56. זה לא פותר שום בעית תחבורה בשום מקום- מטריד ומסכן את רב הציבור השפוי גם ככה רב המשתמשים באופניים וקורקינטים חשמליים צעירים -אז שילכו ברגל או באוטובוס תל אביב קטנה גם ככה... עיריית חלם - הפקיעו את המדרכות מהולכי הרגל ואת הכביש מהנהגים | 24.08.18 (ל"ת)
55. לא מבין..כל שעה 30 ש"ח? זה לא יקר מדי? והיה ואני רוצה לצאת מגבולות ת"א מה קורה? האם זה אפשרי...למשל לרכב לרמת גן..האם הליקופטר ירדוף אחרי? אבי | 24.08.18 (ל"ת)
54. לא בטוח שזה הכל, מה עם ביטוח? כיסוי נגד גניבה, נזק, תקלה? פגיעה באדם או ברכוש צד ג'? יכול להיות כאב ראש לא נורמלי גם לבעלי החברה וגם לאדם ששוכר את הקורקינט. החיים מלאי הפתעות ופוטנציאל הנזק גבוה מאוד. שמעון | 19.08.18 (ל"ת)
53. ביטוח להולכי רגל על המדרכה עם כל הכלים האלה הנעים על המדרכה, הולכי הרגל יצטרכו לבטח עצמם מפגיעה מאופן כלשהו. איך ראשי ערים מאפשרים ג'ונגל כזה על המדרכה. מה עם ביטחון תושבי העיר. סמי | 18.08.18 (ל"ת)
52. השוכרים משלמים פר דקה - משמע, יבצעו נסיעות מהירות ומסוכנות יותר!!!!! אני לא מבין איך לא שואלים את השאלה הזו בראיון. יש לשוכרים תמריץ להגיע מנקודה לנקודה כמה שיותר מהר מאחר ומשלמים פר זמן נסיעה. לכן, יבצעו נסיעות הרבה יותר מהירות המסכנות את הולכי הרגל וגם את עצמם. במידה והיה מתבצע חיוב על בסיס מרחק, היה כבר מדובר בסיפור אחר. העובדה שהחיוב מתבצע על בסיס זמן נסיעה, הינה מסכנת עוברי אורח וגם את המשתמשים. עומר | 18.08.18 (ל"ת)
51. למה כל כך יקר. בארהב זה 1$ לכל נסיעה פלוס 0.15$ לכל דקה. גנבים כבר אמרנו?.... אג | 18.08.18 (ל"ת)
50. הבעיה -לפי התקנון שמכתימים אותנו: במקרה תביעה משפטית, זה יצטרך להיות בארצות הברית. בתקנון שחותמים עליו השוכר מסכים שבמקרה של התדיינות משפטית או אפילו בוררות משפטית זה יצטרך להיות בארצות הברית. המשמעות המעשית - השוכר יסכים לכל תכתיב, קנס של חברת ההשכרה.... יוסי | 17.08.18 (ל"ת)
49. שיחזירו לנו את החניות של אוטו תל הבזבזני שמגביר נסועה בעיר ומדרכות ללא לכלי רכב מנועיים אחי | 17.08.18 (ל"ת)
48. אני בן 67 עם קורקינט וזה נהדר-כדאי שראשי הערים ישקיעו במדרכות לקורקינט אני נוסע לרכבת מגבעתיים והודות לחולדאי שסלל מסלולים לאופניים נהיה יותר בטוח לנסיעה את הקורקי אני סוחב ביד 12 ק"ג כך שקשה לגנוב פתרון העתיד יקי | 17.08.18 (ל"ת)
45. ולמה צריך את זה מי שמגיע לתא ברכבת ונוסע לעבודה צריך 2 נסיעות ביום של 5-10 דקות המשך , 40 נסיעות בחודש זה קרוב ל 800 ש"ח בחודש. עדיף שיקנה לעצמו. רק צעירים יכולים להשתמש בכלים האלו זה לא מתאים לילדים או מבוגרים. רעיון מיותר, שידאגו כבר לשפר תחבורה ציבורית בערים ושיהיו כלי רכב לתחבורה ציבורית חשמליים ושקטים, העיר תל אביב, ממש מפחיד להסתובב ברחובות אבן גבירול ורוטשילד לא הבנתי למי זה מיועד | 16.08.18 (ל"ת)
44. גזלנות וסיוט לשמם צודקת לגמרי הגברת הרהוטה בכתבה: תל אביב הפכה לסיוט להולכי רגל. כל כלי ממונע - עם מנוע רגיל או חשמלי - צריך להיות בנתיב ייחודי בכביש, ובשום פנים ואופן לא על מדרכות. בנוסף, נמאס לגמרי מכל הסוחרים האלה עם המחירים המופקעים שלהם. ממתי תשעה וחצי שקלים זה כלום כסף על תשע דקות? מדובר בעשרים דקות עבודה של חלק גדול מהאוכלוסייה הישראלית. זה סכום שנשמע הגיוני יותר לשלוש-ארבע שעות. אחרי הכל, די עם הפוזות - זה בסך הכל קורקינט! שמעון | 16.08.18 (ל"ת)
43. ״לפתור את בעיית הקילומטר האחרון״... ממציאים בעיות שלא קיימות.. קילומטר זה 10 דקות בהליכה רגועה. אין איתו שום בעיה. כן יש בעיה עם אנשים עצלנים שלא מסוגלים ללכת קילומטר אחד ולא לקרוס. כן יש בעיה עם אותם עצלנים שדוהרים עם קורקינטים על מדרכות ופוגעים בהולכי רגל. כן יש בעיה עם עיר שנראית כמו חנות ״הפיראט האדום״ - ערימות של צעצועים מתנייעים על המדרכות. ג׳זס, איזה עולם מגעיל זה נהיה. שייגמר כברררררררר השפוי האחרון | 16.08.18 (ל"ת)
41. כמה טמטום בעיר אחת ממש טמטום שיתופי אם היה לי שקל על כל שקל שהם הפסידו במיזמים הנ"ל הייתי מיליארדר ! מה שיתופי ? רוצה קנה קורקינט ב 1000 שח וזהו ! השטויות הללו שהתקשורת קונה כבר הפכה למגוחכת. נ.ב. קורקנינט מסוכן לרוכב פי כמה מאופניים ! וואו ממש המצאה | 16.08.18 (ל"ת)
39. איכילוב צריכים לפתוח בניין חדש מה שהולך על המדרכות של תל אביב זה כמו אזור מלחמה, צריך לשים שלט שטח צבאי סגור. יהודה לוי ושלומית מלכה הם דוגמא למה שקורה לכל אחד בעיר. הקורקינטים האלה יהיו זרוקים בכל מקום כמו מובייק ועדיף לגור בעזה אייל | 16.08.18 (ל"ת)
35. הם מספקים גם קסדה? מה עשינו בזה אם לא? נתנו לאנשים לנסוע על המדרכה במהירות בכלי שהם שוכרים לרגע אחד. ללא שום תכנון מראש וללא אמצעי מיגון. נשמע רעיון מעולה. מושאג | 16.08.18 (ל"ת)
34. הנימוק למה להשכיר קורקינט לא מחזיק מים: כתבו שהיום כשאפשר להכניס קורקינט למשרד אז למה צריך לקנות קורקינט שייגנבו אותו? בדיוק זאת הסיבה למה כן לקנות קורקינט ולמה לא צריך להשכיר כי אפשר להכניס אותו למשרד ולא לפחד שייגנב. שי | 16.08.18 (ל"ת)
33. פחחחח ראיתי בקליפורניה איך טפשים מבצעים ונדליזם בקורקינטים האלה. לא אכפת לי על הקורקינט עצמו, אבל שריפתו והשלכתו לאוקיינוס מזהמים את הסביבה. וגם הסוללה עלולה להתפוצץ. אבל היה נחמד לראות באיזה סרטון קורקינט שבור שנזרק לשירותים כימיים. עמית | 15.08.18 (ל"ת)
32. מדינת עולם שלישי. עכשיו זה רשמי. איש הישר בעיניו יעשה. אין פיקוח. אין סדר. ממש סכנת נפשות. גלי | 15.08.18 (ל"ת)
29. בלילה השירות לא עובד? אם לוקחים את כל הקורקינטים להטענה בלילה, זה אומר שלא ניתן לשכור קורקינט אם רוצים לחזור הביתה מאוחר בלילה? יריב | 15.08.18 (ל"ת)
28. מטומטמים כלי מסוכן על הכביש מסוכן במדרכה נערים בלי רשיון בלי ביטוח מטומטמים לא הולכים ברגל קנו אופניים עם פדלים יהיו מלא פצועים ונכים מזה רק אז יאסרו אתמכל הטרנד החשמלי המטומטם הזה מדינהמטומטמת | 15.08.18 (ל"ת)
26. האיש חייב יחצן . אסור לו לדבר בתקשורת - מפחיד לעמוד ליד. תחזיקו לו את הידיים והוא משתתק . דג | 15.08.18 (ל"ת)
24. לא יעבוד ! אין כמו לנסוע במונית (במזגן ) האופניים לא עבדו אז למה שקורקינט כן ? יעבוד ? נהג מונית | 15.08.18 (ל"ת)
23. קורקינטים זה מאד ישן. היינו בונים קורקינטים במעברה בשנות החמישים. כל אחד היה בונה לעצמו. גלגלי מיסבים (קוגלאגרים) וקרשים. זה כל מה שהיה צריך. בלי מנוע ובלי בטריות. דוחפים על הכביש ברגל אחת לאחור וזה היה נוסע. אבל היה קצת מרעיש. לא היו מדרכות במעברה. אז רק על הכביש ולא היתה סכנה להולכי רגל, כי לא הלכו על הכביש אלא רק חצו את הכביש כשהיה צריך. בולוך | 15.08.18 (ל"ת)
22. האופי הישראלי וקורקינט לא נעול, היילכו ביחד אחת משתי החברות הסיניות שהביאו אופנים מופעלים באפליקציה ברחה מהארץ,עם האופי הישראלי הבעייתי יש מצב שגם אלו יברחו יוסי | 15.08.18 (ל"ת)
21. דנה את פרה מטומטמת מאחל לך להיפגע ע"י כלי כזה. והמדרכה שייכת להולכי הרגל את תזיזי את עצמך יחד עם הקורקינט שלך חזרה לאן שאת שייכת dhk | 15.08.18 (ל"ת)
20. ל-9 הקורקינט הזה עולה כ1700 ש"ח והמחיר יורד כל הזמן אין שום היגיון בתימחור שלהם. עדיף לקנות את הקורקינט בתשלומים, הקנייה תחזיר את עצמה תוך כמה חודשים. אורן | 15.08.18 (ל"ת)
18. מה עם אכיפה בשבילי אופניים? הולכי רגל ממלאים את שבילי האופניים ומסכנים את עצמם ואת הרוכבים. איך אפשר לבוא בטענות שנוסעים על המדרכות כשאין אלטרנטיבה??? שבתאי | 15.08.18 (ל"ת)
17. הישראלים לא פרייירים הם יקנו במקום להשכיר ועוד להחזיר להטעין? מה אנחנו באירופה שייחפשו את עצמם מאי | 15.08.18 (ל"ת)
15. מילא שהעברית של ה״מנכ״ל״ די נוראית, למה כל מילה צריכה גם תנועת ידיים כה קיצונית? הגרידיות שולטת בכל, די עצוב חוסר האכפתיות בתמורה לכמה שקלים. מילא | 15.08.18 (ל"ת)
13. מצויין- כל הכבוד, נראה מה יהיה המחיר כאשר האנשים עובדים אחד עםם השני ולא אחד על השני אפשר ליישם רעיונות באמת יפים וטובים, עכשיו רק נשאר לדאג שמונופול לא יהיה ישראל | 15.08.18 (ל"ת)
12. הגזימו לגמרי עם המחיר ! דווקא נשמע רעיון טוב אבל במחיר כזה לא משתלם לא לשתף אתם פעולה ויבואו אחרות במחיר הוגן עומר | 15.08.18 (ל"ת)
10. פשוט לנהוג בזה בזהירות, חבל שזה כלכך קשה לאנשים עד שזה יגיע למצב שיאסרו דברים כאלה עילי | 15.08.18 (ל"ת)
8. לדנה את ממש לא צודקת!!! מסוכן לך לנסוע על הכביש על תסעי באיזה זכות את מסכנת הולכי רגל ונוסעת עם כלי ממונע על מדרכה ומסכנת אנשים אחרים? רק החיים שלך חשובים ושכל השאר ימותו? ggg | 15.08.18 (ל"ת)
7. שפת גוף אגרסיבית מאד יש למנכל החברה הזו לא הייתי רוצה להיות איתו בויכוח. הוא מודע היטב לצרה שהחברה שלו מנחיתה על הולכי הרגל. הוא מודע היטב למחיר המאד גבוה של השימוש בקורקינטים שלו.... קשה לי להגיד שאי מאחל לו הצלחה. בכל פעם שני מטייל עם הכלב שלי, אחר משנינו כמעט נדרס ע"י הרכבים החשמליים האלה. אמיר | 15.08.18 (ל"ת)
5. 20 שקל ל 40 דקות זה לא זול. לנסיעה קצרה אני הולך ברגל, ולכל נסיעה שהיא יותר מקצרה זה פשוט לא שווה את המחיר - עדיף אוטובוס m | 15.08.18 (ל"ת)
4. לא מדויק טעות חמורה . סן פרנסיסקו הוציא את הקורקינטים החשמליים מחוץ לעיר . הדבר היה למטרד לא קטן . בהצלחה תל אביב לכתב נא לדייק | 15.08.18 (ל"ת)
1. יקר והזקנה לא צודקת, זה לא מדרכה של אבא שלך תני מקום גם לצרכים אחרים ברגע שיהיו שבילים לאופניים ויסעו על מדרכות, אז תבואי בטענות. בימים אלו ממש מסוכן לרכב על הכביש וצריך מסלול אופניים דנה | 15.08.18 (ל"ת)
תשכחו מתל-אופן ואוטו-תל: הלהיט החדש הוא קורקינט שיתופי
56 תגובות לכתיבת תגובה