5. יישר כוח לטעמי גיורא רום עמד במשימות שהציב לעצמו. כשחל שיפור במצב הבטיחות, הנטייה בציבור בכלל ובתקשורת בפרט, ליחס זאת לטכנולוגיה, לסטטיסטיקה, לרוח השמש ולשאר סיפורים ובדיות. כשחלה הרעה, הרשות אשמה "כי היא לא עושה שלום" וכמובן גם המשטרה באותה הקטגוריה. ובכן, טוב יעשו העיתונאים אם יצטרפו ואיש שטח של הרשות ויראו במו עיניהם מה באמת מתבצע. כולנו מתפללים שב"ה השיפור המסתמן לאחרונה, יהפוך לשיפור מתמיד, ומספר הקורבנות ימשיך וירד. וכן... יש לתת קרדיט לרשות ולמשטרה. יחיאל מונטג | 19.08.18 (ל"ת)
3. במקום בזבוז כספים שיתקנו כבישים בתל אביב אין תאורה תקנית, כבישים לא עומדים בשום תקן, שלטים לא עומדים במקום - אין שילוט תקין כמעט בכל כבישים מהירים - דוגמא מחלף ענבה בה שלט לכביש 1 עומד מעל פניה ממש ולא לפני. זה גורם לתאונת דרכים. במקום בית תמכוי לזקנים הרלב"ד - שיתקנו ליקויים. אזרח | 07.08.18 (ל"ת)
1. ומה עשה תכלס כדי להפוך את הכבישים לבטוחים יותר?... בזבז מליונים כדי לחדיר את המונח רלב"ד. רונן | 07.08.18 (ל"ת)
גיורא רום מסיים את תפקידו כיו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
5 תגובות לכתיבת תגובה