81. אסור לנו לתת לזה לקרות! כל המטרה של יאנדקס היא להכניס את המוניות האוטונומיות לכבישי ישראל. היא לא מתחרה בגט, היא רוצה לנסות לשנות תחום שלם בענף המוניות ואסור לנו לתת לזה לקרות. משה רחמים | 07.11.18 (ל"ת)
80. ל77 לא הצלחתי להבין, הזמנת דרך האפליקציה שנתנה לך מחיר מראש, ואתה מתלונן שהנהג לא מפעיל מונה? ככה הם עובדים. אם תשאל אותי אני מזמינה בעיקר מהם כי ההתנהלות אצלם הרבה יותר קלה ואני יכולה להיות בטוחה שנהג שאני מקבלת ייתן לי 100% שלא כמו נהגי תחנות ממורמרים... עדי | 17.09.18 (ל"ת)
79. פעם ראיתי טוקבק לא מתלהם לא מבין על מה כל המהומה, לא טוב לכם עם גט אתם מוזמנים לחפש נסיעות ברחוב או לחכות שנה בגם כן האפליקציות האחרות. עד שאין אלטרנטיבה שקצת מתקרבת אני נשאר עם גט הם בסדר גמור נורמלי | 17.09.18 (ל"ת)
78. דייב וגט שחצנים ולא סופרים את הנהגים ממטר חברה שמעולם לא היה אכפת לה מהנהגים בנסיעות ישראאיר הנסיעות מתחילות מעצמן שרק על זה צריך לכאורה לתבוע אותם תביעה יצוגית ....רמת הזלזול בנהגים גבוהה ביותר...הטבות לנהגים מועדון לקוחות זה בכלל לא הכיוון שלהם... מענין אותם רק הרווחיות שלהם והנהגים כלים עלובים לשרותם יאיר | 17.09.18 (ל"ת)
77. גט כוחניים. לא אוהב אותם כשנהג לא הפעיל מונה והתלוננתי, הם הפילו את זה עלי. ויכוחים לא עזרו. אני מסביר להם שאני מזמין דרך אפליקציה כדי שתהיה לי הגנה, אבל זה לא אכפת להם. גט חזקים מדי. אני עושה הכל כדי להימנע מלהזמין אותם נוסע מתמיד בעבר | 15.09.18 (ל"ת)
75. נשבר לי מכל השטויות האלו כל יום קם איזה חכמולוג עם אפליקציה שלדעתו תשנה לכולם את העולם שמענו כבר על רקסי האלו גם שאפילו יד לאפליה כלפי נהגים בגלל אפשרות הבחירה של הנהג מתוך רשימה. מי ישמע מה ההבדל מדובר על נהג לא על חתונה קטולית יריב | 13.09.18 (ל"ת)
74. תכלס עבודה יש רק מגט אני נהג כבר 15 שנה. הייתי בתחנות שם אתה תלוי במנהל התחנה ואתה יכול להיות אחרון שמקבל נסיעות. עברתי לגט כשיכולתי וזה הדבר הטוב ביותר שעשיתי יש כל הזמן נסיעות ומתפרנס כמו שצריך. כל השאר זה רעש של עסקנים וכאלה שלא רוצים לעבוד נהגוס | 13.09.18 (ל"ת)
73. 69 אין לרקסי זמינות. מחכה מחכה וכמה סבבי חיפוש. לא תגידי עומדת באיזה כביש זניח, בתל אביב גם לא מוצא לי מונית ברקסי מירי | 13.09.18 (ל"ת)
72. כנהג מונית אני כבר כמה שנים עובד עם gett ויש לי כל הזמן עבודה, חברים שלי נהגי מוניות אחרים עוברים מאפליקציה לאפליקציה וחוץ מרעש וצלצולים בוא נגיד שכסף הם לא רואים מהן אבי | 13.09.18 (ל"ת)
71. ל69 רקסי וגט מחוייבים לתעריפי משרד התחבורה. רק שברקסי הזמינות הרבה יותר טובה... הנוסע המתמיד | 12.09.18 (ל"ת)
70. נוסע נאמן שמבזבז את המזומן חייב לומר שאני אישית אחרי שגט עשו בהתחלה את המבצעים עם הנסיעות והשירות הטוב שקיבלתי קנה אותי ומאז אני מרבה לנסוע רק איתם. לא מכיר את היאנדקס האלה אבל לא פוסל שום אפשרות נכון לכרגע אני אוהב לנסוע עם גט כי הם האופציה הכי טובה בספיישל. ניר | 12.09.18 (ל"ת)
69. כמו שאמרתם שרקסי תביא שינוי לא יודעת מי אלה היאנדקס האלה ואיך הם יביאו שינוי לחיוב או לשלילה למוניות אבל יכול להגיד בוודאות שנראה לי שכמו שסיפרתם שרקסי הולך לשנות ולהביא איזשהו משהו חיוב ללקוח ככה זה יתברר פה כי נכון לכרגע אני בתור נוסעת רק נדפקת עם המחירים שאני עולה עם רקסי שאין שם איזה מנגנון מפקח ומחיר אחיד כמו שיש אצל גט לדוגמא שרק נותן לנהג כוח לשחק איתי במחירים ולסבן אותי. דנית | 12.09.18 (ל"ת)
68. מצחיק לראות שכולם רודפים אחרי גט אבל לא נותנים את השירות של גט אני משתמשת הרבה בגט, מאוד נוח שצריכה לצאת מהמשרד, זמינות מיידית ולא צריכה להוציא את האוטו או לחפש חניה. תמיד יש מונית, הכל באשראי ויש בקרה כמו שצריך על הנהגים. תחרות זה טוב אבל זה מתחיל ונגמר בשירות, שלאחרים פשוט אין. אדווה | 12.09.18 (ל"ת)
67. כנהג בוודאות יש יותר עבודה בגט נהגים יכולים לכתוב מה שהם רוצים אבל אז עולים למונית ומפעילים גט כדי להתפרנס. כל השאר סיפורי סבתא מוטי | 12.09.18 (ל"ת)
66. נשבר לי מרקסי האלו גם כן רקסי האלו מתיימרים להיות אפליקציה חברתית גם לנהג וגם לנוסע. בטוח חברתית בסוף הם דואגים רק לתחת של הנהגים ותו לא שום ערך מוסף לנוסעים יניב | 12.09.18 (ל"ת)
65. ל-57. המשיח יבוא לפני שתראה רכב VW נוסע באמצעות תוכנה של GETT. קח רפואי ותהיה לי בריא. בני | 12.09.18 (ל"ת)
64. Raxi Raxi is an excellent app ! The drivers are really nice and the service is great!! Jenn | 11.09.18 (ל"ת)
63. גט זה כולה תוכנה לנהול תחנת מוניות. שת"פ עם VW מצליח? כשנראה רכב אחד נוסע באמצעות תוכנה של גט, נתחיל להאמין. שחר הוא איש מכירת מצויין. ארי | 11.09.18 (ל"ת)
62. גט אין ספק שהרעיון העומד מאחורי גט הוא הצלחה א ב ל האנשים העומדים למנהלים את גט הם כישלון מבחינת יחסי ציבור וניהול הרמה בגט ירדה נהגים מחפשים כל דרך לדפוק את המערכת נסיעות עסקיות ששחר כל כך מהלל לא זוכים למענה (בימים אלה גט מנסה למצוא פיתרון על ידי זימון נהגים למציאת רעיונות ואף חושבת בשעות העומס להעלות את המחיר המפוקח ע"י משרד התחבורה למשתמש בניגוד לחוק גט איבדה את הדבר החשוב ביותר את ה נ ה ג י ם חלק מהמבנים עברו ל Raxl לשאר הנהגים יושבים על הגדר ומחכים לרוסים. אבינועם | 10.09.18 (ל"ת)
61. ל-44: השם שלהם כיום הוא גט (באנגלית gett) התחילו כ"גט טקסי" ובסוף קיצרו את זה. NLO | 10.09.18 (ל"ת)
59. תוכנית הקפאה לנהגים...25 אחוז תשלום לנסיעה עוד רעיון מבריק של גט אתה רוצה להקפיא את המנוי....ירשמו לך הקפאה פלוס 25 אחוז על כל נסיעה.....איזה רעיון מבריק גט....איל להוציא עוד כסף מהנהגים....לא עדיף לחשוב ישר....לבנות אמון עם הנהגים למה ללכת עקום מר וייסר??? שמעון | 10.09.18 (ל"ת)
57. לדעתי זה חלק ממהלך מאקרו של ישראל גט עשו מהפכה. מוצר מעולה, שרוב המוחלט של הזמן עובד מדהים. אם זה יתחבר עם שירותי המשלוחים ומגמת תעשיית הרכב האוטונומי בישראל, ממובילאיי ועד פילקסוואגן, יש מצב שישראל תהיה נוכחת בכל הקשת. אל נורא | 10.09.18 (ל"ת)
56. למה לא מזכירים את רקסי בכתבה?? מוזר! רקסי עם שמונת אלפי נהגים... ואפילו לא מוזכרת בכתבה. מוזר. למה | 10.09.18 (ל"ת)
55. שאלה פשוטה וייסר למה נסיעות ישראאיר מתחילות מעצמן בכל שאר הנסיעות שלכם מנתבג יש ספירה של זמן ההמתנה...בנסיעות ישראייר ראו זה פלא....הנסיעה מתחילה מעצמה...נס....ככה לא צריך לשלם לנהג על זמן ההמתנה...רעיון לסטארט אפ מר וייסר....ככה לא בונים אמון עם הנהגים יוני | 10.09.18 (ל"ת)
54. למה 30 אחוז מדמי הביטול הולכים לגט??? דמי ביטול של 10 שקלים 39 אחוז הולכים לגט....למה??? מאותה סיבה שנסיעות ישראייר מתחילות מעצמן...אם אפשר לתכמן את הנהגים בוא נעשה את זה..... עופר | 10.09.18 (ל"ת)
53. על מועדון הטבות לנהגים חשבתם פעם רק לקחת לקחת לקחת עם 8000 נהגים היו יכולים לעשות מועדון קונים לתפארת....אבל בגט טובת הנהג מעולם לא היתה לנגד עינהם....כך גם שינו את שם החברה מגטטקסי לגט....הם הייטק...לא מתעסקים בקטנות....ובטח שלא יעשו מועדון הטבות ץרבות הניהול בגט היא שהנהג בסוף סדר העדיפוית...עונים לו רק במיילים....ומועדון קונים...חס וחלילה....זה אוסף של נהגים פראירים....למה שנדאג להם.... יוסי | 10.09.18 (ל"ת)
52. קספרסקי הצליח יופי יופי וזה עוד מוצר הייטק. אם יהיו טובים יצליחו ועוד איך. גרישה | 10.09.18 (ל"ת)
50. תגובות אוהדות מטעם מישהו בלחץ והחליט לגייס כמה חברים לתגובות אוהדות, אבל החברים האלה לא ממש עפרונות מחודדים, וכותבים תגובות שקופות לחלוטין. אני רואה בזה סימן לא מעודד לחברה מוקי | 10.09.18 (ל"ת)
49. תלמדו מסין כל רכב חדיש(גם מוניות) עם נהג בעל וותק וביטוח מתאים יכול להסיע נוסעים דרך האפליקציה. שירות מעולה. המחיר נסגר מראש דרך האפליקציה ואין כאבי ראש. מוטי | 10.09.18 (ל"ת)
48. תפרידו בין החברה לנהגים הנהגים אנשים טובים ואדיבים, המוניות נקיות והשירות מצוין. הבעיה עם החברה עצמה וכל מה שמסביב עובדיה הנהג מס 1 | 10.09.18 (ל"ת)
47. סטרטפ אם כל הסטרטפ וכל המליונים מסביב אתה 0 בלי הנהגים תפצה אותם כאשר הם מגיעים ליעד והנוסע נעלם גם במזומן תשלם להם כאשר נוסע מבקש פרמיום מונית מכובדת זה כמו כיסא פרמיום במטוס יוסי | 10.09.18 (ל"ת)
45. חח פראייר מי שמשלם אפשר לנסוע בגט בחינם פשוט מכניסים באפליקצייה את קוד הטכנאים GTGEIFA אחרת אחרת תמשיכו לשלם חח זה עובד | 10.09.18 (ל"ת)
43. עוד מנכל מנותק מהמציאות ״ הביקורת זה דווקא בסדר ״ ... לא, זה לא בסדר... השירות שלך חונק את הנהגים ואת התושבים שלקחת להם את כל החלופות לפיתרון זול, אתה פלאפון של שנות התשעים וכמו פלאפון בסוף גם אתה תפול, למה לירוק לבאר שממנה אתה שותה ? למה לא ללמוד מהביקורת ולשפר ולדאוג שיהיו מוניות זמינות לכולם ושנהגים לא יסבלו מהשליטה הבלעדית שלך? חוסן לא לעד, יגיע שחקן אחר, הגון ואתה תפול. תומר | 10.09.18 (ל"ת)
40. גט שינה את תרבות השירות של המוניות בארץ עכשיו שאפשר לדרג מוניות, פתאום הם הפסיקו לעלות נוסעים נוספים באמצע הדרך, או לקחת את הדרך הארוכה. על זה לבד שווה להזמין מונית דרך האפליקציה. יש 2 בעיות עיקריות באפליקציה: 1. אי אפשר להזמין מונית למקום מרוחק (גם אם אתה מוכן להמתין 20 דק' ולשלם על 'התענוג') 2. במקומות בלי כתובת א"א להזמין מונית, וזה מעצבן. זה הופך את האפליקציה לכזאת שאי אפשר להסתמך עליה. לדוגמה, עצרת בתחנת דלק ורצית מונית? לא תוכל להזמין בלי להכניס כתובת (שלא קיימת). אליהו | 10.09.18 (ל"ת)
39. האמת הכואבת שמו של הבחור בתקופתו בישראל - שחר סמירין. הוא מחליף זהויות כמו גרביים ומתאים את עצמו לסביבה כמו זיקית. ההתחלה של גט היתה אמיתית ומוצלחת אבל בשנים האחרונות היא בירידה מטאורית וכל מה ששחר (דייב) עושה הוא מצגי שווא ויצירת ספינים ע"מ להשאיר את ערך החברה במקום סביר וע"מ לגייס עוד כסף \ לנסות למכור אותה. אלמוני | 10.09.18 (ל"ת)
38. אני נסעתי עם אובר כבר ב 2008 יכול להיות שהוא מתבלבל אבל אני נסעתי עם אובר כבר ב 2008 ואני לא הייתי הראשון שהשתמש בהם אובר | 09.09.18 (ל"ת)
37. מה האלטרנטיבה? להזמין מונית בטלפון? לפני עידן גט-טקסי, סדרנים היו עונים "כבר שולח", גם כאשר ידעו שזה ייקח יותר מחצי שעה כי כל המוניות אצלם תפוסות... כנראה שלא היה אכפת לסדרן שלקוח יחכה בגשם או יזיע בחמסין בחוץ. העיקר לא להפסיד נסיעה עבור התחנה. מאז "גט-טקסי" רואים בדיוק על המפה איפה המונית המיועדת. כבר אי אפשר להגיד "תיכף אצלך". כיום אין מצב שאזמין מונית בטלפון, גם אם תהיה בחינם. כבר שנים רק גט-טקסי | 09.09.18 (ל"ת)
36. תפסיקו לתכמן את הנהגים בנסיעות ישראייר הנסיעה מתחילה מעצמה וזמן ההמתנההלא נספר....בעבר העיפו לא אחת נהגים שניסו לדבר נגדם...גם סטיות ניכרות בנסיעות חברה מתוגמלות בשקלים בודדים....שחצן...תפסיק לתכמן את הנהגים...ככה לא בונים שיתוף פעולה...ככה בונים שינאה לחברה שחצנית ונצלנית דני | 09.09.18 (ל"ת)
35. עברתי לרקסי.הנהגים לא מרי נפש ולא מתנהגים בגסות ואגרסיביות.הייתי 3 שנים בגט. עדן | 09.09.18 (ל"ת)
34. האמת על גט טקסי חבל שלא שאלו אוץו על הבעיה הקשה והאמיתית שהיא המנכל שלהם בארץ. על איך זה שכל כך עובדים עזבו או פוטרו על איך שהוא מקדם מנהלות ולא מנהלים מחשש שגבר יתפוס את מקומו. על איך שהוא מתנהג לעובדים שלו. על איך שמזלזלים בנהגים ולא נותנים להם שרות למרות שהם משלמים כסף והם בפועל הלקוחות של גט. על איך שהמנהלים בהוראת המנכ"ל מזלזלים בעובדים ובלקוחות. על עובדים שעבדו שם שנים וברחו בגלל יחס משפיל וקומבינות של המנכ"ל בקיצורר אדון כתב . רוצה סקופ?? תבדוק מה הולך בפנים ותשאל עובדים בכירים שברחו משם. אמיר | 09.09.18 (ל"ת)
33. שאלת תם? מעניין שבין 12:47 ל 13:00 (אולי 13:30) יש רצף פתאומי של תגובות מפרגנות. האם מישהו ביקש מכמה "חברים" להגיב ולפרגן? אדם | 09.09.18 (ל"ת)
32. אוהבת אני עובדת בגט לעולם לא אשכח את הנסיעות לרוסיה אנחנו נהנות שם ומתפנקות עם המנהלים לא יוצאות המחדר במלון שמחה | 09.09.18 (ל"ת)
29. אף אחד בכלל לא שמע ולא מכיר את גט בכל שוק בו אובר פועלת, כלומר רוב מדינות המערב וצפון אמריקה באובר יש גם אופציה להזמין מונית למי שמעדיף, ככה שהם מכסים את כל השוק. גט מצליחים במדינות עולם שלישי, ו ... בישראל. מומחה | 09.09.18 (ל"ת)
27. בדרך כלל אני שמח לפרגן אבל איך אפשר לפרגן למישהו שעושה הכול כדי למנוע תחרות? חושש מתחרות מאובר בישראל ומפעיל לחץ על משרד התחבורה למנוע את הגעתם... הכריש | 09.09.18 (ל"ת)
26. והנה מונית הגיעה גם בערב החג הגיעה מונית תוך 3 דק׳! עם אחלה נהג ומונית נקייה יכיפית! תודה גט!! חג שמייח | 09.09.18 (ל"ת)
24. כבוד לישראל, אנשים קטנים לא יודעים לפרגן. תהיו גאים בחברות ישראליות ותפרגנו, אין לנו במדינה אוצרות טבע ובזכות חברות כאלה הכלכלה שלנו פורחת. כל הכבוד וישר כח. רון | 09.09.18 (ל"ת)
21. חיים בסרט חושבים שהשמש זורחת להם מהישבן. מתחרות קטנות משאירות להם אבק. יהירים וזחוחים ממנכ"ל ועד הפקידה בקבלה. היי טק בכאילו. אתם כולה חברת מוניות. הצופה מהצד | 09.09.18 (ל"ת)
16. כלכלה שיתופית המיטבה מבין את הדנא הישראלי צר העין בכל הקשור לאנשי עסקים שהצליחו. במקום לחפש את הרע, זכרו שבזכותם הכלכלה פה בשיא פריחתה. אבטלה בשפל ומקומות עבודה בשפע. אשרינו שזכינו בחברה ישראלית שמדברת גם בשווקים בינלאומיים. חג שמח דר | 09.09.18 (ל"ת)
15. גט מאבדת לקוחות בכל שוק, בה היא פועלת. שיפסיק לספר סיפורים. יאנקס אוכלים אותם ברוסיה. אלכס | 09.09.18 (ל"ת)
14. גט הם הדבר הכי טוב שקרה לשוק המוניות בארץ! סוף סוף אפשר להזמין מוניות בקלות ולקבל שירות אדיב והוגן! שחף | 09.09.18 (ל"ת)
13. לא מבין את חוסר הפירגון כאן בינתיים אני שנים משתמש באפליקציה וזה כמעט תמיד מוצא לי מונית נהג חביב. במדינה רוויית נוכלים כמו שלנו זה מבורך וחשוב. קיקי | 09.09.18 (ל"ת)
12. אין על גט חווית נהיגה אחרת, מי צריך מזומן כשהכל זמין ומהיר. נאזדרוביה יא מנכל נוסע מתמיד | 09.09.18 (ל"ת)
11. אחלה גט אחלה שט שבעולם. שינו את שוק המוניות בארץ. שיפרו לי את איכות החיים. לא פחות גיא | 09.09.18 (ל"ת)
10. גט היא גאווה ישראלית שמספקת עבודה לנהגים ולאלפי עובדים! מותג רוסי עלק, מי צריך אותו כאן? עמיאל | 09.09.18 (ל"ת)
9. אין לכם מוניות. חי בסרט אולי אם תתחילו להתייחס יפה לנהגים יהיו יותר נהגים ואפשר יהיה לתפוס מונית. אחרת אתם בפשיטת רגל. כדאי שמישהו יתעורר שם עידן | 09.09.18 (ל"ת)
8. חברה עם ההתנהלות בעייתית-יהירים וזחוחים כנראה שזהן הנוסחה י ל"הצלחה"...תזכיר לי...אתם רווחיים ? מה המצב ברוסייה ? מישהו | 09.09.18 (ל"ת)
6. שנים תשע שנים ועדיין מפסידים כסף! מגיע לכם והלוואי שתפשוט רגל בקרוב, החברה שהפכה את הנהגים שלה לעבדים, מונופול דורסני ומגעיל תשע | 09.09.18 (ל"ת)
4. משיביא עבודה לנהגים ינצח בתור נהג מונית יכול להגיד לכם שכרגע גט זה השירות שנותן הכי הרבה עבודה לנהגי המוניות, אני לא יודע מי אלה היאנדקס האלו אבל פה זה לא רוסיה אם הם יצליחו להביא עבודה לנהגים אז הם יצליחו להתבסס למרות שהשוק פה לא הכי גדול.. נאור | 09.09.18 (ל"ת)
3. ניסיתי במשך כמה חודשים וויתרתי. קשה להשיג מוניות, עולה יותר, בעיות בתשלומים... לימוני | 09.09.18 (ל"ת)
1. יהיר וזחוח, בדיוק כמומ היחס של גט כלפי הנהגים ברוסיה הוא כבר נופל בענק, הנהגים כבר עלו על כל הקומבינות של גט. גם בארץ לא הכל ורוד כמו שהוא רוצה להאמין. מי שמתייחס לבני אדם שעזרו לו לצמוח כמו לאשפה אנושית - לא ישרוד. יאיר | 09.09.18 (ל"ת)
"יאנדקס? אף מותג רוסי לא הצליח בארץ"
81 תגובות לכתיבת תגובה