9. ויתרתי על הרכב הפרטי כמה עבד בן אדם יכול להיות? לא אכפת לי עד כמה קשה להסתדר בלי, זה פשוט לגיטימי. ברור שגם לא השתתפתי באירוע "צפירת הזעם" כי אני לא מאלה שמתאים להם לשמוע את זה וגם לא צריך שיארגנו בשבילי מחאה. עמית | 17.09.18 (ל"ת)
8. אכן אורך הכבישים לא רלוונטי שטח הכבישים יותר רלוונטי, מכיוון שכיום בעיקר מוסיפים נתיבים ומחלפים, לא כבישים חדשים. אבל ברור שמה שנדרש זה המשך בניית ושדרוג רכבות קלות, כבדות, ותחתיות. כותרת מטעה | 17.09.18 (ל"ת)
7. ל-2, אתה מצביע ליכוד נכון? לפי התגובה שלך, מבינים שעם אינטליגנציה כזו, אתה יכול לבחור רק ליכוד. שמאל טהור | 16.09.18 (ל"ת)
6. שטח המדינה קבוע, שטח בנוי גדל, שטח כבישים מוגבל, מספר מכוניות גדל מאוד נשאר שטח מעל הקרקע או מתחת לקרקע! תוצאה=פקק מדינתי צפוי וידוע מראש | 16.09.18 (ל"ת)
5. ישראל כץ עבוב כושל שרק אוכל חינם על חשבון משלם המיסים כשלת אתהשר כושל וקטן אמן שתעוף כבר ושיהיה אחד נורמלי שידאג לתשתיות נורמליות ותחבצ שראויה להיקרא כך אזרחית | 16.09.18 (ל"ת)
4. שר המודיעין והתחבורה נכשל קשות בהבנת המצב ובמציאת פתרונות ! ביביסטן !!! אזרח ותיק | 16.09.18 (ל"ת)
2. מחלף לא מוסיף אף ק"מ אבל מעלה מאוד את הקיבולת המדדים של אורך הכבישים ואפילו רוחב הכבישים לא מייצג באמת את קיבולת הכבישים, כי הוספת מחלפים במקום רמזורים מעלה את קיבולת הכביש בצורה דרמטית וללא תוספת מטרים סלולים בחישוב. רוב הפרוייקטים בשני העשורים האחרונים לא כללו סלילת כבישים חדשים אלא רק הרחבת כבישים קיימים (הוספת נתיב שלישי מעלה קיבולת כביש דו נתיבי ביותר מ50%) ובעיקר בניית מחלפים שמעלים משמעותית את הקיבולת. ציניקן | 16.09.18 (ל"ת)
1. אין חשיבות לאורך הכבישים ,לא ניתן להאריך יותר את כביש החוף וכו עיתונות צהובה עיתונות צהובה | 16.09.18 (ל"ת)
קיצור תולדות הפקק: מספר המכוניות זינק ב-84% מאז שנת 2000, אורך הכבישים גדל רק ב-19%
10 תגובות לכתיבת תגובה