אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלגן ברכבת: נסיעות בוטלו בשל "מחלה", פתיחת הקו לירושלים עשויה להידחות

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
החזירו את הגועל של גילה
כל הציבור צריך להחתים על עצומה להעיף את המגעילה של יושבת ראש הועד שגורמת נזק לציבור ולחיילים שלנו שר התחבורה כץ שנחשב לגבר עם בת ים והאלוף דן הראל שעבר הרבה בחייו ביחד עם יושב ראש ההסתדרות ביחד להעיף את יושבת ועד העובדים שרוצה לשלוט שההנהלה אסור לתת לה לעשות כרצונה היא לא מטיבה עם העובדים אלה גורמת נזקים כבדים לכולם האומנם העובדים מחפשים כוח אז חובת ההוכחה על כל האנשים החזקים לעשות זבנג וגמרנו ישראל כץ אל תשפיל את עצמך וכמובן האלוף דן הראל צום קל
דיאנה | 17.09.18
22.
פיטורים מיידיים של כל נהגי הרכבת ללא מחילה
הם יזחלו חזרה על ארבע, והציבור יבין ויתמוך. הבעיה היא שיטת הבחירות ונוכחות מסיביצ שלהוועדים הבחירים בפריימריז הגורמים לפוליטיקאים לשקשק על בסאותהם. את קריטיות שינוי שיטת הבחירות לבחירות אישיות בקלפי - כמו בכל העולם, חותץ מישראל שבה אין קשר בין הבוחר לנבחר. כי הבוחר בישראל שם פתק של מפלגה, אז הח"כים שנבחרים שלא בקלפי מצפצפים על הבוחר ומחוייבים לבוחריהם הישירים בפריימריז שבהן כאמור נוכחות קבוצות אינטרסים מהווה את הרוב המוחלט - את זה הציבור הבור לא מבין
קראו ותבינו | 17.09.18
7.
הטרגדיה היא לא התקלות או הבעיות
זה תמיד קורה. בייחוד בפרוייקט שעושים בפעם הראשונה בארץ. הבעיה היא שכל גורם מוגן בקביעות ודואג לזרוק אחריות על מישהו אחר. ככה שאין שום סיכוי שבעתיד הבעיות יחזרו. לאף אחד אין אינטרס להשתפר. זה לא באשמתו והוא מוגן בקביעות. ואני אפילו לא דיברתי על השביתה הלא חוקית ברכבת. יופי.
ל | 16.09.18
4.
בושה וחרפה! באירופה החלו לחשמל תשתיות רכבת בשלהי המאה ה- 19...!!!!!
הטמטום של שר התחבורה שהולך עם הראש בקיר חוזר אליו כמו בומרנג! נתחיל עם הלקח: כאשר חושבים על הקמת תשתיות לאומיות צריך לקבל את העובדה שעל מנת שהתשתיות תוקמנה עם תועלות מירביות לציבור, דרושים התקציבים ענקיים אך ביעילות ושקיפות והזמן שאורך עד הסיום הוא מעבר לקדנציה- קרי, מישהו אחר יגזור את הסרטים והקופונים הפוליטיים. בכל אופן אחר הציבור נפגע- בין אם כתוצאה מבזבוז ענק של כספי ציבור או בין אם במוצר סופי גרוע ולא איכותי שגורם לאזרחים/לקוחות להמשיך לרכוש רכבים ולינסוע בהם! החישמול היה צריך להיות השלב הראשון בהשקעות שהיה מאפשר הנגשה של הרכבות אל תוך מרכזי הערים מתחת לאדמה. או אז לא היו צריכים את התחנות בקצוות הערים אלא כמו בכל מדינה נורמלית- בצנטרום של הערים! אבל הוא עושה הכל הפוך! כי הממשלה לא רוצה להפחית את מספר הרכבים בכבישים!!
ויקטור חסון | 16.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת