31. 25 בעד..20 לא יעזור לך כסף בשיטה החדשה אין כל משמעות לכסף מבחינת זכויות יתר..לא נקודות,לא טרקלין,לא שדרוגים..בקצור מצב לבלבל על מנת לחשוב שאתה בדרך...כי להגיע לזהב בשיטה החדשה ,זה הרבה דולרים רוני | 16.02.19 (ל"ת)
30. קשה יותר להגיע למעמד יוקרה בשיטה החדשה. למרות שעל פניו הורידו את כמות הנקודות להשיג מעמד כסף שלמעשה בשיטה החדשה אין לו שום ערכים מוספים מבחינת שרות יתר וצבירה. את המגבלה שכביכול הורידו לזהב...קיים כבר שנתיים ובשיטה החדשה כדי לצבור 100 נקודות צריך לשלם 800..ולא משנה אם זו טיסת עסקים. רוני | 16.02.19 (ל"ת)
29. לא אל על אני טס המון שנים והמון.. אני היום לא טס בכל על גם בעד כסף יש לי זהב בסטאר אליינאס זה פשוט ברמה אחרת. דרך אגב שדה התעופה בארץ זה המקום היחידי בעולם שלא מכבד את הפריורטי בהגעת מזוודות על אף שמשולם להם על זה יותר כסף.. שאלתי בשדה והודיעו לי במפורש שעל אף שבהגדרות וההנחיות הם מחויבים בכל אופן הבעלים מחליטים לא להתייחס לזה . תחכה למזוודה שלך כמו כולם. אל על ושדה התעופה אותה רמה . ותעיז להתלונן.. אהרון | 15.08.18 (ל"ת)
28. אל על בירידה בשנתיים האחרונות ואחרי 25 שנים החברה הפסידה אותי ואת משפחתי .הקו לוס אנגלס ת"א פשוט לא אטרקטיבי ,יקר צפוף,מטוסים ישנים,(.גרוטאות המעופפות).מערכת בידור ישנה ולרוב לא עובדת. למרות הבלעדיות לטיסה הישירה !! והרצון לקנות מוצר ישראלי ,אני בוחר חברות זרות,וכמוני הרבה משפחות שגרות ועובדות בלוס אנגילס. הגיע הזמן להחליף את הציוד ,ולשפר את המחיר המופקע עופר סולומון | 15.08.18 (ל"ת)
27. זה ממש עבודה בעיניים את דרישת הסף שלהם הם הורידו לפני שנה. השינוי עכשיו הוא שצריך לטוס פי שניים לקבל אותו מספר נקודות. נראה כמה מתמידים ישארו איתם עכשיו. טס הרבה באל על | 12.08.18 (ל"ת)
26. אלעל חברה בפירוק מתאימה ככפפה ל'מדינה', בה היא מכרכשת מרוב שבא לי להקיא, נטשתי לאחר 50 שנות נאמנות ונשיאה בנטל ללא עירעור, כפראייר אמיתי. תוך 10 שנים, השפה הרשמית בישראל תהיה ערבית ומי שלא ימכור בזמן, יתחרט עד סופו המר. חבל רק על מי שמת ולא באוהלה של תורה... ברק בן אבינועם | 10.08.18 (ל"ת)
25. עבודה בעיניים. בשיטה החדשה יקח אותו זמן להגיע למעמד יוקרה או אפילו יותר היום טיסה לניו יורק מזכה ב,40 80 או 160 נקודות לכיוון. טיסה הלוך ושוב במחיר לא הכי זול של 1000 דולר שווה 120-200 נקודות. לפי השיטה החדשה נוסע יקבל על טיסה כזאת 100 נקודות. ככה שבשני השיטות צריך 10 טיסות להגיע למעמד זהב. סתם מנסים לבלבל אותנו ולהגיד שמשהו השתפר. תרגיל יחצנות שקוף. אוהד | 09.08.18 (ל"ת)
24. מצב אפשרי: טלפון מאל על: טוס איתנו לארה״ב חינם. תגובתי פשוטה וברורה: לא! תודה. אני מעדיף לשלם כרטיס ולא לטוס איתכם. - לטוס בלי הדיילות ה״סחבקיות״ שלכם. - בלי החרדים העורכים ישיבות תקשורת עם האישיות הדמיונית שלהם. - בלי שמישהו יכנס למטוס עם עיניים מכוסות... כי אסור להסתכל באישה... - בלי שאיזו דיילת תבקש מאשתי לפנות את מקומה כי.... לידה עומד לשבת אדם חרדי ולא נוח לכבוד הוד תורתו לשבת ליד נקבה טמאה... על כל מה שאני צורך אני משלם. אני משלם ומבקש תמורה הולמת ושירות שמכבד אותי ואת רעייתי. באל על אני משלם יותר ביוקר ומקבל פחות שירות... לא נוסע באל על | 09.08.18 (ל"ת)
22. גם חינם לא טס איתם רק חברות תעופה זרות מצטער אף פעם לא טסתי איתכם ואני לא יטוס איתכם רק בגלל כל הדברים הרעים שאני קורא עליכם את אפילו לא מדורגים ב 100 החברות הטובות ביותר מלך | 06.08.18 (ל"ת)
21. מה שלא מספרים לכם צר לי שרוב האנשים שרושמים תגובות לא קראו את התנאים שאלעל מפרסמים וכנראה שגם הכתב ניזון מיח"צ של אלעל ולא טרח לבדוק! אין שום הנחה על כרטיסים הם העלו את מספר הנקודות הדרושות לטיסת בונוס. לדוגמא, טיסה לניו יורק שעלתה 1600 נקודות עכשיו עולה 2100. מעבר לכך הם לא הורידו את תנאי הזכאות אלא הקשיחו אותם. לדוגמא, לקוח של פליי קארד שנדרשו לו 2500 נקודות על מנת להגיע למעמד פלטינה, כעת נדרשות לו 5000 נקודות! אלעל פשוט עושים צחוק מהעובדה. לא פלא שחברה שיורקת ללקוחות הנאמנים שלה בפרצוף מפסידה מאות מיליונים כל שנה. משה | 05.08.18 (ל"ת)
20. יותר טוב לי כי התקרבתי לשידרוג כסף אני ב-350 נקודות ועוד 50 אני מקבל מעמד כסוף. שידרוגון | 03.08.18 (ל"ת)
19. להצטרף למועדון האקסקלוסיבי זה תמיד מבורך וטוב להיות במועדון כזה וזה שמעתה אפשר ביותר קלות להגיע זה מבורך, אבל לדעתי הבשורה האמיתית היא במימוש הנקודות. זה מעולה שעכשיו אפשר לממש את הנקודות בכמעט כל דבר מקניות בדיוטי ועד בחירת מושב בטיסה וגם אפשר לקנות כרטיס מלא עם הנקודות כמובן שזה מבלי התוספת של המיסי נמל. ספיר | 03.08.18 (ל"ת)
18. כרטיס בונוס שני תיקונים. גם היום ניתן לרכוש במלוא הנקודות מיסי נמל עדכון נקודות למעמדות יוקרה,כבר שונה לפני כ שנתיים...ועדכון ממתמיד לכסף הינו 500 נקודות. רוני | 02.08.18 (ל"ת)
17. לא יודע אם שמתם לב אבל נראה שהם פתרו את נושא הזמינות של כרטיסי הבונוס בזה שהם מאפשרים להשתמש בנקודות גם עבור כרטיסים רגילים. נכון, אמנם לא באותה עלות, אבל זה גם משהו. אלעד ג. | 02.08.18 (ל"ת)
16. האתר של החברה ברמה נמוכה, היכולת לבצע הזמנה בעודך צעיר, נדיר אני מאבד שעות בתהליך. ואם אני רוצה להזמין לי ולאשתי בנקודות של כל אחד, חייב מחשבים בכתובות IP שונות אתר | 02.08.18 (ל"ת)
15. אל..אל...לאן זו לא טעות כתיב.... האם זה יהיה הפתרון,למחירי הגבוהים,לאבטלה הסמוייה,בצוות עובדים מנופח,לאיחורים המוגזמים, לביטולי טיסות,ולתחזוקה הלקוייה. חיימון | 02.08.18 (ל"ת)
13. שקר ואשליה אלעל עשתה צעד אגרסיבי לקראת הנוסעים העסקיים שלה (אלו שטסים עםכרטיסים יקרים במיוחד שרכש עבורם המעסיק שלהם) ובדרך הולכת לאבד קהל לא מבוטל של נוסעים אחרים. שכולל גםנוסעים שטסים עם אלעל בתכיפות. ומחשבון הנקודות באתר שלהם מטעה!!, שימי ב | 01.08.18 (ל"ת)
12. הפוך: הרעת תנאים!!! אם עד כה טיסה לאירופה בשווי 500 דולר זיכתה ב 100 נקודות וטיסה למזרח בשווי 1000 דולר זיכתה ב 200 נקודות עכשיו נקבל חצי מזה. ולכן גם לאחר ההפחתה התנאים הורעו. חבל שהכתב לא עשה קצת חשבון במקום לצטט את היח"צ של אלעל אסף | 01.08.18 (ל"ת)
11. אין פה שום דבר חדש אל על לא המציאו פה שום דבר חדש, ככה זה עובד עם רוב המועדונים הגדולים בעולם גל | 01.08.18 (ל"ת)
9. יש גם פלוסים לפחות תסתכלו גם על הפלוסים של זה... יש עכשיו יותר אפשרויות למימוש הנקודות... רותם | 01.08.18 (ל"ת)
8. ל-3 מאיפה הבאת את הדברים ? לא ראיתי התייחסות כזו, אבל אם אתה צודק אז אלעל עשו טעות גדולה כי תהיה נדידה קשה ליונייטד והשותפות באמקס... דני | 01.08.18 (ל"ת)
7. פראיר מי שטס אל על חברה יקרה מטוסים מלוכלכים צפופים שירות גרוע תורים ללא סיבה (רק חיסכון בכוח אדם) איחורים (תמיד מאשימים את "השמים הצפופים"). בקיצור- פראיר וטמבל מי שטס אל על עמיר | 01.08.18 (ל"ת)
6. הצחקתם אותי עד אפריל 2019 לא ישארו לכם לקוחות . אני מהחודש מוותר על התענוג לטוס אל על ולהרגיש בבית . לאחר 40 שנה סוף סוף יש אלטרנטיבה . צ׳או ..... אבי נאור | 01.08.18 (ל"ת)
5. עומס של לקוחות במחלקות היוקרה? כמה אנשים נראה לכם קונים כרטיסי טיסה ב25,000 דולר בשנה (בשביל פלטינה)? או 65,000 דולר בשנה (בשביל טופ פלטינה) ? ההבדל של 5,000 דולר בשנה לא יגרום להבדל משמעותי במספר האנשים שיגיעו לקטגוריות האלו.. רועי | 01.08.18 (ל"ת)
4. כלום רק חסידים שוטים טסים אל על, אנשים טובים טסים בחברות טובות שאל על לא נמנית עליהם. נמשיך לא לטוס אל על. אני | 01.08.18 (ל"ת)
2. מאוחר מידי ומעט מידי אל על - פיספסתם את הרכבת.... ממילא מחלקת עסקים "שייכת" לצוותי האויר ולמשפחות שלהם, שעל פני מאכלסים כבר כנורמה ארגונית את מחלקת עסקים, שלא לדבר על נחיתות הנקודות של אל על מול מול האליינס של עולם התעופה. לאט אך בבטחה מתחוור לנוסע הישראלי שרמת המחירים הגבוהה (מאד) של החברות הסדירות מבוססת על המחירים של אל על..... אולי, ורק אולי, שינוי עומק יסודי במחירים של אל על ובנוסע המתמיד שלהם יאט את ההדרדרות שלהם. נוסע מתמיד | 01.08.18 (ל"ת)
1. פרט חשוב שכחתם, מעמד פלטינה דרך כרטיס אשראי הוחמר ביותר, מ2500 ל5000 נק שנתית מהלך זה יסנן המון לקוחות שברובם בעלי עסקים החוצה. בעל עסק | 01.08.18 (ל"ת)
אל על משנה את תנאי הנוסע המתמיד ומורידה את הסף לקבלת מעמדות היוקרה
31 תגובות לכתיבת תגובה