17. לאינטל יש יכולת להרוס חברות שהיא מתמזגת איתם וכמובן מעל גיל 40 היא לא מגייסת רק מפטרת רכישת מובילאיי עשויה להיראות כאחת העסקאות הטובות ביותר שאינטל עשתה או שלא אם הם יתחילו פיטורים של בני 40 פלוס - הידעה שלהם יילך לאיבוד ושוב .... אינטל תהרוס עוד חברה מצליחה קוקו | 05.09.18 (ל"ת)
16. עם מכירות בגובה של מילארד דולר בשנת 2018 אינטל עשו עסקת חלומית אתם כל כך תקועים בפעילות של מובילאיי בישראל שאתם לא שמים לב שכל תעשיית הרכב בעולם מתקינה מובילאיי ברכבים ובמשאיות בעולם בחוזים של מילארדי דולרים לעשר השנים הבאות. אתם כך כך פסימיים ותקועים במה שאינטל עשתה בעבר והרסה חברות שהיא קנתה, ולא מבינים שאינטל כבר הבינה שלא להתערב בניהול מובילאיי. מתי | 20.08.18 (ל"ת)
15. קשקשן זה אני אני ואני. כולה הגיע לאינטל לפני שלוש שנים, הוצנח לתפקיד מפתח, לא עשה כלום, והזיזו אותו. 3 שנים רק מדבר. עובד אינטל חיפה | 20.08.18 (ל"ת)
14. אם אינטל יפסידו על מובילאיי 2 מיליארד דולר אז זאת תהיה אחת הרכישות הטובות אי פעם של אינטל כי בד"כ אינטל מפסידה 80% על כל רכישה. א | 20.08.18 (ל"ת)
13. מאמין במובילאיי יושבים שם עשרות פרופסורים למדעי המחשב, ומי שעשה תואר במדעי המחשב יודע כמה זה קשה, לא לזלזל בהמצאה וביכולות, זה העתיד. אופטימי | 20.08.18 (ל"ת)
12. הצעד הבא של אינטל זה להזניק את ה"קוסם" מ"טבע" כדי לרפא גם אותה מרכישות הרסניות הביפר המטריד של מובילאי הוא מוצר משלים נהדר למי שלא די לו באפליקצית צבע אדום. יכולתו להחליף את הנדנוד המעצבן של האשה על נהיגה שאינה תואמת את הסטנדרטים שלה, בפרצוף מעצבן עוד יותר שכולו תוכחה - הינה גם המכשיר מאשר את מה שאני אומרת... מהווה פריצת דרך עבור האשה אבל באשר לנהג? במקום לחשוב על הכביש הדבר היחיד שמעסיק אותו ... זה איך להשמיד את המערכת הזו. האמת היא שהמערכת, קצת מזכירה לי את ה ביבי סנס... מצפצפת ומצפצפת בלי קשר להמצאות התינוק במיטה... עוד מוצר גאוני לחובבי הטינטונים. משה | 19.08.18 (ל"ת)
11. למובילאיי יש חוזים עם 25 יצרני רכב ששווים מיליארדי אינטל רכשו את מובילאיי בגלל שהחוזים עם תעשיות הרכב שווים מיליארדים. בגלל זה אינטל רכשו. למי שלא יודע אז זה הזמן לגלות שמרבית המערכות הבטיחות המקוריות של הרכבים הם בכלל מערכות שנקנו ממובילאיי והותקנו בפס הייצור. אורי | 19.08.18 (ל"ת)
10. רק חסר שהבכיר יהפוך למנכ"ל מובילאיי היא אחיזת עיניים חלקית, ואני מוריד את הכובע בפני אמנון שעשוע שהצליח למכור במחיר מטורף לאינטל מוצר שנמצא בתחילת הדרך, לעומת השאיפות, במחיר של מי שכבש את שוק המכוניות האוטונומיות, שעדין לא קיים וצפוי למכשולים רגולטורים רבים. מזכיר את המכירה הגדולה של כרומטיס ללוסנט שנמחקה, אבל אבוי הבכירים צריכים להצדיק את הטעות. בכיר יותר שכבר לא במערכת, דדי פרלמוטר מסתכל מהצד ומבין שאין סיכוי להצדיק מחיר כזה קוקוריקו | 19.08.18 (ל"ת)
9. לא מבין למה? מה הבעיה עבור אינטל לפתח מערכת דומה למובילאיי (אין הכוונה לחיקוי). לא חסרים לה משאבים וכוח אדם מיומן לכך. למה צריך היה להשקיע 14 מיליארד דולר ברכישת מובילאיי. ההכרזה שזו הייתה השקעה החשובה ביותר של אינטל, מעוררת חשד ומיועדת למשוך משקיעים לאינטל ולהרגיע את הספקות אודות הרכישה. אי אפשר להאמין לכל הכרזה בומבסטית ככל שתהיה, שהדברים מבטאים את האמת לאישורה. רמי | 19.08.18 (ל"ת)
8. סכום הכסף חסר משמעות ביחס לפוטנציאל שאינטל קנתה כשנכנסה לעולם האינסופי של נהיגה אוטונומית, המניה תגיע ל 1000 דולר בחמש שנים הקרובות. בהצלחה לכולם!! דוד לוי | 19.08.18 (ל"ת)
4. פחחחח. תראו לי חברה אחת שאינטל קנתה ולא סגרה את הפעילות שלה תוך שנים ספורות אינטל יודעת לעשות דבר אחד: לייצא צ׳יפים. כל חברה שהיא רכשה עד היום - אינטל הצליחה להרוס ולהחריב, וגרמה לסגירת הפעילות שלה. זה יקרה גם למובילאיי. שנתיים-שלוש - ומובילאיי נעלמת. עובר ושב | 19.08.18 (ל"ת)
3. אז זהו שלא. לא יחזירו את ההשקעה לעולם כפי שמחקו השקעה נוספת בחברה ישראלית מגיב לא מטעם | 19.08.18 (ל"ת)
2. מישהו יודע או שמע על החברה שנקראת פורסייט שמנהליה ובעליה כל היום חולבים החברה ומדללים הציבור תום | 19.08.18 (ל"ת)
"רכישת מובילאיי עשויה להיראות כאחת העסקאות הטובות ביותר שאינטל עשתה"
17 תגובות לכתיבת תגובה