אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח הוט: ההכנסות ירדו ב-2%; הרווחים - ב-43.8%

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
חברה נוראית אבל ..כנסו
בעצם שימו לב כמה מעט מגיבים. שירות נוראי, אני התנתקתי מהם ! ולטל גרנות שהרי בטח תקראי את ההודעה הזאת,את מנותקת מהשוק מנותקת משירות הלקוחות שלך,מהאי עמידה במענה ללקוח לתקלות לקוח,לאי חזרה ללקוחות שמשאירים הודעה ואף אחד לא חוזר,פשוט משפיל ! אז אם יש מישהו שקורא את התגובה הזאת ושוקל להתחבר להוט אז אל תעזו ואם מי שקורא ומחובר אל תפחדו להתנתק,הכי קל דרך אתר נתק. בתור מנותק יש תמורה לתשלום החודשי בכל חברה אחרת ,תנסו. ושוב מילה אחרונה לטל המנכ"לית ,תקראי ותנסי להפנים איזה נזק עובדייך שלך עשו ,שלקוח פשוט כמוני יכתוב מילים אלו ,אתם חברה נוראית ביחס ללקוחות !
שלומי | 02.08.18
7.
חברת הוט עם נטישות שיילכו וייתגברו. רווחים של דוכן קיוסק . שיטת רמאות !! ושירות גרוע . כנסו..
חברה הזויה וקיקיונית ..החל מהמוקד מכירות שמסביר ומפרט ומבטיח שזו החבילה שנמכרת לך והמחיר מצויין . אלא שבפועל בהתקנה הממירים בכלל משהו אחר . כנ"ל השלטים . וחבילת ערוצים מצומצמת וחלק סגור לצפיה . זו לא החבילה שהוצגה ללקוח !!!!!!!!!! נציג המכירות שהבטיח מנחה אותך בסיום השיחה אני מעביר אותך לנציגה שתשקף את העיסקה . היא תפרט את החבילה את תאשר את מה שהיא מפרטת השיחה מוקלטת . לאחר מכן תחזור אליי לפון הזה שמצרפת לך נייד ואני כבר אעדכן לך את הכל כמו שסגרתי איתך . בינתיים המתקינים מגיעים מתקינים חבילה שונה לחלוטין וממירים + שלטים אחרים . בנסיון למצוא את המוקדנית מכירות בפון שהשאירה אין מענה . בתלונות הציבור שמתלוננים משמיעים את ההקלטת " שיקוף עיסקה " כפי שהיא התבצעה עם מוקדנית השיקוף ואישור העיסקה . ומודיעים לך זו החבילה שהוצגה לך וזה בסדר . אם אתה רוצה את הערוצים וממירים ושלטים כפי שהובטח לך במכירות עליך לשלם עוד סכום גבוה יותר .. זו רמאות ! ובכדי להתנתק מוצאים את הנשמה ללקוח
התנסתי על בשרי  | 02.08.18
5.
הוט
עדיף שגברת טל גרנות תשים את המפתחות ותלך הביתה חוץ מלשבת על כיסא המנכל היא לא עושה כלום אני הייתי מנוי שלהם בכל וורסיה אפשרית 25 שנה והתנתקתי מהם לא בגלל המחיר אלא בגלל השרות מוקד לקוחות לא קשוב מזלזל בלקוחות מתנשא ויהיר כאילו אין אופציות אחרות צאו ולמדו מה קרה לערוץ הראשון שהיש פעם בלעדי איפה הוא היום ואם הגברת רוצה יעוץ חינם איך להשתפר ולא לעבד לקוחות היא מוזמנת ליצור קשר
יקי | 02.08.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת