32. תשובה ל28 זה בדרך. כשנסעתי בכביש זה לפני פחות משבוע ראיתי שכבר סימנו את העצים לשמירה/הזזה. ז”א שכבר התחילו את הרחבת הכביש. ובינתיים מחכה לפתיחת המנהרה. כבר איזה שבועיים (אני חושבת שאפילו יותר) יש דגלים בכביש ליד תל קשיש ולפי קצב העבודה, כנראה בשבועיים הקרובים המנהרה והמחלף ייפתחו. חנה | 30.10.18 (ל"ת)
31. טימטום אולי הכביש יוציא 120 אלף רכבים מהפקקים ביום אבל תעביר אותם למחלף סומך עד אבליים שגם ככה יום יום ישנם פקקים שם... במקום שהיו מרחיבים שם לשלושה נתיבים בזמן הקמת מחלף סומך רון | 05.10.18 (ל"ת)
28. למה לא משדרגים את הכביש מיוקנעם עד עין תות הכביש הזה לא בטיחותי וחייב להפוך ל3 נתיבים למעשה כל כביש 6 מצומת וואדי ערה חייב להפוך ל3 מסלולים לפחות וברור שבהמשך ל4 מסלולים נפח התנועה כבר לא מתאים ל2 מסלולים מקווה שכל חוצה צפון יהיהלפחות 3 מסלולים או שהוכנה האופצייה ל4-3 מסלולים אחרת יהיה ברוך בהמשך כביש 6 הפך להיות תחליף לרכבת משא עם כמות המשאיות שבוא גביר | 02.09.18 (ל"ת)
26. מחלפים בכבישים הקיימים בלי להפקיר אלפי שטחים פתוחי ומה עם תבורה ציבורית 24/7 אפשר לחשוב שבשבת הכבישים ריקים כי כולם דתיים קרמר | 01.09.18 (ל"ת)
25. ו 0 מילים על תחבורה ציבורית אז עכשיו לא יהיו פקקים ועוד 5 שנים יהיה פקק אחד ענק. רז | 31.08.18 (ל"ת)
23. פעם כשפתחו את כביש 6 היית מדבר עם אנשים והם היו אומרים פחחחחח פראיר מי שמשלם לנסוע בכביש למה? למה לא נשארתם מטומטמים ןהשארתם את הכביש לפראירים כמוני? כ | 31.08.18 (ל"ת)
21. שינוי בתפיסה - נהיגה בכביש 6 צריך לשנות תפיסה. כביש 6 עם 3 נתיבים לכל כיוון . לפתוח מקטעים שרק בהם יותר לרכב כבד לעקוף איסור על משאיות ואוטובוסים לנסוע בנתיב השמאלי אריאל | 31.08.18 (ל"ת)
20. UBER תוציא מהפקקים 1,000,000 מכוניות!! עם 0 השקעה! חבל שמורחים אותנו כדי שנקנה רכבים רועי | 30.08.18 (ל"ת)
17. אבל את החיבור בין עין תות למקטע החדש עדיין לא התחילו לבנות רק אחרי שעומדים לפתוח את המקטע החדש נזכרו שצריך גם לחבר אותו לכביש 6 הקיים. תתכוננו לכך שבשנים הקרובות תתקעו בפקק נוראי בין מחלף עין תות למחלף יקנעם בגלל שלא דאגו בזמן לחבר בצורה נורמלית את המקטעים החדשים למקטעים הישנים של כביש 6 רועי | 30.08.18 (ל"ת)
16. עוד כביש=עוד מכוניות=עוד פקק תראו מה קורה בעולם תחבורה ציבורית ורכבות זה הפתרון הבנת את זה ברוך? | 30.08.18 (ל"ת)
15. אבל פקידי האוצר טענו שכל פרויקטי השתשתיות הגדולים בצפון לא כדאיים החלק הצפוני הקיים של כביש 6, רכבת העמק, הרכבת לכרמיאל, החלק הצפוני החדש של כביש 6 שעומד להיפתח. את כולם פקידי האוצר שמתגוררים באזור תל אביב ניסו לפסול ולעכב כי הם טענו שלא יהיה להם ביקוש יריב | 30.08.18 (ל"ת)
13. למה לא לבנות מראש 4 מסלולים מראש? הלא לאחר מכן יהיו פקקים כי יבטלו זמנית נתיב 1 לעבודות לא מבין לחלוטין | 30.08.18 (ל"ת)
12. ואדי מילק (כביש 70) מקטע יקנעם - אליקים הוא קטע לא ארוך, בעליה, בו יש פקקים יום יומיים הנובעים מעומס התנועה ובעיקר עומס המשאיות. כביש 6 צפון החדש יתעל את כל התנועה מהצפון למרכז ביתר יעילות, ישר לתוך המקטע הבעייתי של ואדי מילק. הפקקים שם היום הם כבדים, לאחר שיפתח הכביש, ועוד יותר לאחר פתיחת הנמל החדש, יהפכו לבלתי נסבלים! בכל הבניה החדשה אין לכך שום פתרון! איתי | 30.08.18 (ל"ת)
11. ההשקעות בתשתיות התחבורה בארץ מפגרות בצורה צורמת ונתחיל בהיעדר רכבות מטרופוליטניות היה צריך לגמור לפני שנים את הרכבת הקלה בגוש דן ולהוסיף אליה את 3 הקווים בפריקט המטרו. זוועה. והזוועה הכי גדולה שיאן מודעות לנזקי העתק בכ-10 הבטים החל מיעילות המשק ומחירי הדיור ועד לפגיעה האנושה בחינוך. גידי | 30.08.18 (ל"ת)
9. תושבי הצפון פראיירים רק בצפון כבישי ומנהרות אגרה . עברו למרכז שם ללא עלות. רק בצפון עוד ועוד אגרות. יקר לנסוע לעבודה! שודדים | 30.08.18 (ל"ת)
8. כביש 6 החדש עשו כביש חדש אבל את הקטע בין הכביש הישן לחדש ךא הגדילו ולכן הפקקים ימשיכו להיווצר במקום פשוט בושה כמו שעשו את הירידה מכביש 22 לעיר התחתית , בושה בושה בושה א | 30.08.18 (ל"ת)
7. רק פירגון ומחמאות על ההשקעה בתשתיות התחבורה בארץ עם הנמל השני, מעבר סחורות גדל (עם פוטנציאל ענק) מ ול שכנינו במזרח ואף במפרץ +אופציית שדה בינ"ל נוסף ברמת-דוויד, התוספת הצפונית לכביש 6 היא בשורת המאה. יישר כח לעושים במלאכה אמנון | 30.08.18 (ל"ת)
6. כביש 6 פקוק בעצמו-מסחטת כסף נסעתי בו לאחרונה מספר פעמים ואחרים שנסעו במקביל אליי בכביש 4 ללא תשלום. הגיעו בהפרש של 5-10 דקות ממני כך שכביש 6 כבר לא אקטואלי. הוא פקוק לא פחות מכביש 4 דרומי | 30.08.18 (ל"ת)
5. נמל חדש. מכולות ? - למה לא תשתית רכבת ?? למה צריך סכנה בכביש ??? שר תחבורה כושל וממשלה חסרת ראיה קדימה. ללה לד | 30.08.18 (ל"ת)
4. פח אשפה - במקום כול הברברת תשקיעו להפיץ מפות מפורטות של המקטעים החדשים ותאריכים. גם ביום שיפתחו מקטעים חדשים נראה כתבות פח אשפה של מלל על מלל בלי מפה. תת רמה | 30.08.18 (ל"ת)
1. מי שחושב שעוד כביש ישנה את המצב טועה כאשר כל שנה עולות על הכביש קרוב ל 100,000 מכוניות אין שום סיכוי שהמצב ישתפר. לבנות מסילת רכבת לוקח בארץ הזאת לפחות 8 שנים (ראו התחנה בקריית מלאכי שעדיין לא נפתחה). אם לא יטפלו בבעיית המקור שהיא גידול האוכלוסייה המטורף שיש פה שום דבר לא יפתר. אלון | 30.08.18 (ל"ת)
"הארכת כביש 6 צפונה תוציא מהפקקים 120 אלף מכוניות ביום"
32 תגובות לכתיבת תגובה