אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על משנה את תנאי הנוסע המתמיד ומורידה את הסף לקבלת מעמדות היוקרה

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
קשה יותר להגיע למעמד יוקרה בשיטה החדשה.
למרות שעל פניו הורידו את כמות הנקודות להשיג מעמד כסף שלמעשה בשיטה החדשה אין לו שום ערכים מוספים מבחינת שרות יתר וצבירה. את המגבלה שכביכול הורידו לזהב...קיים כבר שנתיים ובשיטה החדשה כדי לצבור 100 נקודות צריך לשלם 800..ולא משנה אם זו טיסת עסקים.
רוני | 16.02.19
29.
לא אל על
אני טס המון שנים והמון.. אני היום לא טס בכל על גם בעד כסף יש לי זהב בסטאר אליינאס זה פשוט ברמה אחרת. דרך אגב שדה התעופה בארץ זה המקום היחידי בעולם שלא מכבד את הפריורטי בהגעת מזוודות על אף שמשולם להם על זה יותר כסף.. שאלתי בשדה והודיעו לי במפורש שעל אף שבהגדרות וההנחיות הם מחויבים בכל אופן הבעלים מחליטים לא להתייחס לזה . תחכה למזוודה שלך כמו כולם. אל על ושדה התעופה אותה רמה . ותעיז להתלונן..
אהרון | 15.08.18
28.
אל על בירידה
בשנתיים האחרונות ואחרי 25 שנים החברה הפסידה אותי ואת משפחתי .הקו לוס אנגלס ת"א פשוט לא אטרקטיבי ,יקר צפוף,מטוסים ישנים,(.גרוטאות המעופפות).מערכת בידור ישנה ולרוב לא עובדת. למרות הבלעדיות לטיסה הישירה !! והרצון לקנות מוצר ישראלי ,אני בוחר חברות זרות,וכמוני הרבה משפחות שגרות ועובדות בלוס אנגילס. הגיע הזמן להחליף את הציוד ,ולשפר את המחיר המופקע
עופר סולומון | 15.08.18
26.
אלעל חברה בפירוק
מתאימה ככפפה ל'מדינה', בה היא מכרכשת מרוב שבא לי להקיא, נטשתי לאחר 50 שנות נאמנות ונשיאה בנטל ללא עירעור, כפראייר אמיתי. תוך 10 שנים, השפה הרשמית בישראל תהיה ערבית ומי שלא ימכור בזמן, יתחרט עד סופו המר. חבל רק על מי שמת ולא באוהלה של תורה...
ברק בן אבינועם | 10.08.18
25.
עבודה בעיניים. בשיטה החדשה יקח אותו זמן להגיע למעמד יוקרה או אפילו יותר
היום טיסה לניו יורק מזכה ב,40 80 או 160 נקודות לכיוון. טיסה הלוך ושוב במחיר לא הכי זול של 1000 דולר שווה 120-200 נקודות. לפי השיטה החדשה נוסע יקבל על טיסה כזאת 100 נקודות. ככה שבשני השיטות צריך 10 טיסות להגיע למעמד זהב. סתם מנסים לבלבל אותנו ולהגיד שמשהו השתפר. תרגיל יחצנות שקוף.
אוהד | 09.08.18
24.
מצב אפשרי: טלפון מאל על: טוס איתנו לארה״ב חינם.
תגובתי פשוטה וברורה: לא! תודה. אני מעדיף לשלם כרטיס ולא לטוס איתכם. - לטוס בלי הדיילות ה״סחבקיות״ שלכם. - בלי החרדים העורכים ישיבות תקשורת עם האישיות הדמיונית שלהם. - בלי שמישהו יכנס למטוס עם עיניים מכוסות... כי אסור להסתכל באישה... - בלי שאיזו דיילת תבקש מאשתי לפנות את מקומה כי.... לידה עומד לשבת אדם חרדי ולא נוח לכבוד הוד תורתו לשבת ליד נקבה טמאה... על כל מה שאני צורך אני משלם. אני משלם ומבקש תמורה הולמת ושירות שמכבד אותי ואת רעייתי. באל על אני משלם יותר ביוקר ומקבל פחות שירות...
לא נוסע באל על | 09.08.18
21.
מה שלא מספרים לכם
צר לי שרוב האנשים שרושמים תגובות לא קראו את התנאים שאלעל מפרסמים וכנראה שגם הכתב ניזון מיח"צ של אלעל ולא טרח לבדוק! אין שום הנחה על כרטיסים הם העלו את מספר הנקודות הדרושות לטיסת בונוס. לדוגמא, טיסה לניו יורק שעלתה 1600 נקודות עכשיו עולה 2100. מעבר לכך הם לא הורידו את תנאי הזכאות אלא הקשיחו אותם. לדוגמא, לקוח של פליי קארד שנדרשו לו 2500 נקודות על מנת להגיע למעמד פלטינה, כעת נדרשות לו 5000 נקודות! אלעל פשוט עושים צחוק מהעובדה. לא פלא שחברה שיורקת ללקוחות הנאמנים שלה בפרצוף מפסידה מאות מיליונים כל שנה.
משה | 05.08.18
19.
להצטרף למועדון האקסקלוסיבי
זה תמיד מבורך וטוב להיות במועדון כזה וזה שמעתה אפשר ביותר קלות להגיע זה מבורך, אבל לדעתי הבשורה האמיתית היא במימוש הנקודות. זה מעולה שעכשיו אפשר לממש את הנקודות בכמעט כל דבר מקניות בדיוטי ועד בחירת מושב בטיסה וגם אפשר לקנות כרטיס מלא עם הנקודות כמובן שזה מבלי התוספת של המיסי נמל.
ספיר | 03.08.18
2.
מאוחר מידי ומעט מידי
אל על - פיספסתם את הרכבת.... ממילא מחלקת עסקים "שייכת" לצוותי האויר ולמשפחות שלהם, שעל פני מאכלסים כבר כנורמה ארגונית את מחלקת עסקים, שלא לדבר על נחיתות הנקודות של אל על מול מול האליינס של עולם התעופה. לאט אך בבטחה מתחוור לנוסע הישראלי שרמת המחירים הגבוהה (מאד) של החברות הסדירות מבוססת על המחירים של אל על..... אולי, ורק אולי, שינוי עומק יסודי במחירים של אל על ובנוסע המתמיד שלהם יאט את ההדרדרות שלהם.
נוסע מתמיד | 01.08.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת