אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יאנדקס? אף מותג רוסי לא הצליח בארץ"

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

78.
דייב וגט שחצנים ולא סופרים את הנהגים ממטר
חברה שמעולם לא היה אכפת לה מהנהגים בנסיעות ישראאיר הנסיעות מתחילות מעצמן שרק על זה צריך לכאורה לתבוע אותם תביעה יצוגית ....רמת הזלזול בנהגים גבוהה ביותר...הטבות לנהגים מועדון לקוחות זה בכלל לא הכיוון שלהם... מענין אותם רק הרווחיות שלהם והנהגים כלים עלובים לשרותם
יאיר | 17.09.18
69.
כמו שאמרתם שרקסי תביא שינוי
לא יודעת מי אלה היאנדקס האלה ואיך הם יביאו שינוי לחיוב או לשלילה למוניות אבל יכול להגיד בוודאות שנראה לי שכמו שסיפרתם שרקסי הולך לשנות ולהביא איזשהו משהו חיוב ללקוח ככה זה יתברר פה כי נכון לכרגע אני בתור נוסעת רק נדפקת עם המחירים שאני עולה עם רקסי שאין שם איזה מנגנון מפקח ומחיר אחיד כמו שיש אצל גט לדוגמא שרק נותן לנהג כוח לשחק איתי במחירים ולסבן אותי.
דנית | 12.09.18
68.
מצחיק לראות שכולם רודפים אחרי גט אבל לא נותנים את השירות של גט
אני משתמשת הרבה בגט, מאוד נוח שצריכה לצאת מהמשרד, זמינות מיידית ולא צריכה להוציא את האוטו או לחפש חניה. תמיד יש מונית, הכל באשראי ויש בקרה כמו שצריך על הנהגים. תחרות זה טוב אבל זה מתחיל ונגמר בשירות, שלאחרים פשוט אין.
אדווה | 12.09.18
62.
גט
אין ספק שהרעיון העומד מאחורי גט הוא הצלחה א ב ל האנשים העומדים למנהלים את גט הם כישלון מבחינת יחסי ציבור וניהול הרמה בגט ירדה נהגים מחפשים כל דרך לדפוק את המערכת נסיעות עסקיות ששחר כל כך מהלל לא זוכים למענה (בימים אלה גט מנסה למצוא פיתרון על ידי זימון נהגים למציאת רעיונות ואף חושבת בשעות העומס להעלות את המחיר המפוקח ע"י משרד התחבורה למשתמש בניגוד לחוק גט איבדה את הדבר החשוב ביותר את ה נ ה ג י ם חלק מהמבנים עברו ל Raxl לשאר הנהגים יושבים על הגדר ומחכים לרוסים.
אבינועם | 10.09.18
53.
על מועדון הטבות לנהגים חשבתם פעם רק לקחת לקחת לקחת
עם 8000 נהגים היו יכולים לעשות מועדון קונים לתפארת....אבל בגט טובת הנהג מעולם לא היתה לנגד עינהם....כך גם שינו את שם החברה מגטטקסי לגט....הם הייטק...לא מתעסקים בקטנות....ובטח שלא יעשו מועדון הטבות ץרבות הניהול בגט היא שהנהג בסוף סדר העדיפוית...עונים לו רק במיילים....ומועדון קונים...חס וחלילה....זה אוסף של נהגים פראירים....למה שנדאג להם....
יוסי | 10.09.18
43.
עוד מנכל מנותק מהמציאות
״ הביקורת זה דווקא בסדר ״ ... לא, זה לא בסדר... השירות שלך חונק את הנהגים ואת התושבים שלקחת להם את כל החלופות לפיתרון זול, אתה פלאפון של שנות התשעים וכמו פלאפון בסוף גם אתה תפול, למה לירוק לבאר שממנה אתה שותה ? למה לא ללמוד מהביקורת ולשפר ולדאוג שיהיו מוניות זמינות לכולם ושנהגים לא יסבלו מהשליטה הבלעדית שלך? חוסן לא לעד, יגיע שחקן אחר, הגון ואתה תפול.
תומר | 10.09.18
40.
גט שינה את תרבות השירות של המוניות בארץ
עכשיו שאפשר לדרג מוניות, פתאום הם הפסיקו לעלות נוסעים נוספים באמצע הדרך, או לקחת את הדרך הארוכה. על זה לבד שווה להזמין מונית דרך האפליקציה. יש 2 בעיות עיקריות באפליקציה: 1. אי אפשר להזמין מונית למקום מרוחק (גם אם אתה מוכן להמתין 20 דק' ולשלם על 'התענוג') 2. במקומות בלי כתובת א"א להזמין מונית, וזה מעצבן. זה הופך את האפליקציה לכזאת שאי אפשר להסתמך עליה. לדוגמה, עצרת בתחנת דלק ורצית מונית? לא תוכל להזמין בלי להכניס כתובת (שלא קיימת).
אליהו | 10.09.18
39.
האמת הכואבת
שמו של הבחור בתקופתו בישראל - שחר סמירין. הוא מחליף זהויות כמו גרביים ומתאים את עצמו לסביבה כמו זיקית. ההתחלה של גט היתה אמיתית ומוצלחת אבל בשנים האחרונות היא בירידה מטאורית וכל מה ששחר (דייב) עושה הוא מצגי שווא ויצירת ספינים ע"מ להשאיר את ערך החברה במקום סביר וע"מ לגייס עוד כסף \ לנסות למכור אותה.
אלמוני | 10.09.18
37.
מה האלטרנטיבה? להזמין מונית בטלפון?
לפני עידן גט-טקסי, סדרנים היו עונים "כבר שולח", גם כאשר ידעו שזה ייקח יותר מחצי שעה כי כל המוניות אצלם תפוסות... כנראה שלא היה אכפת לסדרן שלקוח יחכה בגשם או יזיע בחמסין בחוץ. העיקר לא להפסיד נסיעה עבור התחנה. מאז "גט-טקסי" רואים בדיוק על המפה איפה המונית המיועדת. כבר אי אפשר להגיד "תיכף אצלך". כיום אין מצב שאזמין מונית בטלפון, גם אם תהיה בחינם.
כבר שנים רק גט-טקסי | 09.09.18
36.
תפסיקו לתכמן את הנהגים
בנסיעות ישראייר הנסיעה מתחילה מעצמה וזמן ההמתנההלא נספר....בעבר העיפו לא אחת נהגים שניסו לדבר נגדם...גם סטיות ניכרות בנסיעות חברה מתוגמלות בשקלים בודדים....שחצן...תפסיק לתכמן את הנהגים...ככה לא בונים שיתוף פעולה...ככה בונים שינאה לחברה שחצנית ונצלנית
דני | 09.09.18
34.
האמת על גט טקסי
חבל שלא שאלו אוץו על הבעיה הקשה והאמיתית שהיא המנכל שלהם בארץ. על איך זה שכל כך עובדים עזבו או פוטרו על איך שהוא מקדם מנהלות ולא מנהלים מחשש שגבר יתפוס את מקומו. על איך שהוא מתנהג לעובדים שלו. על איך שמזלזלים בנהגים ולא נותנים להם שרות למרות שהם משלמים כסף והם בפועל הלקוחות של גט. על איך שהמנהלים בהוראת המנכ"ל מזלזלים בעובדים ובלקוחות. על עובדים שעבדו שם שנים וברחו בגלל יחס משפיל וקומבינות של המנכ"ל בקיצורר אדון כתב . רוצה סקופ?? תבדוק מה הולך בפנים ותשאל עובדים בכירים שברחו משם.
אמיר | 09.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת