתו. קודם לא היתה הגבלה | 30.07.18 (ל"ת)
2. פשוט בושה השקיעו בתחנה , במנהרות , במעברים מעל הכבישים וכל העסק עבד שנה וזהו. המונים נסעו כל יום מכרמיאל והסביבה לעבוד , לקנות , לפגוש משפחה במרכז , ומעכשיו - שיסעו שעות , שיסעו לעכו , למי אכפת , השר כבר הצטלם. פריפריה ? נו באמת , למה ביבי אמור להתרגש מזה. רננה | 30.07.18 (ל"ת)
1. שיקנו עוד קרונות אני לא מבינה את ההגיון החלמאי הזה, גם במצב הנוכחי אין מספיק רכבות מהצפון לתל אביב, יש צפיפות בקרונות כבר באחיהוד בכל בוקר, שתואיל רכבת ישראל/מדינת ישראל לרכוש עוד קרונות ולהיטיב באמת עם תושביה המרוחקים. כשאני צריכה להגיע להרצליה בתחב"צ וזה כולל 3 רכבות (!) כבר עכשיו - אז מה הפלא שלא משתמשים בתחב"צ מספיק? אני מעדיפה לנהוג את הדרך גליה | 30.07.18 (ל"ת)
בשל הקו המהיר לירושלים: הרכבת תקצר מסלולים ותפחית תדירות
6 תגובות לכתיבת תגובה