אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האדם שבקורקינט ינצח

58 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

58.
" טיפוסים הדוהרים חופשיים"
שאר הכתבה כבר לא כול כך מעניינת - הבעיה הראשית , אין אכיפה!! בתל אביב המצב בלתי נסבל, הולכי הרגל יורדים למדרכה בזהירות - מסתכלים שמאלה וימינה לפני כן ומתנהלים בלית ברירה במדרכות כאילו הם באמצע כביש ראשי. הנוער טס / דוהר/ עף , ובעיקר לא מתחשב באף אחד שהולך על המדרכה, אין כול מענה מטעם העירייה - חסרים מאוד פקחים.
טיפוס | 17.09.18
52.
התגובות פה מתחלקות לשתיים
יש את הולכי הרגל שנלחמים על חייהם מול הטרור הדו גלגלי. ויש את הרוכבים שמתרצים את הבריונות הקרימינלית שלהם ומקשקשים על "תשתית" קסומה שתעצור את האלימות שלהם... רק איזה "תשתית" תגרום לרוכב לחצות את הכביש הלוך וחזור כדי להגיע לכיוון הנסיעה הרצוי במקום לדהור על המדרכה שהוא נמצא עליה? לאף אחד אין תשובה. אנחנו בפייס. אולי נשנה את שם הדף לכלול גם קורקינטים :)
מטה המאבק בבריונות רוכבי אופניים | 15.09.18
50.
רוצחים על גלגלים
חקי חיון , רוכבי האופניים החשמליים למיניהם ולסוגיהם השונים רוכבים אלה הם רוצחים על גלגלים והם העזות מצח נוראה וברשעות וברוע לב מסכנים את שלמותם וחייהם של הולכי הרגל ועוברי האורח. חייבים במיידי לחוקק חוק עולמי האוסר לחלוטין שימוש באופניים חשמליים מכל המינים והסוגים.
חקי חיון | 15.09.18
48.
כתבה פרסומית לכלי מסוכן גם למשתמש וגם לסביבה. שלא ירכבו על המדרכה ויסכנו הולכי רגל.
שיסכנו את עצמם על הכביש- בעיה שלהם ושל הנהגים שצריכים לנסות לא להרוג אותם למרות ההשתוללות שלהם. עשרות פעמים ראיתי ניידת משטרה מול רוכבי אופניים משתוללים ברמזור אדום והשוטרים לא מנידים עפעף. עולם שלישי.
גלי | 15.09.18
40.
עוד כמה עשרות הרוגים ויתחילו להתעורר
כל כלי ממונע צריך לעמוד בחוקי תנועה. רוכבי הקורקינטים נוסעים לכל הכיוונים ולא מעניין אותם חוקים. עוד כמה עשרות הרוגים, בסגנון ההרוגים שיש לרוכבי האופניים החשמליים ויתחילו להתעורר. רק שבנתיים נהייה עם מאות הרוגים מאופניים וקוקינטים. צריך תחבורה ציבורית 24/7 כמו בעיר מודרנית ולהוריד כמה שיותר כלי רכב מהכביש
אילן | 14.09.18
38.
קורקינטים משתוללים על מדרכות תל אביב-מפחיד לצאת מהבית
לצאת מהבית ללכת על המדרכה אני חוזר הביתה ואומר תודה שלא גמרתי במיון-שכל יום מגיעים עשרות נפגעי אופניים רגילות חשמליות וקורקינטים-ראש העיר אותו לא מעניין כלום אולי שאשתו או בנו-נכדו יפגעו יתחיל להבין מה הפיל עלינוכל רוכב נוהג כרצנו נוסעים כמוטרפים עוברים בצמתים באדום כאילו כל הכביש נבנה עבורם-מאשים את ראש העיר--מקווה שראש העיר הבא יטפל בענין וחיינו יחשבו בעינו
דוד | 14.09.18
30.
בתור אחד שיש לי חנות.....
מכירה תיקונים של אופניים וקורקינטים חשמליים והשכרה בת"א קורקינט זה כלי יותר מסוכן לא יציב בכלל בטח לא בבלימות פתע אופניים חשמליים יותר יציבות על הכביש ובטח שבעצירות פתע קורקינטים נורמלי שוקל 22 קילו ומעלה לא רחוק מאופניים 24 יש יותר יש פחות לקשור את הקורקינט זה מאוד מסורבל ואין לו מפתח לרובם הגדול סתומרת שלגנבים יותר קל לגנוב אותם אז סבבה לעבודה אתה יכול להכניס אותו אבל לסופר לקניונים למועדונים פאבים אתם לא יכולים להכניס אותם ונגיד וכן לסחוב איתך כלי כזה ששוקל 22 קילו בקיצור לא ממליץ על קורקינט
שובבני | 14.09.18
12.
הוא מנצח רק במקומות שאנשים נשארים בו לנצח
ולהישאר כול החיים בפרימטר של צפון ת"א עד דיזינגוף אז כן זה כלי תחבורה מושלם בואו נראה אתכם נוסעים בקורקינט מצפון ת"א לנתניה בבוקר ונראה איזה כייף יהיה לכם ומי שטוען פשוט לעלות על תחבורה ציבורית בבין עירונית אז כנראה שהוא באמת גר בצפון ת"א, קחו דוגמא אמיתית: מקרית גת לרחובות כשעה 45 דק' כול יום בתחבורה ציבורית- זה הגיוני? תחבורה ציבורית בארץ פשטה את הרגל וכול יתר הצעצועים מעולים למי שגר ב3 קילומטר ריבועי
גדי | 14.09.18
7.
יש פיספוס גדול בנושא ההנעה החשמלית לרוכב בודד
אופניים וקורקינט חשמלי, הם הפיתרון המושלם והיעיל לתחבורה בעיר, לא מזהם,כמעט ולא צורך אנרגיה, מוריד עומס מהכביש, מייעל תחבורה ציבורית. היה עדיף לעיר כמו ת"א עם מזג אוויר נוח, להשקיע מיליארד שקל בתשתית לכלים חשמליים, במקום עשרות מיליארדים ברכבת, שלא לומר עוד מאות מיליונים של עלות אחזקה של קווי הרכבת (כי התחבורה הציבורית של היום, מספיק טובה לכבישים לא עמוסים). מודל כלכלי מצויין, המדינה משקיעה בתשתית האזרח משקיע בכלים. במצב הנוכחי כשאין תשתית רכיבה, זה פשוט לא יעיל ומסוכן להולכי רגל ולרוכבים.
רוני | 14.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת