55. מוטב מאוחר (מאוד) מלעולם לא יש כאן דוגמא מובהקת לחשיבות ההתייעצות המוקדמת עם הציבור. שיתוף ציבור יכול היה למנוע את העיכובים והעלויות הגבוהות של הטיפול לתיקון המפגעים שיש כיום, וגם לחסוך לתושבי תל אביב ולכל מי שמגיע לעיר ברכבת ובאטובוסים את הסיוט שקיים כיום. שיתוף ציבור חייב להיות משלב ראשוני ביותר של המחשבות על תכנון הפרויקטים. לשאול את האנשים שגרים במקום ושישתמשו בתוצרי התכנון - מה דעתם. מה ההמלצות שלהם לייעול ושיפור. תודה למיטל להבי על שעכשיו מצליחה סוף סוף להוביל למהלך. אבל בחיאת, איפה היית עד עכשיו??? סוף סוף | 26.08.18 (ל"ת)
54. מיטל "להבי", משתפי"ת של המושחתים. עאלק "עזרה" לגבעת עמל ודאגה שידפקו אותם כנ"ל לגבי בעיית הצהגרים בדרום ת"א. היא כאילו "בעד" אבל בפועל הבעיה אפילו מחמירה. בושה לה שהיא כ"כ צבועה, ממש כמו הבוס שלה החולדה הסרוחה. יוסף צ. | 24.08.18 (ל"ת)
53. מיטל להבי...........פחחח רק לפני שבועיים התנגדה לקווי אוטובוסים בצפון תל אביב ... מעניין למה חילוני | 24.08.18 (ל"ת)
50. תל אביבים חיים בכוכב אחר נראה אותם נוסעים שעה רק כדי להגיע לרכבת באוטובוס שיוצא רק פעם בשעה ואחר כך עוד בין חצי שעה לשעה וחצי כדי להגיע ליעד המבוקש. זו עצלות מפגרת אחת מהפריפריה | 23.08.18 (ל"ת)
48. אין שלום במחלף השלום גם אם כולם ירצו להגיע ברכבת וטוב שכך, לא תוכל להסיע לא תוכל לפרוק ולא יוכלו ללכת ברגל. אין מסילות אין ציוד נע אין תחנות אין רציפים בתחנות אין חיבורים נוחים ביציאות ואין גישה נוחה ומוצלת ומוגנת להולכי הרגל היוממים וגם מסועים יועילו ואין. ומה עם תחנת ההגנה? יהיה ! אבל מתי ??.. יופי של תכניות מסילה 4 מסילה 5-6 תחנות חדשות והרחבת קיימות ,חישמול קירוי האילון, גישור , קוי מטרו וקוי רקל יופי ! אבל יושלם בעוד 20-30 שנה ועד אז נעמוד אשר לא מאמין | 23.08.18 (ל"ת)
47. ל-29, נראה שגם אירופה בדרך לערסיזציה עם האוכלוסיות החדשות שנוהרות אליה בימים אלה... דבש, ירושלים | 23.08.18 (ל"ת)
45. אין שלום במחלף השלום גם אם כולם ירצו להגיע ברכבת וטוב שכך, לא תוכל להסיע לא תוכל לפרוק ולא יוכלו ללכת ברגל. אין מסילות אין ציוד נע אין תחנות אין רציפים בתחנות אין חיבורים נוחים ביציאות ואין גישה נוחה ומוצלת ומוגנת להולכי הרגל היוממים וגם מסועים יועילו ואין. ומה עם תחנת ההגנה? יהיה ! אבל מתי ??.. יופי של תכניות מסילה 4 מסילה 5-6 תחנות חדשות והרחבת קיימות ,חישמול קירוי האילון, גישור , קוי מטרו וקוי רקל יופי ! אבל יושלם בעוד 20-30 שנה ועד אז נעמוד אשר לא מאמין | 23.08.18 (ל"ת)
44. אין שלום במחלף השלום גם אם כולם ירצו להגיע ברכבת וטוב שכך, לא תוכל להסיע לא תוכל לפרוק ולא יוכלו ללכת ברגל. אין מסילות אין ציוד נע אין תחנות אין רציפים בתחנות אין חיבורים נוחים ביציאות ואין גישה נוחה ומוצלת ומוגנת להולכי הרגל היוממים וגם מסועים יועילו ואין. ומה עם תחנת ההגנה? יהיה ! אבל מתי ??.. יופי של תכניות מסילה 4 מסילה 5-6 תחנות חדשות והרחבת קיימות ,חישמול קירוי האילון, גישור , קוי מטרו וקוי רקל יופי ! אבל יושלם בעוד 20-30 שנה ועד אז נעמוד אשר לא מאמין | 23.08.18 (ל"ת)
42. תכנית מעוררת השראה! ומרענן מאוד לראות פוליטיקה אחרת! כמה סגני ראש עיר הכרתם שעסוקים בתכנית ארוכת תווך (שנת 2050)? כל הכבוד! רוצים אותך ראשת עיר! ליאת | 23.08.18 (ל"ת)
41. תכלס רק תשקיעו בצל ואנשים יסעו בתחבורה ציבורית הבעיה הכי גדולה היא ההמתנה והמעברים בחום והשמש...שמגיעים מרכבת השלום לשרונה יש הליכה בצומת מלאה ברכבים ופיח - אין צל. עליה ללא עצים עד למעלה. חבל, יכלו בהשקעה מינימלית של עצים וגשרים ליצור אפיק מעבר נוח מרכבת השלום לתוך תל אביב בצורה שתהיה נעימה להגיע אליו. אהרון | 23.08.18 (ל"ת)
38. אלו מיזמים של רון חולדאי! אין על רון חולדאי, רק הוא יפתח את העיר איפה אמון הציבור? | 23.08.18 (ל"ת)
36. מזל שיש קצת ״שמאלנים״ במדינה הזו שמקדמים גם פרויקטים מתוך מחשבה על הציבור ואיכות החיים. אם זה תלוי רק בביבי וחבריו מבחינתם מי שאין לו כסף שיזרק ויחפש איך להסתדר בעוד שכל שירות בסיסי פה - תחבורה, בריאות, חינוך ורווחה - ברמה טובה מגיע רק לעשירים. תבינו, ביבי גדל והתחנך בארהב ורוצה להפוך אותנו לאמריקה 2, ולמרות איך שזה נשמע, אין בזה שום דבר טוב. מדובר היום במדינה שסועה עם שלטון מסואב ומושחת שלידו חברי הכנסת שלנו נראים כמו טלית שכולה תכלת, עוני מחפיר לצד עושר מופלג ואי שיוויון אוהד | 23.08.18 (ל"ת)
33. לא יהיה שלום באגן השלום גם אם כולם ירצו להגיע ברכבת וטוב שכך, לא תוכל להסיע לא תוכל לפרוק ולא יוכלו ללכת ברגל. אין מסילות אין ציוד נע אין תחנות אין רציפים בתחנות אין חיבורים נוחים ביציאות ואין גישה נוחה ומוצלת ומוגנת להולכי הרגל היוממים וגם מסועים יועילו ואין. יהיה ! אבל מתי ??.. יופי של תכניות מסילה 4 מסילה 5-6 תחנות חדשות והרחבת קיימות ,חישמול קירוי האילון, גישור , קוי מטרו קוי רקל יופי אבל יושלם בעוד 20-30 שנה פקקקקקקקקקקק | 23.08.18 (ל"ת)
32. מזיעים ברכבות באירופה תיקון טעות: מזיעים מאד מאד ברכבות באירופה... מנסיון אישי בגל החום האחרון זה היה פשוט בלתי נסבל גם ב31 ו-32 מעלות.... רות | 23.08.18 (ל"ת)
29. ערסיזציה! איזה אירופה?? מדינה שהופכת יותר ויותר ערסית וגם דתית. אירופה??? בדיחה. נורמלי | 23.08.18 (ל"ת)
26. מה ביקשנו שביל אופנים בין תחנת רכבת ראש העין לפארק אפק לא רוצים אירופה, רק שביל אופנים בין תחנת רכבת ראש העין לפארק אפק | 23.08.18 (ל"ת)
25. צריך את הציונים החילונים תאמינו לי אני בחור דתי אבל אני חייב לומר שהרבי שלי בישיבה לא יודע לבצע כאלה פרוייקטים הוא מתפלל להצלחת המדינה וגם לו יש חלק בהצלחת המדינה וביחד נשלב כוחות באחדות אריה | 23.08.18 (ל"ת)
24. צמצום חשיפה לזיהום בתחנות אם מישהו רלוונטי קורא.... בניית זכוכית לאורך הרציף ודלתות הנפתחות מול דלתות הרכבת , בעיקר לאורך נתיבי איילון בתחנות המונמכות , תקטין משמעותית את החשיפה לזיהום אויר של הנוסעים, את החשיפה לרעשים, ותשפר משמעותית את איכות ההמתנה. י. | 23.08.18 (ל"ת)
23. ולקינוח, תמונה גדולה (ויפה) של חברת מרצ. מעניין למה דווקא היא, מכל המוזכרים בכתבה, ואילו הקשורים לעיניין (היי-ישראל כץ, קרן טרנר מנכלית מ. התחבורה), ועוד רבים וטובים, למה דווקא היא זכתה לכך. אתם רוצים להגיד לי שזה השיוך המיפלגתי? לא יכול להיות .. שוש | 23.08.18 (ל"ת)
22. לא תושב תל אביב אבל רק יכול להגיד שמזל גדול שכל הטוקבקיסטים לא נמצאים בתפקידי השפעה אחרת, עם כזו כמות של ארסיות, ציניות וקיבעון, וכנראה שגם יכולת בעיקר רק לקטר, איפה היינו היום ואיפה נהיה. אריאל | 23.08.18 (ל"ת)
21. קצת מאוחר להיות כמו באירופה אין כסף יש חרדים עדין להפעיל את חמאס בלילה יש מנהרה בלי עובדים יהודים ועובדים גם בחגים ולחמאס שיפור בכלכלה משה | 23.08.18 (ל"ת)
20. ל-14 רכבת כבדה במרכז העיר היא אסון, בשביל זה בונים בימים אלו מערכת של רכבות קלות שיחברו את תחנת הרכבת מרכז עם מרז העיר רם | 23.08.18 (ל"ת)
19. קישקוק בלבוש לא יעבוד אזור אגן השלום יסתם לחלוטין בעוד שנתיים צריך מהפיכה לא קוסמטיקה ההוזה בדרכים | 23.08.18 (ל"ת)
18. תמונה יפה של מיטל תמונת נגישות לא תחנת רכבת השלום לא תעמוד בכמות הנוסעים הצפויה ב 2025 פי 3 מהיום עם השלמת הבינוי המגלומני במער החדש וב׳אגן השלום׳ גם לא כמות המסילות רציפים ציוד נע והחשוב גישה נוחה ומהירה להולכי הרגל ח ל ם חלם | 23.08.18 (ל"ת)
16. צריכים חניונים ומצלמות לשמירה על אופניים יש מחסור חמור במקומות חניה אשר חייבים להיות ללא תשלום וכן שמירה על אופניים. בכפר סבא השכנים גונבים את האופניים מהחניונים ואין פיקוח. משה | 23.08.18 (ל"ת)
13. במקום אגן איילון (איזה שם מצאת לנו מיטל) - מה עם ליצור שלוחה של רכבת מרכז באמת במרכז העיר? חלם זה כאן | 23.08.18 (ל"ת)
12. תפסיקו להגזים שבתות וחגים זה לא מה שעיכב את התוכנית עד כדי כך היא היתה צריכה להתחיל לפני 40 שנה. קזז שבתות וחגים ועוד נשאר לך 35 שנה. למה לא נתנו לחברה שרצתה לבנות ולהרוויח ל 20 שנה שמזמן היו נגמרות... אל תתלהמו על קטנות. טוב קטנות יחסית ( מי אני? | 23.08.18 (ל"ת)
11. מה עם אפשרות חצייה מהירה של צומת השלום? אני עובר שם פעמיים ביום, הדרך מהרכבת למקום העבודה לוקחת 20 דקות הליכה. 5 דקות מהן לוקח רק לחצות את הצומת הזאת (מכיוון קרית הממשלה לעזריאלי) - מתחת לצומת יש מנהרות לרכבים אז אין אפשרות לבנות מנהרה להולכי רגל ומעל הצומת לא סביר שיבנו עוד גשר. לפחות שיסנכרנו את הרמזורים עבור הולכי הרגל וישקלו אפשרות לעשות כניסה לתחנת השלום מעבר לכביש, מול הכניסה הראשית (כיום יש שם יציאה בלבד מתחנת הרכבת, שחוסכת לי חלק מחציית הצומת בכיוון הלוך לעבודה). NLO | 23.08.18 (ל"ת)
9. עד 2045 כשבאירופה ויפן כבר היום הכל קיים, בסך הכל הגיוני אם היו עובדים מתי שצריך ולא מתי שמכתיבים לנו כל מיני מאמינים למינהם המצב היה נראה אחרת אזרח | 23.08.18 (ל"ת)
7. חוזה עתידות עד שנת 2045 כנראה שכבר לא יהיו רכבים שמונעים בידי בני אדם, ואנחנו נקבל קו של רכבת קלה אליהו | 23.08.18 (ל"ת)
6. רכבת שיניים למה לא לעשות רכבות כמו בברצלונה, בברצלונה שעולים על "הר היהודים" / "מונסארט" למשל יש רכבת שיניים רכבת שיניים | 23.08.18 (ל"ת)
4. רכבת הרכבת הפכה לכלי תחבורה מרכזי בארצנו הקטנטונת ועד שיפתחו קווים חדשים למפרץ הפרסי ולתורכיה יש להשקיע מירב השקעות ברכבת ולא רק במחלפים דני דין | 23.08.18 (ל"ת)
3. אירופה 70 שנה 70 שנה גונבים את קופת המדינה וגם את הכסף שנתנו כפיצוי על מעשה הזוועה של גרמניה.אני זוכר שצרפת רצתה לבנות מטרו בארץ לאחר בניתו 20 שנה הם יהנו מהרווחים.רק שהממשלה רצתה את הרווה לכניסה מהיום הראשון לפתיחה רווח בלי השקעה. משה | 23.08.18 (ל"ת)
2. לא בדורנו למה מספרים לנו על זה. זה לא יקרה בדורנו . אם יעבדו רק בימי חול לא בשעות תפילה ולא בימי צום ותענית זה יקח 100שנה לסיים. עודד | 23.08.18 (ל"ת)
1. קוו ירושלים תל אביב מזה חודשים רבים פרויקט הקמת קוו ירושלים תל אביב משתמש ברכבת משונה הכוללת 2 קטרים. האחד חשמלי והשני דיזל. רכבת זו מבצעת נסיעות מבחן בקטעים המחושמלים ואלו שעדין לא מחושמלים. חידון: 1. באיזה קטעים עובד הקטר החשמלי? 2. באיזה קטעים עובד קטר הדיזל? 3. האם רכבת זו יכולה לנסוע בכל המסלול בין ירושלים לתל אביב? 4. האם במציאות הישראלית זה יקרה? המשיבים נכונה יזכו בפרס חושם לתושיה ישראלית. מהנדס לא ציבורי | 23.08.18 (ל"ת)
תל אביב רוצה אירופה: לקחת רכבת בלי להזיע
56 תגובות לכתיבת תגובה