אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רק 12% מתלונות הציבור שהתבררו אצל הפיקוח על הבנקים נמצאו כמוצדקות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
זה לא סימן שהתאגיד עונה תשובה מספקת
זה סימן ש 1. לאנשים פשוט נימאס מרמים ודופקים אותם בכל פינה בביטוחים בבנקים בחסכונות בתשלומי חשמל מים ארנונה 2 רובם אינם יודעים שניתן לפנות לממונה על הבנקים 3 תלונה מוצדקת אומר שעומדת בכללי הבנק אינה אומרת שהלקוח לא נפגע. וכללי הבנק הם לטובת הבנק ולא הלקוח 4 חקיקה דרקונית מפלה בין מקבלי שרות בבנק ולכן התלונות לא אפקטיביות "הן עומדות בכללי החוק"
תתלוננו אחרת הבנקים צודקים | 07.08.18
1.
בושה לגוף הפיקוח על הבנקים, שמחזיר את המתלונן לקבל תשובה מהבנק ומאפשר לבנקים להתחמק מעבירות
אם ניסיתם אי פעם לפנות בתלונה למפקחת על הבנקים, הרי שגיליתם שהדלת סגורה בפניכם, לא רק בנגישות להגשת תלונה, אלא גם בטיפול בתלונה, בתשובה ההזויה שאתה צריך לעבור 7 מדורי גהינום עד שהם בכלל מסכימים לטפל בתלונה שלך. לכן, ברור לגמרי שמקרי גניבה ונוכלות בסגנון "אתי אלון" נוספים הוא רק עניין של זמן.
החתול שומר על החלב | 07.08.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת