אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פלאפון איבדה 3,000 לקוחות בשבוע

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
תגובה ל8
גם בזק ועוד חברות שידרגו את המערכות שלהן.אבל לא על חשבון גב הציבור.מעבר לכך .הפיצוי הוא מינורי.שיפצו בחודשיים חינם לכל המנויים.דבר נוסף מס8.פלאפון זכורה כחברה שמעולם לא דאגה ללקוח נהפוכו.דפקה את הלקוח לפני הרפורמה וגם אחריו.להזכירך פרשת החינם של הטאבלטים.לכן לפי דעתי הציבור לא שוכח ולא סולח .והתשובה מגיע ובגדול.כן.יש לי שימחה לאיד
רפי | 15.09.18
8.
מה כבר קרה , אז יש תקלות, לא סוף העולם
ראיתי אתמול בחדשות את המגישה, צולבת את מנכ"ל פלאפון ... מה אתה לא יכול להבטיח שלא יהיו יותר תקלות ... צריך לשדרג את ציוד התקשורת, החברה התכוננה לכך במשך שנה. אם לא היו משדרגים, כולם היו קופצים, איך פלאפון נשארת עם מערכת מלפני 20 שנים ולא משדרגת. כל כך הרבה כסף הם גובים מהציבור, אבל להשקיע בבסיס נתונים חדש הם לא חושבים שצריך. לא כל דבר מצליח לפי התכנון, החברה עושה ככל יכולתה לטפל בבעיות, מה אתם עטים כמו חיות טרף, מחפשים פיצויים והתנצלויות. 3000 לקוחות זה 0.12 אחוז ממספר הלקוחות של החברה, זו מכה קלה בכנף, לא יותר. מי שלא מתאים לו להישאר, שיעזוב, החברות האחרות לא יותר טובות, גם הן מתי שהוא יצטרכו לשדרג רכיב כזה או אחר במערכת.
אריאל | 13.09.18
5.
פלאפון גנבו לי את כל
פלאפון גנבו לי 38000שקל בשנת2012 מבלי שהייתי מחובר אליהם יותר מ19ימים וכל הזמן התקשרו עלי לשנות תוכנית כל 10דקות ולבסוף לקחו את כל התוכניות בחשבון יחד ישנות וחדשות מבלי להתחשב בסך מכשיר אחד בלי דיבורים אלא רק תוכניות בקיצור ימך שמם אלוביש שאול וכל עובדי פלאפון
פלאפון גנבו לי את כל | 13.09.18
3.
הפיצוי לא תואם לגודל הבעיה
מרבית הלקוחות גם ככה מנויים על חבילות גלישה שהם מתקשים לנצל עד תום בסוף כל תקופת חשבון. לכן, הפיצוי המוצע אינו מייצר להם שום תועלת נוספת, אפילו לא כזאת שהיא שולית הפיצוי המוצע עבור מרבית הלקוחות הינו אפס, רק רק מבחינת איך שהם תופסים את הפיצוי אלא ממש בשווי כספי. מנגד חוסר יכולת להוציא ולקבל שיחות זוהי בעיה שיש לה משמעוית כלכלית ומשפיעה על הנוחות של המשתמש. אפשר להבין לאור זאת למה אנשים יבחרו לעזוב את פלאלפון. בעיות קורות ויקרו אבל זלזול במשתמשים שלה והפיצוי שהם בחרו להציע הוא עלבון לאינטיגנציה וכרטיס אדום לשירות הלקוחות וחווית השימוש של הלקוח
עוד פיצוי כזה ואבדנו | 13.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת