אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היוקרה הארוכה של אאודי: הנושא הוא הנוסע

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
ל-1
הבעיה ברכבים הגרמניים בדיוק הפוכה: עודף חדשנות, עודף טכנולוגיה, כשהלקוח הוא שפן הנסיונות. הוכחה? חיקוי הוא הצורה המזוככת ביותר של חנפנות. היפנים תמיד לקחו את הטוב, פירקו , הבינו איך זה עובד, ושיפרו. אז למה הם לא אימצו באופן גורף את ה-DSG הידועה לשימצה, וגם מנועי טורבו כמעט אין להם? כי אלו טכנולוגיות שהיו הורסות להם את הנכס הכמעט יחיד שלהם: אמינות.
מאיר | 01.09.18
4.
ל-1 שכח יקירי מרכב אוטונומי... זו, נכון לכרגע, רק כותרת ללא תוכן.
פעם אחר פעם מוכיחות המכוניות האוטונומיות כי הן עדין תינוקות שרק נולדו. יש יותר מדי פרמטרים לא סגורים. התאונות שהרכבים האוטונומים עשו ועושים רק מראה שהדבר נמצא בחיתולים. עדיף נכון לכעת שתהיינה מערכות אזהרה כולל לקיחת שליטה במצבים קריטים כמו מניעת התנגשות עקב מהירות או סטיה. אך שאר הדברים צריכים עדין להתפתח. לגבי תעשיית ההיברידים. נכון לכעת ברובה היא עבודה בעיניים. רוב הרכבים משתמשים במנוע החשמלי כאמצעי עזר ותו לאו. כלומר יותר סוסים לריצה ולא חיסכון בדלק. אחרון תעשיית הרכב היפנית, כמו בכל דבר יפני, משתמשים אך ורק בדברים שכבר עשו עליהם את קילומטראז'. הגרמנים שמים את המילה האחרונה. זה קצת מוריד אמינות אך מעלה אופציות.
ישראלי בקנדה | 28.08.18
2.
דבריו של מגיב 1 שגויים, ונקווה שנאמרו מבורות
התעשייה הגרמנית משווקת רכבים היברידיים כבר לא מעט שנים. רק שהם, בניגוד לטויוטה (שהיא בערך היחידה), לא תלו את עתידם בטכנולוגיה היברידית. הם העדיפו לשכלל ולשפר את הטכנולוגיה החשמלית במלואה, ואז לצאת עם מוצר מוגמר ברמה גבוהה. אודי משווקת דגמי E-Tron כבר שנים. מרבית מכירות מרצדס בישראל מסתיימות ב- e קטנה, ובכמעט לכל פורשה שניה בארץ (בשנתונים האחרונים) יש ברקסים ירוקים. לטויוטה יש עוד הרבה מאוד לעבור כדי להגיע לאיכות של רכבי הפרימיום הגרמניים.
רוני | 27.08.18
1.
הרכבים הגרמנים נהנים מ-"הילה" של עבודה גרמנית, אבל בפועל
הם נמצאים 15 שנה לאחר שאר תעשיות הרכב. הם בזבזנים, לא מציגים שום חדשנות, ותקועים עם אותן הטכנולוגיות. בעוד שבועיים יחשפו הרכבים ההיברידים הראשונים של מרצדס ואודי, בעוד שטויוטה כבר בדור החמישי של הפריוס שהוצגה ב 2007. תעשיות אחרות כבר עמוק בתוך הרכבים האוטונומים, ולגרמנים נותר רק לשלם 300 מיליון אירו לגט טקסי (!?) ע"מ שתפתח עבורם איזו שהיא פלטפורמה לרכב אוטונומי כדי שלא ישארו מאחור. "עבודה גרמנית" זה ביטוי של העבר. תסתכלו על שדה התעופה BER, שחורג ב 15 שנים ו-3 מיליארד אירו. תסתכלו על פרויקטים אחרים - הגרמנים היום הם בדיוק ככל אומה אחרת. אין שום סיבה לשלם או להעריץ רכבים גרמנים היום, כי הם פשוט לא עושים את זה טוב.
רונן | 27.08.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת