אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שעון אפל ווטש החדש: כך עושים כסף מבני גיל הזהב

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
וואלה? זו המסקנה שלך מהמהלך?
הם עושים שעון לזקנים? לא. הם לא עושים שעון לזקנים כי בריאות זה משהו ששמור לכולם ולא רק לזקנים. אפל מתקדמת בצעדים קטנים ובטוחים לייצר שעון שישמור לך על הבריאות וימדוד אותך בכל רגע נתון. זה התחיל מדפיקות לב, ממשיך עם אקג ויגיע גם לרמות סוכר וכולסטרול וכו'. בכל צעד שכזה, הם פותחים פער יותר מהמתחרות ולומדים לייצר חוויה טובה למשתמשים שלהם כי מידע רפואי הוא משעמם וסתם לתת אותו לא יעזור - המשתמשים צריכים להתרגל לקבל אותו בצורה טובה ולדעת מה לעשות איתו. כל מהלך קטן כזה סולל עוד אבן דרך בדרך לחזון של צמיד שקשור באופן ישיר לבריאות של המשתמשים. הפעם הם גם פתחו פתח ל-FDA ובאמצעות הערוץ תקשורת הזה הם יוכלו במהלכים הבאים ליישם עוד בדיקות בשעון בצורה יעילה יותר (כי FDA זה תהליך קשוח מאוד, בטח לחברות שלא נמצאות בתחום). בשנים הבאות נראה עוד ועוד סוגי מידעים שקשורים לבריאות נכנסים לשעון ועד שהמתחרות יתעוררו, אפל כבר תהיה ממש קדימה. בשנים האלו הם מייעלים תהליכים, לומדים על המשתמשים שלהם ועל ההתנהגות ומייצבים את השעון כרכיב בריאות הכרחי עבור כל צרכן - לא רק "זקנים".
ASD | 13.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת