4. לא יתספוס פה יש להם ים בעיות לאובר האלה, אז מנסים להפוך את העולם. במדינה שלכל שני יש אופניים חשמליים, אין להם מה לעשות פה סעקל | 05.09.18 (ל"ת)
3. איך חברה שמפסידה כל כך הרבה שווה כל כך הרבה? השווי על ידי הוול סטריט גורנל זה רק יקב לחץ המשקיעים שמחפשים איך לצאת נהריה החולה הזו. בשנה אחרי ההנפקה השווי ירד לאולי מיליארד. אובר הולכת לפשוט רגל. במקום לעבוד עם החוק הם חיפשו איך לרמות את כולם לשחד מחוקקים ולשנות חוקים וכמו שנאמר כבר ניתן לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן או על כל האנשים חלק מהזמן לא ניתן לעבוד על כולם כל הזמן. נהג אובר לשעבר | 30.08.18 (ל"ת)
2. בישראל עדיף כביש לאופניים מאשר רכבת קלה ישראל היא מדינה מפגרת מבחינת תשתיות תחבורה ציבוריות, אין שבילי אופניים, כאשר כמעט רוב השנה מזג האוויר מאפשר לרכב עם אופניים (בטח חשמליות). לא היה עדיף להקים רשת כבישים רחבה לאופניים וקורקינטים, במקום מיליארדים על רכבת? זה היה מוריד את העומס מהכבישים, מייעל את התחבורה הציבורית הקיימת, ומוריד את זיהום האוויר רון | 29.08.18 (ל"ת)
1. it will not work most people will not have a place to park the bike and if they will need to take it back far from where they going... plus most people share the ride with other people .. the cheap Indian moron is running UBER to the ground זנדרבג החמסניכית | 29.08.18 (ל"ת)
הביקורת הציבורית דוחפת את אובר ממכוניות לאופניים חשמליים
4 תגובות לכתיבת תגובה