5. דיגיטציה היא רק פלטפורמה את צורת עיבוד המידע, שיעשה שימוש בכלים הללו צריכים אנשי מקצוע לקבוע לא סטרטפיסטים. מתלהבים מגאדג'טס ועדיין לא יודעים איך לשלב אותם עם למידה. תנו לתלמידים לחקור, לצאת למסע גילוי וניסויים. יותר מדי דיגיטליות משאיר את המורה מאחורי המסך (אוסף נתונים) ולא פוגש את התלמיד בצורה בלתי אמצעית. מירב | 10.10.18 (ל"ת)
2. איזה חארטה בינתיים הטכנולוגיות האלה גורמות לכולם לבזבז זמן על שטויות. צעצועים מיותרים שלא מקדמים שום תלמיד. יובל | 06.10.18 (ל"ת)
1. דוחפים עוד ציוד אלחוטי וסלולרי לבית הספר ולכיתות הילדים יסבלו מכאבי ראש ותסמינים של חשיפה לקרינת רדיו. בדיקות הקרינה לא נכונות ולא מראות את הקרינה. התקן גבוהה מאוד ומאפשר חשיפה של ילדים לרמות קרינה שהראו כבר השפעות ונזקים במחקרים רבים. משרד החינוך, בעזרת השותפים העסקיים שלו ממשיכים בפריסה של טכנולוגיות אלחוטיות וסלולריות בבתי הספר. את זה צריך לעצור , להפריד בין המשרד לגופים כלכליים, ולהבטיח שימוש בטכנולוגיות מחשבים ורשת חוטיות ונמוכות קרינה בבתי הספר. צמצמו שימוש בסלולרי ובאלחוטי לפני שהשימוש יצמצם אתכם! עמיר - ללא קרינה | 28.09.18 (ל"ת)
הכיתות של המחר – האם הן כבר כאן?
6 תגובות לכתיבת תגובה