6. שירן, לא מסכים עם הטיעונים שלך-בכל מקרה מקומם של הכלים האלו על הכביש ולא על המדרכה 45 קמ"ש- ונוהגים כמו מפגרים | 11.09.18 (ל"ת)
5. ggg זה לא בדיוק שקר נכון שבתוך העיר מה שזה חוסך בעיקר זה הליכה (ואולי גם מוניות). אבל זה כן חוסך רכבים. אם פעם היית צריך לקחת אוטובוס לרכבת, לפספס אותה כי האוטובוס התעכב, לעלות על הרכבת ואחר כך לקחת עוד אוטובוס ללימודים/עבודה - מה שאומר שכנראה ויתרת על התענוג והחזקת רכב (וצא החוצה תראה כמה רכבים חונים ברחוב. התחבורה הציבורית בארץ לא משהו) היום אתה יכול לצמצם לפחות חצי מהזמן שלוקח לך להגיע לעבודה על ידי זה שתקח את הקורקינט כדי להתנייד מהרכבת וחזרה. לא מאמין? לך לרכבת ותראה כמה כלים כאלה יש. hhh | 10.09.18 (ל"ת)
4. שירן את באמת נאמינה לשקר הזה? 90 אחוז מהמשתמשים בחרא הזה משתמשים בו למרחקים של ק"מ מה שאומר 10 דקות הליכה ברגל, על כן השימוש בכלי הזה לא מקטין את כמות הרכבים אלא את כמות הולכי הרגל. בתמורה אנחנו מקבלים כלי תעבורה נוראי שגורם להרבה יותר מידי נפגעים בשביל מה שהוא נותן, בת"א למשל השימוש בהם הוא חסר טעם חוץ ממקרים נדירים גם לא חוסך כסף וגם לא חוסך במכוניות, את מוזמנת לשאול את כל החברים שלך ולראות את העובדה הפשוטה הסיבה היחידה שאנשים משתמשים בכלים הללו זו עצלות לשמה, חלקם ישתמשו בתירוץ שלא רוצים להזיע אחרי הליכה של 10 דקות... ggg | 10.09.18 (ל"ת)
2. הקורקינטים מורידים רכבים מהכביש וחוסכים הרבה כסף! עלות אפסים והגעה מהירה ממקום למקום זה פשוט מנצח! חברות הקטנועים כבר מפסידות הרבה כסף כי אפילו לא משתלם להחזיק קטנוע היום! רק אופניים חשמליים שירן | 10.09.18 (ל"ת)
1. היציבות קובעת לשלב קורקינט על שלושה גלגלים, הדבר יכול לצמצם בהרבה את מס' התאונות. המנוסים יקחו קורקינט על שני גלגלים, הבלתי מנוסים יקחו קורקינט על שלושה גלגלים. בהתאם לכך יש להוסיף הוראות רכיבה, על קורקינט. רפי | 09.09.18 (ל"ת)
ארה"ב: עלייה חדה בתאונות לרוכבי קורקינטים שיתופיים
6 תגובות לכתיבת תגובה