אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מערכת בטיחות מקורית מפחיתה תאונות חזית ב־50%

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
רק על עצמי לספר ידעתי
אני נוסע כבר שנה על סקודה שעליה מותקנות מערכות בטיחות אקטיביות (שמירה על נתיב ובלימה לפני התנגשות). המערכות נוחות מאד לשימוש - מכיוון שהצליל היחיד שהן משמיעות היא התראה בפני התנגשות, כשכבר נשמע צליל הוא תופס מיד את תשומת הלב. מערכת הבלימה האקטיבית כמעט ולא צריכה לפעול, אבל כשהיא פועלת היא עוזרת מאד (אחרי שנה עם הרכב, התאונה היחידה שהייתה לי היא עם צפרדע אשפה שהייתה בשטח מת של חיישני הרוורס). לא רק שהמערכת בולמת את הרכב במהירויות גבוהות, פעם אחת היא אפילו בלמה אותי בתוך צומת, במהירות גלישה, כשלא שמתי לב שהרכב שלפני עצר. אני מאמין לכל נתון סטטיסטי שאומר שמערכות בטיחות אקטיביות עובדות, וחושב שהקומבינה הישראלית שגורמת להעדפה של מערכות פאסיביות היא שערוריה, ורק מבחינת כמות החלפים המקורית שהיבואניות חוסכות הן כבר היו צריכות לגלם את חוסר הטבת המס ולהציע רק רכבים עם מערכות בטיחות אקטיביות בשוק.
אהרל'ה | 30.07.18
5.
תגובה ל - 3
מהיכן המידע שלך שהמערבות האקטיביות שמותקנות ברכבים בשלב היצור הן מתוצרת מובילאיי? הנתונים שרשמת אינם מדויקים. חלק מהיצרנים הכן משתמש במערכות אקטיביות המבוססות על רכיבים של חברת מובילאיי. אבל זה רק בחלק זעום מהמכוניות המיןצרות ע"י יצרני הרכב השונים. גם באלו שכן מוטמעת מערכת המובילאיי במערכת האקטיבית שלהן מערכת המובילאיי היא חלקית בלבד. את שמות יצרניות הרכב הבודדות הנעזרות במערכות האקטיביות שלהם ברכיבים של חברת מובליאיי ניתן לראות באתר של חברת מובילאיי.
איל | 30.07.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת