50. מהירות היא לא הבעיה העיקרית היום יש המון כבישים מהירים שיכולים מבחינת תשתית לסחוב מהירויות גבוהות מן המותר, ובהנחה שהנהג יודע לנהוג זה אפילו לא כל כך מסוכן. הבעיה מתחילה עוד כשבלימודי הנהיגה לא מלמדים כמו שצריך, המבחן לא בוחן את הנהיגה באמת, רוב הנהגים הצעירים לא קיבלו חינוך לנהיגה מההורים, והישראלים באופן כללי נוהגים גרוע, בחוסר אחריות, חוסר סבלנות ורובם צריכים בכלל להפסיק לנהוג ולעבור כבר לאוטובוסים א | 01.11.19 (ל"ת)
49. מעניין מה יקרה שיתירו שימוש בקנאביס לפנאי.. מעניין מה יקרה שיתירו שימוש בקנאביס לפנאי.. אחד שלא נשאר חייב | 19.08.18 (ל"ת)
48. אולי... ...זה גם בזכות המערכות מובילאיי ואייוואקס המותקנות ברכבים ונועדו למניעת תאונות??? ללא ספק אין זה קשור ל״מצלמות שהושבתו״ - אקט שלא הובא לידיעת ציבור הנהגים ולכן אין לזה שום קשר לתרבות הנהיגה ולתוצאות ״שהשתנו״. נוכחות של שוטרים בכבישים היא הסבר חלקי. אור מציונה | 15.08.18 (ל"ת)
47. ל-39. אוכפים גם אוכפים אוויר על נתיב שמאלי... מניסיון אישי התחלתי לעקוף רכב כשהגעתי ל-130 כבר עצר אותי שוטר ושאל אותי למה נסעתי מהר ועוד על נתיב שמאל.. השוטר היה רחמן ונתן לי רק על מהירות בסוף אבל הקטע זה שבאמת באתי לעקוף... אני | 11.08.18 (ל"ת)
46. מהירות היא הגורם האחרון לתאונות דרכים מכל הגורמים המהירות היא האחרונה שבהם! ואת זה במשטרה כל טמבלים לא מבינים או שלא רוצים להבין. מה שגורם לרוב תאונות הדרכים זה היסח דעת כמו שימוש בטלפונים ולצערי אין חינוך מספיק בנושא(כולל שידור פרסומות בכל ערוצי התקשורת), נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים ובאופן כללי נהיגה בקלות דעת שלרוב גורם לאנשים לשים פס ולעבור צמתים גם ברמזור אדום, כלומר "לגנוב" את הרמזור...מבחינתי יש סיבה נוספת והיא המגזר הערבי שזה בעיה בפני עצמה... אני | 11.08.18 (ל"ת)
45. מהירות הבעיה זו לא המהירות.רק במקרה של תאונה האסון הוא חמור בגלל המהירות.יש להחמיר בסטיות מהנטיב חציית צומת באור אדום עקיפה מימין אי שמירת מרחק.יש לחנך את הנהג כבר בחניה כשבחוצפה בלי להתחשב באחר לוקח 2 ולפעמים 3 חניות ובחוק אין אישום שמונע וגם הפקח לא יכול לעשות כלום.מכאן מתחילות הבאיות לא המהירות. משה | 10.08.18 (ל"ת)
42. כתבה אופינית ללא כתבי רכב הלא כתב מנסה לקשור בין הפסקת הפעלת מצלמות מהירות ניחות לירידה בתאונות דרכים. עיון בנתונים מראה שהירידות הגדולות ביותר מרשמו במגזר הערבי ואצל רוכבי רכב דו גלגל (אופנועים ואפנים) אז מה הקשר למצלמות מהירות? אין קדר אבל ללא כתבי רכב בישראל יש אג'נדה נגד מצלמות מהירות. ועוד הערה. זה לא תפקידה של המשטרה להוריד את מספר התאונות ו/או את מספר ההרוגים בתאונות. תפקידה של המשטרה הוא לתת דוחות למי שעובר על החוק וזה הכל. אז תעשו כמה שיותר דוחות ואם ירדו התאונות טוב ואם לא גם טוב. ע.ג. | 10.08.18 (ל"ת)
41. כל פעילות אכיפה אקטיבית תעזור וכל עוד המשטרה לא מגייסת לעזרתה מליוני בעלי סמרטפונים לתיעוד יומי -לא תגיע רחוק כד | 10.08.18 (ל"ת)
40. כבישי ישראל אני אמרתי וחוזר ואומר ששמים את התפוח לילד על המקרר הוא תמיד ירצה אותו אבל שזה יהיה על השולחן הילד יפסיק לאכול את התפוח ואני אומר צריך להוריד את כל התמרורים של המהירות בארץ גם בעיר וגם בכביש מהיר והנהג תמיד ייסע לפי מצב הכביש ותאמינו לי זה יצליח כי הנהג אף פעם לא ידע מה המהירות בכביש והוא ינקוט מישנה זהירות אבל ליד כל מעבר חציה יהיה תמרור מהבהב בצבע כחול ברגע שיש הולך רגל על המעבר יתחלף השלט המהבהב לאדום ככה נהגים ידעו שיש הולך רגל על המעבר חציה פטנט שלי ובכל רחוב חד סטרי צד שני יהיה קוצים שלא יכנסו ברברס וכל המעבריי חציה יהיו מוארים בלילה בצורה כזאת שיראו את ההולך רגל במיוחד בבני ברק ועל דבר שנעשה בשוגג הוא שעשו רכבת קלה מפתח תקווה לתל אביב היו חוסכים מליונים אם היו עושים את ז''בוטינסקי מגהה ועד לרכבת ארלוזורוב בשני הצדדים בשעות העומס רק לרכב ציבורי הייתה נפתרת הבעיה אבל יש אנשים עם ראש בקיר יום טוב ועוד דבר אחד עם ימשיכו את הרכבת מבית שאן לצמח ובצמח יעשו 2 רכבות קלות מסביב לכנרת יהיו אלפי תיירים שיבואו מהדרום במקום לנסוע בכביש לצפון חומר למחשבה תחילה הזאב | 09.08.18 (ל"ת)
39. המשך לקודמת שלא נדבר על הנהגים שאבא שלהם בנה להם תכביש ונתקעים בשמאלי לא ראיתי שוטר אחד שעוקף את זה ...לדעתי התאונות מגיעות 1 מעיסוק שמסיח את הדעת ואם אני שותה או אוכל זה לא מסיח כי העניים בכביש 2 הנהגים שנתקעים בשמאלי זה מחלה ישראלית נפוצה זה גורם לתאונות קשות עוקפים מימין ואז הוא חוזר עליו או שלא תכנן טוב את העקיפה זה גורם לפקקים ובלאגן בקיצור תתחילו לעקוף את האמת ולא לטמון תראש בקרקע ולהגיד הכול טוב יש מצלמות ..עייפתם אותי עם השרים שיש לנו יהודה | 09.08.18 (ל"ת)
38. מכבסת ישראל הם יכולים לכבס את המילים כמה שהם רוצים. אבל העובדה נשארת: דו"חות המהירות בישראל הן מקור מיסים עקיף של ממשלת ישראל. אנחנו משלמים ללא תמורה כלשהי, אבל "משכנעים" אותנו שזה ל"טובתנו" רואה צלול | 08.08.18 (ל"ת)
37. ועדת חקירה מידית חייבים לבדוק בדחיפות את כל נושא מצלמות הכסף או יותר נכון מצלמות הזהב... מי החליט מי שילם מה שולם מה התקבל מה ניתן מי לקח מי קיבל מה קיבל מתי הוחלט למה הוחלט למה קיבל למה לקח למה נתן ..... בקיצור לבדוק לבדוק לבדוק.... הסירחון מסריח... חוליו החוקר | 08.08.18 (ל"ת)
36. כאשר הנהגים מתעסקים פחות בחיפוש המצלמות ובהאטות פתאומיות שגורמות לתגובת שרשרת של שאר הנהגים על הכביש. יש פחות תאונות. הגורם מספר אחת לתאונות זה נהגים שנרדמים בנתיב שמאלי ודופקים עצירות פתאומיות לפני כל מצלמה. רן | 08.08.18 (ל"ת)
35. היזהרו, המצלמות ממשיכות לפעול ולתעד גם בתקופה זו! אם בית המשפט יכשיר את המצלמות, כל הדוחות שהמצלמות מייצרות עכשיו יישלחו רטרואקטיבית! גיא | 08.08.18 (ל"ת)
34. למה אני לא מופתע?! אף אחד לא ישכנע אותי שהצבת "מכונת כסף" על כביש מהיר( שלעיתים יש 300 מטר לפני המצלמה שלט הזוי שחובה להוריד את המהירות ב 20 קמ"ש) מורידה תאונות וחומרת התאונות. כרגיל, תרגילים במימון המונים..(למצוץ את האזרחים עד דק..) ניר | 08.08.18 (ל"ת)
33. אולי יש קשר למונדיאל? בחודשיים הללו היה מונדיאל והתחיל החופש הגדול, אולי זו הסיבה? ירושלמי בשטח | 08.08.18 (ל"ת)
32. הוכחה ברורה מה באמת יעיל וזה ממש לא המצלמות משטרה בכבישים זה הדבר היחיד שיעשה את העבודה, לא קופסת פח שנועדה לינוק כסף מהציבור אבי | 08.08.18 (ל"ת)
30. מצלמות מהירות המשטרה מבקשת הרבה כסף והשוואת תנאים רטרו אקטיבית לכל הפנסיונריםשלהם צדובר בהרבה מאוד כסף. אז צריך למלא את הקופה על חשבון הנהגים . העל פה הזוי אורי | 08.08.18 (ל"ת)
29. מצלמת מהירות זה מסיח תודעה מסוכן כמו טלפון סלולרי. או שמתרכזים במה שקורה בכביש או שמתרכזים במד המהירות. לא ניתן לעשות את שני הדברים בעת ובעונה אחת. אוליבר טוויסט | 08.08.18 (ל"ת)
28. סכנת חיים מצלמות מהירות כולם דופקים ברקס חזק!!!! ואז יש סכנה התנגשות!!! זה לא חוקי הדבר הזה שהשוטרים יתחילו לעבוד. מישהו | 08.08.18 (ל"ת)
27. לתת עוד חודשים נוספים ואולי זה יפתור הרבה בעיות של לתת עוד חודשים נוספים ואולי זה יפתור הרבה בעיות של תעונות בכבישים יוסי כהן | 08.08.18 (ל"ת)
26. מכניסים את היד לכיס הנהגים בכל דרך ותירוץ. תמיד אומרים על כל מי שמתלונן שהוא אינטרסנט: ״אכלו לי שתו לי״. ככה ממשיכים לחלוב את הציבור בכל דרך אפשרית והציבור שותק. בן אהרון | 08.08.18 (ל"ת)
25. מכון התקנים גרם נזק עצום נתן אישור על עיוור תו התקן ריק מתוכן. ואין דין ואין דיין שיעמיד את אנשי מכון התקנים הרשלנים לדין. יואל | 08.08.18 (ל"ת)
23. מצלמת הן מס כביש, הוכח כי מהירות היא לא הגורם לתאונות!!!! מחקרים מכל העולם מראים כי מהירות היא המסביר של 2% מהתאונות, ברור שזו שיטה קלה ומהירה של המשטרה לגבות או יותר נכון לגנוב כסף מהציבור בחסות החוק מבלי לעשות כלום בעצמם. הגיעה הזמן שיצאו מהמשרדים הממוזגים שלהם קצת, להיות שוטר היא עבודת שטח ולא עבודת משרד. טפלו בגורמים האמיתיים תפסיקו הבכאילו עובדים שלכם משטרת עצמנים ועלוקות. השכר לא מספיק? תמצאו עבודה אחרת שתשלם יותר או שתתחילו לעבוד שמואל | 08.08.18 (ל"ת)
22. עדיף ניידות תנועה מאשר דחלילים שעושקים אזרחים ניידות תנועה שתופסות עברייני תנועה זה מבורך .יותר טוב מאשר דחלילים שכובים ועושקים את האזרח. מוקי | 08.08.18 (ל"ת)
21. פייק ניוז fake news אין כאן שום מחקר , אלה נתון אחד שהשתנה במקביל לאין סוף דברים אחרים שהתרחשו במקביל. לזה קורא דונלד הענק ובצדק פייק ניוז. ואם אתם לא מאמינים, תשאלו את עצמכם, האם שינתם משהו בנהיגה שלכם ביוני יולי? אמת | 08.08.18 (ל"ת)
20. קליק בייט! כותרת חלופית: "נוכחות מוגברת של משטרה ושיטות אכיפה נוספות הביאו לירידה חדה במספר ההורגים בתאונות הדרכים, למרות הפסקת פעילות מצלמות מהירות." אני הייתי מוסיף את השינוי בדמוגרפיה על הכבישים בחודשי הקיץ בתור גורם נוסף (מניח שהורים נוהגים אחרת כשהם בדרך לעבודה או כשהם בדרך לאטרקציה עם ילדים ברכב). אני | 08.08.18 (ל"ת)
19. הסיבה שמצלמות המהירות לא מונעות תאונות היא פשוטה- כי מהירות לא גורמת לתאונות. מהירות מופרזת כן גורמת להחמרה בתאונות (מגדילה מרחק בלימה, מגדילה נזק), אבל היא לא גורמת לתאונה עצמה - בכביש שבו אפשר לנסוע 90, נסיעה ב120 לא תגרום לתאונה - ואלו הכבישים בהם קיימות המצלמות. מצלמות המהירות נועדו למצוא את השקל מתחת לפנס - הן מתעדות מעבר טכני על החוק ומאפשרות למשטרה להרוויח כסף מקנסות. הן לא מונעות תאונות דרכים. שוטרים בכבישים מונעים תאונות דרכים, דווקא כאשר הם לא מכניסים כסף ועוצרים אנשים אלא רק גורמים לנהגים לנהוג טוב יותר. אהרל'ה | 08.08.18 (ל"ת)
18. בדיוק כמו שאמרנו, מהירות היא אחת העבירות הכי פחות מסוכנות. כאשר אוכפים את העבירות המסוכנות, יש פחות הרוגים. אבל המדינה מעדיפה בבירור, את ההכנסות מהמצלמות ...... י | 08.08.18 (ל"ת)
17. ההקפדה על מהירת מפריעה להסתכל על הכביש אולי אני תמים כשאני חושב שהמצלמות נועדו חהפחית סיכונים, אבל אצלי זה רק יוצר. אני לא מספיק מיומן, ובמקום ליסוע במהירות סבירה, אני חצי מהזמן מסתכל במד מהירות ומפספס מה קורה בכביש. מה גם שההגבלות מהירות לא תמיד קשורות למקום, כביש 38 לדוג' אמור להיות בין 90 ל-110, אנשים נוהגים שם במהירויות מאוד גבוהות. ההגבלה היא 70. נהג מתחיל | 08.08.18 (ל"ת)
16. מדינה של מושחתים המטרה היא רק כסף ולא הצלת חיים חשבתם שלמדינה אכפת אם באמת אם יהרגו 70 או 7000 הצחקתם אותי. אם 7000 הרוגים היה מכניס לה יותר כסף היא הייתה משאירה את המצב הזה בשמחה. אבי | 08.08.18 (ל"ת)
14. מצלמות ואכיפה ומחקר מזורז צמצום במספר הנפגעים איננו צמצום במספר התאונות. בדיקה לאחר חודשיים בקושי יכולה לתת איזה שהוא כיוון.בעוד אולי חצי שנה אפשר יהיה לומר שמדובר במשהו מהותי. מכשירי האכיפה הניידים עבדו תמיד,וטוב שכך. במקום הכתב הזריז הייתי מחכה עוד קצת כדי ללמוד . אלי | 07.08.18 (ל"ת)
13. ל-10 המצלמה בקוממיות פשוט מאוד זוועת עולם המהירות בכביש שם כ"כ לא נכונה הכביש לא מתאים ל-70 קמ"ש ולא ברור מי בכלל אישר את זה. כל פעם שאני צריך לנסוע בכביש הזה אני נצמד לימין ונוסע 75 קמ"ש אין מכונית אחת בכביש שלא עוקפת אותי או נהג שלא מתעצבן עלי. אבל מה לעשות אלו החוקים, במקרה הזה יש בכביש הזה 3 טעיות: 1. היא הגדרת מהירות שלא תואמת את תנאי הדרך (בצורה קיצונית זה כביש של 100 מינימום וככה הוא גם בצד השני. 2. השמת מצלמת מהירות בנקודה שברור שכל מטרתה היא כסף ולא מניעת תאונות. 3. הנהג הישראלי שלא מבין תרבות נהיגה מה היא ולכן מצב כזה מוביל לנסיעה של 110 עד המצלמה ואחריה. ggg | 07.08.18 (ל"ת)
11. משמע,המצלמות הורגות! אנשים רואים מצלמה ומייד מורידים מהירות כך שמי שלא שמר מרחק גורם לתאונה. טלטל | 07.08.18 (ל"ת)
10. לא מפתיע בכלל. אנשים נוהגים רגיל ואז רואים מצלמה ובולמים בפתאומיות. לדוגמה, שמו מצלמה במחלף קוממיות- ואם פעם אנשים נסעו שם 110 בלי בעיה, היום הם עדיין נוסעים 110 עד המצלמה ואז דופקים ברקס ומאטים ל-70, ואז מאיצים שוב. לא רק שהמצב הזה לא תורם דבר לבטיחות בכביש- הוא דווקא מסכן יותר את הנהגים שלא שמים לב למצלמה ועלולים להיות מופתעים שהנהגים לפניהם בולמים בפתאומיות. מישהו | 07.08.18 (ל"ת)
9. שהחברה במשטרה קוראים רק עיתונים עם תמונות ולכן משמובא כאן לא יגיע אליהם הבעיה האמתית | 07.08.18 (ל"ת)
8. תבדקו גם אחורה ותראו שעד הפעלת המצלמות ב2012 הייתה עד הפעלת המצלמות הייתה מגמת ירידה בתאונות. מאז יש מגמת עליה. שהתהפכה שוב עם הפסקת ההפעלה. מסקנה ברורה מובהקת. סקווידוויד ויד | 07.08.18 (ל"ת)
7. מטרת המצלמות לא הייתה למנוע תאונות, אלא לעשות למדינה כסף. תבדקו את הכתבות אחורה ותראו. אז מה אם התאונות ירדו... צחי | 07.08.18 (ל"ת)
4. או במילים אחרות הפסקת פעולת המצלמות גרמה לשמנים על מדים להתחיל לעבוד. קשה לעשות את מה שמשלמים לכם עליו נכון? אלון | 07.08.18 (ל"ת)
3. אם המשטרה רוצה היא יודעת לעבוד על כולנו. כשמכריחים אותם הם יודעם גם לעשות את עבודתם אזרח | 07.08.18 (ל"ת)
2. ומה היה ביוני יולי? מונדיאל. אנשים נשארו בבית. כל הערסים אוהבי הכדורגל ומכוניות המרוצים נשארו לצפות בערב במשחקים וקבלנו ירידה בתאונות. מונדיאל. המגזר הערבי חולה מונדיאל ובו הירידה הכי גדולה בתאונות. למה? המונדיאל. מיכה פורטוגלי | 07.08.18 (ל"ת)
1. שיחזירו את המצלמות זה עדיף אנחנו יודעים איפה הן נמצאות. מאשר כל השוטרים שעושים מארבים מיותרים. יוחזרו המצלמות לאלתר. דניאל | 07.08.18 (ל"ת)
חודשיים ללא מצלמות מהירות: ירידה חדה במספר ההרוגים והנפגעים קשה בתאונות דרכים
50 תגובות לכתיבת תגובה