אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אושר עד מתרחבת: פתחה את הסניף ה-17 בראשון לציון

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
התנערות מאחריות
שמחתי לפתיחת סניף של אושר עד בראשון לציון, בביקורי בסניף רכשתי מפזר חום. לאחר כשבועיים חדל המפזר חום מלעבוד, ומאז מריצים אותי ומטרטרים אותי בסניף בתירוצים שונים, הם לא לוקחים אחריות על המוצרים שהם מספקים. הם לא יודעים ממי רכשו את המוצר. הם לא מסוגלים להפנות לספק שסיפק להם את הסחורה או ליבואן. בקיצור התנערות כללית!!! בדרך זו לא תגיעו רחוק! חבל! איציק 15.4.2019
איציק  | 15.04.19
14.
תשובה ל-2
בציבור היותר חרדי ישנו רף מסוים של כשרות, שכל מה שמתחת אליו - לא צורכים אותו. הואיל והבעלים של אושר עד הם חרדים ומכוונים לציבור היותר חרדי, כל (!) מוצר שנכנס הוא מעל הרף המדובר. כתוצאה מכך, חרדי מן השורה יכול לקנות באושר עד ולהיות בטוח שכל מוצר שהוא נחשף אליו הוא בכשרות המתאימה לו. זה בהחלט פותר את הבעיה בסופרים הקיימים בראשון, בהם להרבה מוצרים אין אלטרנטיבה מהודרת.
טל | 23.08.18
12.
יש מה לשפר
1. מוצרים רבים ללא מחיר. 2.חסר מוצרים שיש ברשתות הגדולות: אוכל מוכן מאפייה. 3.אין גישה לקופה הראשית לצורך קבלת חשבונית ו/או כל שרות אחר (צמוד!לקופה הראשית יש קופה רגילה עם מסוע למוצרים-ולכן אין גישה. 4.מבחינת שרות -רמה נמוכה -אין עובדים שיכוונו למוצר שמחפשים והבודדים שיש אינם דוברי עברית. לסיכום
בן ארי | 22.08.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת