17. בזמן שבונים פה כביש בונים בסין טרמינל לסין לוקח בדיוק 4 שנים לבנות את הטרמינל הגדול ביותר בעולם ( לשם השוואה בנין הטרמינל החדש גדול פי 20 מטרמינל 3) פלוס רכבת ומסופים לטרמינל כשכאן לוקח 4 שנים לפאקינג כביש מסכן כשגם כך הוא מתבצע באיחור אבי | 24.08.18 (ל"ת)
15. למה לקחו חברה ישראלית? בשביל לעכב ולייקר? דוגמא: פרויקט מחלף 4-531 לקח שנתיים יותר מהתכנון. זו היתה אותה חברה ישראלית. מנסיון העבר | 19.08.18 (ל"ת)
12. עוד כבישים? שיסללו עוד מסילות רכבת ! כבר אני רואה איזה לחץ יהיה ברכבת לירושלים עד אפס מקום! אנשים יתקעו בתחנות! או ידחסו כמו פרות! שירן | 19.08.18 (ל"ת)
11. למה שני נתיבים ולא שלשה עד שיסיימו כל הכביש יהיה פקק איד גדול וארוך בגלל המנהרות לא יהיה ניתן להרחיב בעתיד מיקי | 18.08.18 (ל"ת)
10. לבדוק שאין שחיתות ממשלתית בתוכנית לא לערב את חברי מרכז הליכוד ,ולא את חברי ישראל בתינו צדק | 18.08.18 (ל"ת)
9. אני מקוה שזו לא אותה חברה שבנתה את הגשר בגנואה מתאים לנו הישראלים החאפרים כל דבר זז כמו צב כמו הרכבת לי׳ם אם זה היה קשור לכיס שלהם בטוח שזה היה טס אילן | 18.08.18 (ל"ת)
8. 5 שנים זה סביר ברגע שמדובר בהקמת מחלפים , גשרים ומנהרות - העסק מתחיל להיות מורכב. דרישות בטיחות היום גבוהות משמעותית ממה שהיה נהוג בעבר. שיהיה בהצלחה לפרויקט . מקס | 18.08.18 (ל"ת)
4. 5 ק'מ ב ? 5 שנים ? באמת ? למה ? בעיית מימון ותזרים ? אי אפשר לבצע הכל בשנתיים וחצי? יותר צוותים, יותר מכונות ? גיל בונה | 17.08.18 (ל"ת)
קבוצת שפיר-פיצרוטי תסלול את כביש הגישה החדש לירושלים במשך 5 שנים
17 תגובות לכתיבת תגובה