58. " טיפוסים הדוהרים חופשיים" שאר הכתבה כבר לא כול כך מעניינת - הבעיה הראשית , אין אכיפה!! בתל אביב המצב בלתי נסבל, הולכי הרגל יורדים למדרכה בזהירות - מסתכלים שמאלה וימינה לפני כן ומתנהלים בלית ברירה במדרכות כאילו הם באמצע כביש ראשי. הנוער טס / דוהר/ עף , ובעיקר לא מתחשב באף אחד שהולך על המדרכה, אין כול מענה מטעם העירייה - חסרים מאוד פקחים. טיפוס | 17.09.18 (ל"ת)
57. פעם חשבתי שזה דמיוני מדי, אבל היום ברור - המדרכה בעתיד תהיה כביש מסוכן שהולכי רגל יצטרכו לעלות עליו עם מגינים... או לרוץ להגיע לרכב. 'ילדי האנרכיה' כבר כאן. להוציא את הטרוריסט שבך ולתת לו להתפרץ. גג | 16.09.18 (ל"ת)
56. לונדון קורקינטים אינוקים Uk ,עובדת ומוכרת מלא קורקינטים. אתה מוזמן לראות . 327 Euston Road איציק בן אהרון | 16.09.18 (ל"ת)
55. ללא שום קשר לכתבה צריך לעשות חוק שימנע כל סוג של אופניים .. כולל חשמלי .. כולל קורקנט להיות בכבישים בינעירוניים .. הם חוצפנים וגורמים לתאונות .. חושבים שנהגי הרכבים רואים אותם .. ואחר כך מתלוננים .. דיעופו כבר אבי | 16.09.18 (ל"ת)
54. הגלגל הבא הגלגל הבא היא כותרת כתבה שכתבתם לפני עשור. הכתבה היתה על קורקינט טרקר מתוצרת תל אביב במדינת ישראל אהרון | 16.09.18 (ל"ת)
52. התגובות פה מתחלקות לשתיים יש את הולכי הרגל שנלחמים על חייהם מול הטרור הדו גלגלי. ויש את הרוכבים שמתרצים את הבריונות הקרימינלית שלהם ומקשקשים על "תשתית" קסומה שתעצור את האלימות שלהם... רק איזה "תשתית" תגרום לרוכב לחצות את הכביש הלוך וחזור כדי להגיע לכיוון הנסיעה הרצוי במקום לדהור על המדרכה שהוא נמצא עליה? לאף אחד אין תשובה. אנחנו בפייס. אולי נשנה את שם הדף לכלול גם קורקינטים :) מטה המאבק בבריונות רוכבי אופניים | 15.09.18 (ל"ת)
50. רוצחים על גלגלים חקי חיון , רוכבי האופניים החשמליים למיניהם ולסוגיהם השונים רוכבים אלה הם רוצחים על גלגלים והם העזות מצח נוראה וברשעות וברוע לב מסכנים את שלמותם וחייהם של הולכי הרגל ועוברי האורח. חייבים במיידי לחוקק חוק עולמי האוסר לחלוטין שימוש באופניים חשמליים מכל המינים והסוגים. חקי חיון | 15.09.18 (ל"ת)
49. פורעי חוק שמצפצפים על חוקי התנועה כל יום עפים כמה כאלה באויר לא מצייתים לחוקי תנועה רמזורים אדומים נסיעה נגד כיוון התנועה פס לבן 2 אנשים על קוקרינט אחד נוסעים בזיג זג בכביש יום אחד זה יתפוצץ למשטרת ישראל ומשרד התחבורה בפנים שיתחילו לספור הרוגים דודו | 15.09.18 (ל"ת)
48. כתבה פרסומית לכלי מסוכן גם למשתמש וגם לסביבה. שלא ירכבו על המדרכה ויסכנו הולכי רגל. שיסכנו את עצמם על הכביש- בעיה שלהם ושל הנהגים שצריכים לנסות לא להרוג אותם למרות ההשתוללות שלהם. עשרות פעמים ראיתי ניידת משטרה מול רוכבי אופניים משתוללים ברמזור אדום והשוטרים לא מנידים עפעף. עולם שלישי. גלי | 15.09.18 (ל"ת)
47. יש דברים יותר חשובים בחיים מאשר לבלוט אם היא תמשיך ככה הדבר היחיד שיבלוט אצלה זה המצבה שלה...טמבל 26 אתה אידיוט | 15.09.18 (ל"ת)
46. רק כשיהיו בכל מקום שבילי אופניים סכנת נפשות לעלות עם הדבר הזה על הכביש עם הנהגים הישראליים . | 15.09.18 (ל"ת)
44. עוברים בכל הרמזורים האדומים חלאות להכניס אותם לבתי סוהר בעיקר הבחורות עם התחת בחוץ אטי | 15.09.18 (ל"ת)
43. רוצה להמליץ על תוספת לקורקינט שיאומי בורד על לקורקינט שיאומי מונע זעזועים ומרחיב את שטח העמידה לנסיעה נוחה ובטוחה יותר. XBoard אורי | 15.09.18 (ל"ת)
42. סיוט להולכי הרגל. בהולנד כולם על אופניים רגילות שום חשמליות ושום קורקינט. להסדיר שבילים יעודיים! | 14.09.18 (ל"ת)
40. עוד כמה עשרות הרוגים ויתחילו להתעורר כל כלי ממונע צריך לעמוד בחוקי תנועה. רוכבי הקורקינטים נוסעים לכל הכיוונים ולא מעניין אותם חוקים. עוד כמה עשרות הרוגים, בסגנון ההרוגים שיש לרוכבי האופניים החשמליים ויתחילו להתעורר. רק שבנתיים נהייה עם מאות הרוגים מאופניים וקוקינטים. צריך תחבורה ציבורית 24/7 כמו בעיר מודרנית ולהוריד כמה שיותר כלי רכב מהכביש אילן | 14.09.18 (ל"ת)
39. רק עניין של זמן עד שיהיו נתיבים ייעודיים, לא מבין למה לא התחילו לעשות את זה כבר לפני כמה שנים, זה ברור שזה העתיד בנתיים סובלים בפקקים ומתחבורה תיבורית כושלת | 14.09.18 (ל"ת)
38. קורקינטים משתוללים על מדרכות תל אביב-מפחיד לצאת מהבית לצאת מהבית ללכת על המדרכה אני חוזר הביתה ואומר תודה שלא גמרתי במיון-שכל יום מגיעים עשרות נפגעי אופניים רגילות חשמליות וקורקינטים-ראש העיר אותו לא מעניין כלום אולי שאשתו או בנו-נכדו יפגעו יתחיל להבין מה הפיל עלינוכל רוכב נוהג כרצנו נוסעים כמוטרפים עוברים בצמתים באדום כאילו כל הכביש נבנה עבורם-מאשים את ראש העיר--מקווה שראש העיר הבא יטפל בענין וחיינו יחשבו בעינו דוד | 14.09.18 (ל"ת)
37. אחרי שהם ימלאו מספר שורות בבתי העלמין, "הטרנד" יפסק ! אחרי האופנים (והאופניים החשמליים) אחרי הרכינוע , אחרי הסקייטבורד, ואחרי הקורקינטים למינהם בואו ונחזיר לכבישים את העגלות הרתומות לסוסים ולחמורים, ונפקוק את הכבישים לחלוטין ! לוני | 14.09.18 (ל"ת)
36. ל-12: עקוב אחרי ב"מאקו" עוד לא התחלתי אימוני ריצה, אבל טיקבקטי פעם על מה שלא הייתי עושה אם זיעה הייתה כל כך מגעילה אותי. יאללה, קח מגבונים לחים לשירותים ותתנקה מהזיעה. או שאם יש לך חד"כ תתקלח שם. עמית | 14.09.18 (ל"ת)
34. אופניים, ורצוי לא חשמליים, עדיפים ובריאים הרבה יותר העומדים ללא תנועה על הקורקינט הם לא סתם עצלנים: מפתחים ורידים נפוחים ברגליים וגב תחתון עקום. לטובת רופאי כלי דם ואורתופדים תמר | 14.09.18 (ל"ת)
31. איך זה שבלונדון לא ראיתי כאלה כבר ארבע שנים? גר בלונדון ארבע שנים וחוץ מכמה סגווי, לא ראיתי קורקינטים חשמליים. גם אופניים חשמליים אין פה ורוכבי האופניים הרגילים נוסעים על הכביש ולא על המדרכה. מישהו יודע מה הסיבה להבדלים? עומר | 14.09.18 (ל"ת)
30. בתור אחד שיש לי חנות..... מכירה תיקונים של אופניים וקורקינטים חשמליים והשכרה בת"א קורקינט זה כלי יותר מסוכן לא יציב בכלל בטח לא בבלימות פתע אופניים חשמליים יותר יציבות על הכביש ובטח שבעצירות פתע קורקינטים נורמלי שוקל 22 קילו ומעלה לא רחוק מאופניים 24 יש יותר יש פחות לקשור את הקורקינט זה מאוד מסורבל ואין לו מפתח לרובם הגדול סתומרת שלגנבים יותר קל לגנוב אותם אז סבבה לעבודה אתה יכול להכניס אותו אבל לסופר לקניונים למועדונים פאבים אתם לא יכולים להכניס אותם ונגיד וכן לסחוב איתך כלי כזה ששוקל 22 קילו בקיצור לא ממליץ על קורקינט שובבני | 14.09.18 (ל"ת)
28. רוכב באמצע הכביש עד שמישהו מאחוריו לא יצפצף עליו "אני נוסע באמצע הכביש אפילו שכל הרכבים מצפצפים לי. שיצפצפו. ככה לא עוקפים אותי וזה פחות מסוכן". פשוט גאון וגם מתחשב באחרים (בציניות כן) עמית | 14.09.18 (ל"ת)
27. ל-13 - מדריד וברצלונה הן ערים מודרניות עם תחב"צ ציבורית איכותית מדינת ישראל מפגרת מאחורי אפילו ערים במדינות עולם שלישי כמו קהיר שיש בה רכבת תחתית, אז אין מה להתפלא שאנשים מחפשים כל חלופה אפשרית וברת השגה. רייט | 14.09.18 (ל"ת)
26. ל-1: היא חושבת הפוך ממך ולכן צודקת בולטת כמו פרח במדבר. עם קסדה לא היתה זוכה למבט מיותר... אביקו איסוזו | 14.09.18 (ל"ת)
25. אף שמסתו ומהירותו נמוכים משל אופנוע מונע דלק/חשמל רכב מנועי שיש להחיל עליו פקודת רכבמנועי כעל אופנוע | 14.09.18 (ל"ת)
23. מסוכן! לא מתאים לתשתיות בארץ- עוד פצועים רבים בגלל מחסור בתשתית ראויה, חוצפה של הרוכבים על המדרכות וחוסר אכיפה גמור!! חבל לגמריי כי אם היו תשתיות- יכל לתת מענה אמיתי טוב! מסוכן! | 14.09.18 (ל"ת)
22. עם הזמן נוכל לסלק את המכוניות המכוניות הן הבעיה האמיתית ולא האופניים והקורקינטים המכוניות דורשות תשתיות ענק מאד יקרות באיזשהו שלב יקום ראש עיר אמיץ מספיק שיעביר נתיבים שלמים לאופניים ולקורקינטים אז תתחיל המהפיכה האמיתית איל | 14.09.18 (ל"ת)
21. רשיון טסט וביטוח ולהקפיד לא לנסוע חשוכים נגד כיוון התנועה חובה הההה למה אבי גרינברג | 14.09.18 (ל"ת)
18. בעקבות תאונת דרכים איך ואת מי תובעים בעקבות פגיעת רכב שלא נתן זכות קדימה לרוכב קורקינט בכיכר? יוסי | 14.09.18 (ל"ת)
17. הסדרה נהיגה ברכב במרכז העיר הפכה להיות מסוכנת ודורשת יכולת ריכוז לא סבירה. חייבת להיות הסדרה של הנושא הזה לפני שמכניסים איזה נהג מסכן לבית סוהר יניב | 14.09.18 (ל"ת)
15. בואו נשמיד גם אנחנו קורקינטים ציבוריים הרעיון הכי טוב בכתבה. אפשר עם פטיש 5 קילו. די למפגע | 14.09.18 (ל"ת)
14. מגיב 5 (עמית) למה לקחת רכב בתוך העיר? אני גר בת"א ועובד במרחק קילומטר מהבית, למה שאני בכלל אחזיק רכב? וריצה? אתה רציני בחום של תל אביב? ואז להתבוסס בזיעה של עצמי עד סוף יום העבודה? דרור | 14.09.18 (ל"ת)
12. הוא מנצח רק במקומות שאנשים נשארים בו לנצח ולהישאר כול החיים בפרימטר של צפון ת"א עד דיזינגוף אז כן זה כלי תחבורה מושלם בואו נראה אתכם נוסעים בקורקינט מצפון ת"א לנתניה בבוקר ונראה איזה כייף יהיה לכם ומי שטוען פשוט לעלות על תחבורה ציבורית בבין עירונית אז כנראה שהוא באמת גר בצפון ת"א, קחו דוגמא אמיתית: מקרית גת לרחובות כשעה 45 דק' כול יום בתחבורה ציבורית- זה הגיוני? תחבורה ציבורית בארץ פשטה את הרגל וכול יתר הצעצועים מעולים למי שגר ב3 קילומטר ריבועי גדי | 14.09.18 (ל"ת)
11. אני כבר כמעט שבועיים בספרד ופורטוגל גם במדריד וגם בברצלונה לא רואים כמעט אנשים על קורקינט או אופניים חשמלים. וכשכן רואים, הם רוכבים כמו בני אדם ולא כמו בארץ נמרוד | 14.09.18 (ל"ת)
10. צריך חוק של הוספת שבילי אופניים צריך לחייב שבכל כביש בין עירוני חדש ואם אפשר גם ישן כמו כביש חמש , דרך נמיר, כביש 4 וכדומה יהיה בצמוד מסלול אופניים , לא תראו יותר פקקים בעל שיאומי | 14.09.18 (ל"ת)
9. ל-1: אתה מזה צודק, אבל זו כתבה שמפרגנת לקורקינט תת רמה של כתבה. חבל שלא מדברים על הרוכבים שמסכנים כל דבר מהולכי רגל בעלי חיים ונהגים. אפילו הפקחים לא יכולים להתמודד איתם וכוסית בלונדינית זה דבר שמוכר טוב | 14.09.18 (ל"ת)
8. קורקינט ואופניים חשמליות זה זוועה. כנראה בעיקר לא מצייתים לחוקי התנועה ומסכנים נהגים והולכי רגל בגלל מי שרוכב עליהם | 14.09.18 (ל"ת)
7. יש פיספוס גדול בנושא ההנעה החשמלית לרוכב בודד אופניים וקורקינט חשמלי, הם הפיתרון המושלם והיעיל לתחבורה בעיר, לא מזהם,כמעט ולא צורך אנרגיה, מוריד עומס מהכביש, מייעל תחבורה ציבורית. היה עדיף לעיר כמו ת"א עם מזג אוויר נוח, להשקיע מיליארד שקל בתשתית לכלים חשמליים, במקום עשרות מיליארדים ברכבת, שלא לומר עוד מאות מיליונים של עלות אחזקה של קווי הרכבת (כי התחבורה הציבורית של היום, מספיק טובה לכבישים לא עמוסים). מודל כלכלי מצויין, המדינה משקיעה בתשתית האזרח משקיע בכלים. במצב הנוכחי כשאין תשתית רכיבה, זה פשוט לא יעיל ומסוכן להולכי רגל ולרוכבים. רוני | 14.09.18 (ל"ת)
4. נכנסים באין כניסה, עובים באדום, חותכים על מדרכות דרוש פיקוח עירוני מיידית !!! רק זבלים רוכבים | 13.09.18 (ל"ת)
3. רק שבישראל נוסעים כמו חיות ב 30 קמש על המדרכות. הייתי שולח את כולם לביירות. אדולף | 13.09.18 (ל"ת)
2. כלי לא בטיחותי אותו הדבר קרה לאופניים החשמליים, ההתלהבות הייתה עצומה. לאחר כמה תאונות קטלניות והוראות חוק מגבילות, ההתלהבות התפוגגה. אותו הדבר יקרה לגבי הקרוקינט, לאחר מס' תאונות עם פצועים והרוגים, הנטישה תגדל מיום ליום. רפי | 13.09.18 (ל"ת)
האדם שבקורקינט ינצח
58 תגובות לכתיבת תגובה