65. ב-10 אלף שקלים מקבלים מערכת בלימה אוטונומית....... מי הטיפש שישים 3000 שקל על מערכת פאסיבית? העם הנבער | 03.09.18 (ל"ת)
63. צריך שר תחבורה אחר התור עבר לטסטים לתלמידים המבקשים רשיון נהיגה. השר כץ מנסה להכניס רפורמות בכול תחום אפשרי .וגם שהיא נכשלת דוחף בכול הכוח . לדחוף בכול הכוח מעמדה של שר זו לא חוכמה גדולה כיוון שלצידך תמיד יש עדת צייתנים. יעקב | 29.08.18 (ל"ת)
62. המערכת הזו היא כנראה תרמית , מעולם לא התריע פרט להתרעות שווא . מישהו שיחד על בטוח ומי שקנה את החברה או הטכנולוגיה אוכל את הכובע יחד עם השוליים דודו | 28.08.18 (ל"ת)
60. יש נהגים המקבלים החזר מלא או חלקי על רישיון הרכב כמו נכים או שהמעסיק משלם הוצאה זו למשל עובדי חברות ציבוריות . לגביהם אין שום סיבסוד. שיציעו התקנה חינם והאוצר ישלם ישירות לחברות. בחברות הנ"ל מציעים אביזרים אלו במחיר יקר. למשל במוביילאי מציעים אביזר כזה ב-5000 ש"ח. כאשר הזול פחות אמין ויעיל. הסיבסוד נפרש ל-3 שנים ואם מוכרים הרכב המערכת נשארת אצל הקונה שנהנה מהסיבסוד. משרד התחבורה חייב לאלץ יבואני רכב לייבא מכוניות עם מערכות בטיחות אקטיביות ומקוריות לא להתקין מערכות אלו בארץ. כל התקנה מקומית גורמת נזקים לרכב. אחד | 28.08.18 (ל"ת)
59. עדיף לקנות מערכת מולטימדיה לרכב הרבה יותר שימושי ומשתלם. אם היו מקבלים זיכוי בתשלום אחד הייתי חושבת להתקין אבל לא כמו שזה עכשיו טלי | 28.08.18 (ל"ת)
58. ל-37: כנראה שהנהג הגרוע פה הוא אתה, אם המערכת הזו ״עוזרת״ לך לצערי המערכת המחורבנת הזו מותקנת היום כברירת מחדל בכל רכבי הליסינג. התראת ההתנגשות של המערכת שלי צפצפה לפחות פעם ביום, למרות שלא היתה כל סכנה כזו. לאחר כ-3 חודשים של צפצופים (כ-100 התראות שווא על התנגשות + השד יודע כמה התראות על ״סטיה״ מנתיב) - ניתקתי אותה מהחשמל. וראה זה פלא! חלפה לה חצי שנה, ולא התנגשתי באף אחד! מה זה אומר? שהמערכת מייצרת 100% התראות שווא! 100%!!! לא רק זה, אלא שהתראות השווא האלו היו מקפיצות אותי בכל פעם, והייתי בולם בפתאומיות בגללן. למה להתקין דבר מעצבן ומסוכן כזה מרצון? עכשיו הנסיעה שקטה ובטוחה. לא אלון | 28.08.18 (ל"ת)
57. ל 6. העם לא מטומטם. המערכת לא שווה כלום. מערכת של ציפצוף בנסיעה אחורה תעשה את העבודה טוב יותר בעשירית המחיר. הציבור יודע זאת ולא מוכן להשתתף בשחיתות. חיים | 28.08.18 (ל"ת)
56. רק אנשים שיש להם כוונה להחזיק את הרכב 3 שנים מתקינים כל השאר לא מתקינים. לא מבין מה יוצא למשרד התחבורה מהמדיניות הזה.. הרי ההטבה תנתן כך או כך. אז בשביל מה 3 פעימות?! רז | 28.08.18 (ל"ת)
55. מי שמרווייח זה חברות הביטוח פספסתם לגמרי את מי שמרוויח פה. ככל שיש פחות תאונות חברות הביטוח משלמות פחות. כמובן שבמקום שהן יממנו את ההתקנה, מי שעוזר להן זה הממשלה כי הם מסכנים. אסף | 28.08.18 (ל"ת)
54. לא נוח ולא נעים לנסוע עם מלא צפצופים כל שניה אף אחד לא רוצה בלאגן בראש מערכת מעצבנת טילים | 28.08.18 (ל"ת)
53. יש לי צפצפת מובילאיי ברכב, מערכת מיותרת לחלוטין. הייתי מנתק אותה לצמיתות אם הייתי יכול א. | 28.08.18 (ל"ת)
52. סיבה יא גמורים המערכת עולה 1500 שקל שאותם אני מקבל בחזרה. איזה הטבה בדיוק?? תורידו מחירים למערכת או תעלו את ההנחה באגרות הרישוי כדי שיקנו חמי | 28.08.18 (ל"ת)
50. כי מדינה לא צריכה להתערב בעסקים שכל נהג ייבחר בין כמה מערכות שונות מייצרנים שונים. כ"ץ חייבים לעמיד לדין פלילי. מוביליי לחקור . ככל שיותר אנשים להכניס לכלא - שר בכלא זה עוזר לכלכלה אזרח | 28.08.18 (ל"ת)
49. קומבינה יש כבר בסין מצלמות יותר זולות תרידו מחיר יהודי שכנזי לא יתן כלום הכיף הרועה שולט להם בדם כנראה שרובם הכניסו יהודים אמתיים לתנורים באירופה ועבר לדם שלהם הרועה כץ אתה והחברה השכנזים עלכם אני מדבר תלמדו מכחלון אילן | 28.08.18 (ל"ת)
48. יש לי מאזדה חדשה עם מערכת מובנית למה רק עבור מובילאיי מקבלים הטבה בביטוח? שחיתות אחת גדולה. נ | 28.08.18 (ל"ת)
47. לכל המקטרים: פעם אחת תציל אתכם והרווחתם על מה מקשקשים פה? צפצופים? תנהגו ישר ותשמרו מרחק ולא תשמעו כלום. גדי | 28.08.18 (ל"ת)
46. 33% התקנות זה לא ממש כישלון בסץ הכל יש פה בעי של חוסר מושעות לצד פרית הסבסוד ל-3 שנים, שברכב משומש זה הרבה מדי זמן. מי שיתקינו לא יראו את הכסף חוזר אליהם אמיר | 28.08.18 (ל"ת)
45. מה שחשוב זה לדאוג שיקבלו הנחות אמתיות בביטוח חברות הביטוח הורידו את ביטוחי החובה מצד אחד למי שהתקיים מערכות התראה, אבל מהצד השני העלו את מחירי ביטוחי צד ג' ומקיף, דווקא למי שהתקין את המערכת (כנראה שבגלל שהם לא מרוויחים עליו מספיק בחובה). לעיתים הם עושים את זה דרך הנחות למי שלא התקין, שהם לא נותנים למי שכן התקין. אם המפקח על הביטוח יטיל כאן את כובד משקלו, זה ייפתר. אבל לכחלון אין אינטרס, כי זו תכנית של כץ. הכול פוליטיקה..... דור | 28.08.18 (ל"ת)
44. המערכות עצמן פשוט לא יעילות וסתם מרעישות מתריעות כשלא צריך, מזהות אנשים על המדרכה ומשתגעות הקיצור סתם רעש נהגוס | 28.08.18 (ל"ת)
43. מה מערכת התראה? בסן פרנסיסקו מכוניות של אובר אוספות אותך בעצמן לעבודה, ורוב הרכבים חשמליים. על מה הם מדברים שם בארץ ? איך זה שיש הפרש עצום בין מה שמפותח בארץ לכלים שבהם אנחנו משתמשים ? לן | 28.08.18 (ל"ת)
41. ישראבלוף כרגיל בישראליסט- התקשרתי לבדוק פרטים ובחברה נאמר כל מה שכתוב,ובנוסף כמובן מה שפה לא כתוב: הנציגה אמרה שאם אני אמכור את הרכב במהלך תקופת ה3 שנים ,ההחזר שטרם קיבלתי ,מבוטל!!! כלומר כדי להנות מכל ההחזר אני כבול לרכב שברשותי 3 שנים מרגע ההתקנה! האם הפקידה טעתה או שכרגיל עובדים פה על האנשים??? אמיר | 28.08.18 (ל"ת)
40. לא מבין את התגובות הבכייניות פה התקנתי את המערכת של אחת החברות - עלתה לי 2100 ש"ח תוך שלוש שנים אקבל את ה-1500 בהנחה על טסטים וזה מצוין כי אני בהחלט רואה עצמי שומר את הרכב מעל 3 שנים - וגם אם לא זה יעבור למי שאמכור לו את הרכב.. חוץ מיזה, לאחר שהתקנתי התקשרתי לחברת הביטוח וקיבלתי הנחה של 200 ש"ח לביטוח השנתי שלי.. כלומר עוד 600 ש"ח ב-3 שנים תוך 3 שנים אני מקבל את כל כספי בחזרה ואמשיך לקבל הנחה בביטוח עכשיו אחרי שמבחינת חשבון זה דווקא עושה לי שכל יש את העניין הבטיחותי - יש לי מערכת שמתריאה וגם אם רוב הזמן זה מיותר כי אני מסתכל על הכביש ורואה מראש את הדברים עליהם היא מתריאה - מספיק פעם אחת שתתריאה בזמן וזה כבר שווה כל שקל!! צריך למצוא פתרון למי שידו אינה משגת לשים סכום של 2100 ש"ח ביום ההתקנה - לדעתי אפשר גם בתשלומים. יעקב | 28.08.18 (ל"ת)
39. לחייב יבואנים להשאיר את המכונית עם מערכת ניטור אקטיבי המטרה היא רכב בטוח יותר ואת זה המדינה צריכה לסבסד. לאו דווקא ספק כזה או אחר. כמו הרבה תוכניות מקרו במדינה, במקום לטפל בשורש הבעיה, מציאים פתרון עקום שמריח מאינטרסים זרים. יניב | 28.08.18 (ל"ת)
38. לא התקנתי כי לא רציתי את ההצקה הרכב שלי לא חדש (2004) ואני לא מוכן להתקין מערכת שרק תציק ותצפצף לי כל הזמן. אם כן הייתי מתקין זה רק אם הייתי יכול להשתיק אותה (והייתי מתקין רק בשביל לקבל את הכסף בחזרה וההנחה על הביטוח). אוהב את השקט שלי כשאני נוסע, כבר לא מקשיב לפרסומות ברדיו שנים (מבחר מאוד מוגבל בארץ כשבחו"ל יש רדיו לווייני עם מאות ערוצים). בשקט שלי בדרכים עם ספר שמע/אודיו ולא מעניין אותי כמה פקקים יש שחר2 | 28.08.18 (ל"ת)
37. שיעבירו את הכסף למעונות היום אז יש להם הרבה עודף תקציבי לטובת מעונות היום שמתכננים לשבות בשבוע הבא... 100,000 פעוטות הם העתיד של המדינה רוני | 28.08.18 (ל"ת)
36. כמה נהגים גרועים יש פה.. המון תגובות על המערכת "שמפריעה" .. הצ'יקמוק הוא הנהג, המערכת טובה. יש לי 2 רכבים, באחד אייוקס ובשני מובילאיי. את שתי המערכות התקנתי בתשלום מלא, לפני הסבסוד. המערכות עובדות טוב מאוד, למי שנוהג כמו בן אדם ולא כמו חיה. במערכות יש התראה על שמירת מרחק, סטיה מנתיב והולכי רגל (במובילאיי), מי ששומר מרחק ומאותת כשעובר נתיב, כמעט לא ישמע את המערכת מצפצפת. המערכות מצילות חיים ותאונות "קטנות" , שעולות הרבה כסף מומלץ אלון | 28.08.18 (ל"ת)
35. המערכת מצפצפת על כל פיפס ויוצרת שאננות אצל המשתמש מערכת אקטיבית הרבה יותר יעילה ואיכותית. אי אפשר להשוות את מובילאיי למערכות אקטיביות בוולוו, במוו ומרצדס. והכי מצחיק, מובילאיי עובדת עם יצרניות אלו ויוצרת מערכת אקטיבית אינטגרטיבית. באם מדינת ישראל שואפת למגר תאונות אפקטיבית ולא רק לרפד את כיסי מובילאיי ע״י קידום הדגם הפאסיבי והנחות, היא מחוייבת לכלול בתקנון היבוא לישראל סעיף המתיר עלייה לכביש של רכבים עם מערכת אקטיבית בלבד, ללא יוצאים עם הכלל, במסגרת קיט בטיחות בסיסי של היצרן. ינון | 28.08.18 (ל"ת)
34. זה לא עובד כי הציבור כבר יודע שמאחורי זה יש עסקת ענק ועניינים של הון שלטון. המערכת באמת סתם מערכת. על היבואנים לייבא את הרכבים עם מערכות אורגנליות, ולא להתקין כאן חאטות. אדם | 28.08.18 (ל"ת)
33. מי שטוען שהמערכת הצילה אותו... נצמד והבהב מאחור ?? ואז בלם בעוצמה? כמה עורכי דין צריך איש עני נגד מערכת דשנה ומבושמת ? די לבריונות בחסות טכנולוגיה | 28.08.18 (ל"ת)
32. מערכת למי שלא באמת יודע לנהוג בכביש המערכת מעודדת בריונות בחסות החוק משום שמגבירה את הביטחון של ארסים טכנולוגיים סלאלום | 28.08.18 (ל"ת)
31. אני דואג להיות עירני בסבארו הלוהטת וכך נשאר לי מזו פעם לא היה מובילאי פלאפונים וטלוויזיה וחיו לא רע... לדעתי... זכותי לא לרצות להתקדם ולהשאר עם כסף בכיס. אני עירני ולא אפגע באיש... יהיה טוב | 28.08.18 (ל"ת)
30. אין ארוחות חינם... הכאילו הביטוח נותן הנחה תשאלו אם יש הנחה על המחיר שנתנו לכם בהצעת הביטוח ויגידו לכם שזה מגולם... יעני הנחה... לכל המתקינים הפראאירים שמפרנסים את מתעשרי מובילאי והמדינה תאכלו תxx יעני | 28.08.18 (ל"ת)
27. התקנתי במאזדה CX-5 2014 ובברלינגו ותיקה 2004 ! 1) אם מכוונים את זמן ההתרעה ל-7 שניות נניח (תלוי בנהג), זה מצמצם את התרעות השוא למשהו פרקטי. 2) מי שעסוק בסלולארי במקום לנהוג חייב מע' כזו. 3) פעם לאחר שהורדתי את בתי בביה"ס, הסתכלתי שמאלה לאחור ע"מ להשתלב בנסיעה. בדיוק בחצי שניה הזו יצא רכב מחנייה ועמד בניצב אלי חצי מטר קדימה ממני. למזלי הספקתי לעצור (זה היה שבוע לפני שהתקנתי את המע' מובילאיי). 4) אין קשר למחיר או שנתון הרכב לגבי החלטה אם להתקין או לא. פחחות בכל מקרה תעלה כמה אלפים טובים.... 5) אכן היה עדיף לקבל את מלוא ההשתתפות מיד ולא לאחר שני טסטים. יוסי | 28.08.18 (ל"ת)
26. פתרון פשוט להכל- פשוט שהחברה תתקין בחינם ומובייל-איי תקבל את הכסף בפעימות מול המדינה מובייל-בריין | 28.08.18 (ל"ת)
23. הייתי שמח לשלם גם 2000 ש"ח בשביל מערכת בטיחות אקטיבית. מובילאיי אני לא אתקין גם בחינם- זאת מערכת ש-99.99% מהזמן רק מפריעה לנהג. הכישלון של השר הוא לא מחסור בהתקנות מובילאיי אלא שהיבואנים בישראל מייבאים מכוניות בלי מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ובמקומן מתקינים מובילאיי/תחליף-מובילאיי שרק מצפצף. מישהו | 28.08.18 (ל"ת)
21. לא מבין את התגובות הבכייניות פה התקנתי את המערכת של אחת החברות - עלתה לי 2100 ש"ח תוך שלוש שנים אקבל את ה-1500 בהנחה על טסטים וזה מצוין כי אני בהחלט רואה עצמי שומר את הרכב מעל 3 שנים - וגם אם לא זה יעבור למי שאמכור לו את הרכב.. חוץ מיזה, לאחר שהתקנתי התקשרתי לחברת הביטוח וקיבלתי הנחה של 200 ש"ח לביטוח השנתי שלי.. כלומר עוד 600 ש"ח ב-3 שנים תוך 3 שנים אני מקבל את כל כספי בחזרה ואמשיך לקבל הנחה בביטוח עכשיו אחרי שמבחינת חשבון זה דווקא עושה לי שכל יש את העניין הבטיחותי - יש לי מערכת שמתריאה וגם אם רוב הזמן זה מיותר כי אני מסתכל על הכביש ורואה מראש את הדברים עליהם היא מתריאה - מספיק פעם אחת שתתריאה בזמן וזה כבר שווה כל שקל!! צריך למצוא פתרון למי שידו אינה משגת לשים סכום של 2100 ש"ח ביום ההתקנה - לדעתי אפשר גם בתשלומים. יעקב | 28.08.18 (ל"ת)
20. ההיענות הנמוכה של הציבור... זה כי הציבור לא רוצה מערכת שקר כלשהו שמצפצפת ללא הפסק 1 | 28.08.18 (ל"ת)
17. זה ממש שווה, תתקינו! לא מטעם ולא מכיר אף אחד. התקנתי את המערכת ב2100 ש"ח, קיבלתי זיכוי ואקבל עוד שנתיים בטסט המערכת הצילה אותי לפחות 3 פעמים מתאונה עם רכב מלפנים, אולי לא הצילה לי את החיים, אבל חסכה לי הרבה כסף וריצות למוסכים. לא צוחק | 28.08.18 (ל"ת)
16. המערכת עלולה לפגוע במחשב הרכב מחתימים לקוחות הטויוטה שפוטרת את החברה מאחריות לנזקים למחשב הרכב !!!! זה מטורף כי עלול להיגרם נזק בעשרות אלפי שח ללא אחריות או ביטוח לא כדאי בכלל | 28.08.18 (ל"ת)
15. מובילאיי מערכת גרועה מצפצפת התראות שווא בלי הפסקה מערכת ממש גרועה חבל שיש לי אותה באוטו פיזיקאי משועמם | 28.08.18 (ל"ת)
13. אני קניתי רכב עם המובילקישקוש הזה כל הזמן ציפצף ושיגע אותי, בסוף נתתי את זה במתנה למוסכניק שפירק לי את זה. משה הפח | 28.08.18 (ל"ת)
11. אנשים לא מפגרים, רואים ממשלה שעושה קומבינות וקידום לעסק פרטי... אין מתנות בחיים... מביאים לך הנחה של1500 אם תוציא 3000, אז בעצם דוחפים לך מוצר ב1500 שקל, ואם הוא לא שווה את הטרחה, למה? כל הנושא הזה מסריח משחיטות ממשלתית, לוקחים כספי ציבור בפועל שהם "שלך" בכאילו מהאגרה, ומפנים אותם לחברה פרטית, אם תבדקו טוב טוב תגלו את הקשר בין הממשלה לבין החברה הזו... אריה | 28.08.18 (ל"ת)
10. תלמדו מיפן מסבסדים רכבים חדשים בטוחים ופחות מזהמים ומיקרים מיסים על רכבים ישנים - לא מעודדים אותם חנניה | 28.08.18 (ל"ת)
9. כישלון של השר??? פייק ניוז או שאתם לא יודעים איך זה עובד או שאתם סתם מעוותים מידע. מי שהחליט על שיטת הסבסוד הזו היא *רשות המיסים*. לא שר התחבורה מחזיר פה כסף. בדיוק כמו שהיה בזמנו עם מערכות ה-ABS. והנה בא שר ומציע לציבור הרחב מערכת שאולי לא מושלמת אבל בטח יותר טובה ממה שיש לרוב המכוניות, והוא לא רוצה. אמה מה? השר אשם. פגסוס | 28.08.18 (ל"ת)
8. מערכות בטיחות? בדיחה יש לי מערכת כזו כבר כ 3 שנים, התראות שוא מקפל בכביש, הולך רגל על המדרכה בזמן נסיעה בכיכר. ייבואנים מוציאים את המערכות האקטיביות ומתקינים את הצפצפה של מוביל איי או דומה. לאחר זמן כולם מתעלמים מההתראות. בקיצור כמו שאר הרפורמות ההבטחות של שר התחבורה הכל הבל הבלים ובזבוז כספים (להזכירכם הסגא של קו הרכבת לירושליים). ליאור | 28.08.18 (ל"ת)
7. כי להתקין עכשיו מערכת בעלות של 3000-5000 שקל ולקבל החזר חלקי אחרי כמה שנים, ועוד עבור רכב שגילו יותר מ 6-7 שנים - כלומר השקעה שמחירה יותר מ 10 אחוז משוי הרכב כולו, והחזר עליה ייתקבל מתישהו בעתיד, אולי, אם לי יבטלו את העניין. ממש לא משתלם. המגיב | 28.08.18 (ל"ת)
6. רגע, מה זה אומר על הציבור? הכשלון של משרד התחבורה? אולי הכשלון של הציבור? מציעים מערכת מסייעת. היא בוודאות יותר טובה מאין מערכת והיא בוודאות פחות טובה ממערכת מקורית. אז מה האלטרנטיבה-להשאר בלי זה ובלי זה? עם מטומטם פינטו | 28.08.18 (ל"ת)
4. למה שמשרד התחבורה יסבסד מערכות פרטיות? זה לתת מתנה לכמה עסקים על חשבון רוצים להשתמש ברכבים שלנו כשפני ניסיון ולהיפטר מהמערכות הישנות שלהן ועוד שנשלם על התענוג? הזייה (שלא לומר שחיתות) שהתוכנית הזו בכלל באה לעולם ירון | 28.08.18 (ל"ת)
3. ישראל אדוני השר אני צריך להוציא מכיסי כ 3000 עכשיו. ומתי אני אראה את הכסף 3 שנים אחרי לא אתקין כל עוד לא יהיה זיכוי מיידי על הסכום על סך 1500 שקל כאן | 28.08.18 (ל"ת)
2. משרד התחבורה משרד שלא מתפקד כשירות לאזרח , האזרחים מטורטרים ומעוברים מגורם אחד לשני. גם את ה 29 ש"ח שהיו אמורים לשלם לאחר שהפסידו בתביעה ייצוגית פשוט צפצפו ולא שילמו. מערימים קשיים | 28.08.18 (ל"ת)
1. אלה מערכות שמצפצפות כל הזמן עד שנהג מפסיק להתייחס אליהן ברכב שלי התקלקלה המערכת ורק אז רווח לי. לא תיקנתי אותה. איזה שקט מבורך! סתם מעצבנות | 28.08.18 (ל"ת)
כישלון לכץ: רפורמת מערכות הבטיחות לרכב לא מתניעה
67 תגובות לכתיבת תגובה