33. ל-30 הגאון, חצי מליארד ש"ח שווי לעומת הידע הנרחב שלך בבולמים.. ואתה יכול להמשיך לקשקש | 23.08.18 (ל"ת)
30. יש לבולמים טווח עבודה קצר מאוד, זה לא יוכל להחליף בולמים רגילים מתאים לכסאות גלגלים או לרכב שנוסע לאט על דרך שסלולה באיכות גבוהה. למכונית ששוקלת 1500 ק'ג צריך קפיצים שיתמכו את המשקל ובולמים שירסנו את תנועת המתלה, אם כל זה יהיה חלק אינטגרלי מהגלגל עצמו וקוטר הגלגל הוא 16 אינצ' או פחות, מהלך המתלה יהיה קצרצר, לא מספיק כדי לייצר שיכוך מתאים. אם זה יהיה בתוך הג'אנט, לא בטוח שיהיה אפשר לשלב משאבות בלמים ודיסקים בלי שרוחב הג'אנט יהיה הרבה יותר רחב מהמקובל היום וכך גם רוחב הצמיג. שמעון | 20.08.18 (ל"ת)
29. יש לבולמים טווח עבודה קצר מאוד, זה לא יוכל להחליף בולמים רגילים מתאים לכסאות גלגלים או לרכב שנוסע לאט על דרך שסלולה באיכות גבוהה. למכונית ששוקלת 1500 ק'ג צריך קפיצים שיתמכו את המשקל ובולמים שירסנו את תנועת המתלה, אם כל זה יהיה חלק אינטגרלי מהגלגל עצמו וקוטר הגלגל הוא 16 אינצ' או פחות, מהלך המתלה יהיה קצרצר, לא מספיק כדי לייצר שיכוך מתאים. אם זה יהיה בתוך הג'אנט, לא בטוח שיהיה אפשר לשלב משאבות בלמים ודיסקים בלי שרוחב הג'אנט יהיה הרבה יותר רחב מהמקובל היום וכך גם רוחב הצמיג. שמעון | 20.08.18 (ל"ת)
28. ניסיתי - יתרון מדהים בבלימת זעזועים ואיזון, חיסרון - בולע אנרגיה ולכן איטי יותר למי שמתאים פתרון מדהים וחוויה אחרת כל הכבוד לממציאים שי | 20.08.18 (ל"ת)
27. אני מת מקנאה !!! החבר'ה האלה ממציאים את הגלגל מחדש. נצבט לי הלב מרוב קנאה שאני לא חשבתי על זה. כל הכבוד !!! בהצלחה רבה. סתמחד | 20.08.18 (ל"ת)
26. נשמע ונראה מגניב! אבל אם אחרי 25 מליון דולר אין להם מוצר בשוק שנמכר כנראה שזו הולכת להיות עוד נפילה של המשקיעים.... יזמזם | 20.08.18 (ל"ת)
23. בגלל התוספת במשקל מומנט האינרציה של הגלגל עולה וזה לא טוב בבלימה ובהאצה ואני לא מדבר על שינוי מרכז הגלגל בזמן בלימה. מהנדס חומרים | 20.08.18 (ל"ת)
20. חסרי הבנה מגיבים בהצעות סרק למה חסרי הבנה בסיסית הם בידיוק אלו שמרשים לעצמם להעיר ולתת הצעות טפשיות אם אתם לא מבינים לא חשוב מהו המוצר . צריך לפרגן לכל מי שמפתח ומצליח . להצליח בפיתוח בתחום התחבורה המכאנית זה לדעתי כבוד גדול הרבה יותר מאשר בתחבורה אלקטרונית ניר | 20.08.18 (ל"ת)
17. האם זה לא יצריך שינוי מלא של שלדת הרכב בשל הגדלת מומנט העומס על השלדה עם שינוי מיקום הבולם? למעשה יש מנוף גדול יותר שמעמיס על השילדה. חובב | 20.08.18 (ל"ת)
14. אולי לא יהיה צריך צמיגים מנופחי אויר ופה תהיה המהפכה, השיכוח יעשה ע"י בוכנות ולא ע"י הצמיג רמי | 20.08.18 (ל"ת)
11. העברת משקל מהמסגרת לגלגלים היא שלילית כמות האנרגיה שדרושה להאצה ולהאטה עולה משמעותית. זה גורר תאוצה אטית ובלימה ארוכה יותר,לא בטיחותית. בנוסף עקב הכפלת מספר המנגנונים בשלוש הסיכוי לכשל עולה משמעותית. בקיצור, כישלון מובטח. משקיעים הזהרו ! מהנדס מכונות | 20.08.18 (ל"ת)
8. תשובה ל4 פחות נפח = כלי רכב יותר קטן = משקל נמוך = חיסכון בדלק פחות חלקים = פחות חלקים = תחזוקה זולה יותר נא הזן שם | 20.08.18 (ל"ת)
6. הבעיה - הגדלת מומנט ההתמד של הגלגל גורם לבזבוז אנרגיה בבלימת הגלגל, בעיות בהיגוי ועוד. ממציא | 20.08.18 (ל"ת)
4. או קי חוסך נפח ועכשיו מה נעשה עם הנפח הפנוי שם למטה? מה הביג שוס פה?נגיד שאין בולמי זעזועים מה עושים עם הקצת מקום פנוי? חצי מיליארד שקל? אלי | 20.08.18 (ל"ת)
3. חוסך לא רק את הבולמים נחסכים גם כל המכלולים שתומכים בבולמים ושהיום מגיעים לכמעט 100 ק''ג אביבית | 20.08.18 (ל"ת)
2. בהחלט חוסך נפח,אבל מדוע שיחסוך משקל ? יתרה מכך,הבולמים ככה הפכו למסה מסתובבת - המשקל המורגש ביותר טוני | 20.08.18 (ל"ת)
הגלגל החדשני של סופטוויל שווה כבר חצי מיליארד שקל
33 תגובות לכתיבת תגובה