34. במדינה תקינה הייתם יושבים בכלא. מעשה נוכלות בחסות החוק. עשיתם קומבינה עם משרד האוצר ומכרתם חשמל שעולה 50 אגורות ב4 שקלים. לוי | 24.09.18 (ל"ת)
33. חצופים !! כספי ציבור שנשדדו על ידכם בשם השקר הגדול שהאכלתם - לא הייתם הראשונים, לא השניים ולא השלישעין לייצר רכב חשמלי ואין לכם שום תרומה לענף... תגידו תודה שהפייק קומפני שעבדתם בה לא הסתיימה בחקירות שלכם ביאחה... חרפה העובדה שאתם בכלל מתראיינים האמת לאמיתה | 24.09.18 (ל"ת)
32. לא מודים כל התפיסה של בטר פלייס הייתה מוטעת מיסודה החל בבחירת המכונית המגושמת ולדעתי גם מכוערת דרך עליות אסטרונומיות של פריסת התחנות וכלה בטווח עלוב של כ100 קמ .צריך להודות שזו היה מיזם שנידון מראש לכישלון. משה | 21.09.18 (ל"ת)
30. למגיב 21 (אחד) אני מקווה שבמציאות, הסקת המסקנות שלך יותר טובה מזו שהפגנת בתגובה. אחרת אני לא מקנא בך זונדל פעטשגעבער | 21.09.18 (ל"ת)
29. אין ספק שבטר פלייס הינה חמדנות טהורה כל מה שעניין אותם זה למכור חשמל ביוקר, מעט חדשנות והרבה חמדנות. רם | 20.09.18 (ל"ת)
28. החברה נכשלה מהרבה סיבות אך הראשונה שבהן חוסר ניהול סכומי עתק שנשפכו על פיתוח מיותר. סכומי עתק שנשפכו על רשיונות תוכנה מגלומניים, לניהול אופרציות ענק (אמדוקס וסאפ), בתשלום *מראש* לפני שמכונית אחת עלתה על הכביש. סכומי עתק שנשפכו על התאמות לתוכנות הנ"ל, כי ישראלים יודעים יותר טוב מכל אחד אחר איך צריכה להראות התוכנה... משכורות מפנקות, בלשון המעטה. מודל עסקי דמיוני, לדוגמה: שבוע לפני העלייה לאוויר בדנמרק התברר שהחשמל הירוק (טורבינות מונעות רוח) שמיוצר ע"י השותפה הדנית למייזם לא ינתן בחינם, אלא בתשלום מלא (ויש לו ביקוש רב). ועוד הירייה קצרה מלספר. אחד שהיה שם | 20.09.18 (ל"ת)
27. בטר פלייס נשלטה לחלוטין ע"י בוגרי אוני' ת"א בוגר אוניברסיטת ת"א היה יתרון עצום ומפלה, אז למה ציפיתם? תומר | 20.09.18 (ל"ת)
26. מדהים אף אחד מהם לא הבין למה הם נכשלו ולא השכיל להסיק מסקנות. במילה אחת - אנשים הם לא פרות ולא רוצים שיחלבו אותם. וביותר קצר : מודל עיסקי - גרידיות. חדשנות טכנולוגית - יוק . ערך ללקוח - מינוס 10 שגיא | 20.09.18 (ל"ת)
25. איזה מאמץ?? חוץ מקשרים עם אולמרט המחבק ושלמונים למקורבים ניסיתם להשתלט על שוק החשמליות בארץ ולאנוס אותנו לקנות מכם חשמל במחיר מופרז ולמנוע יבוא מכוניות חשמליות לארץ חות מהרנו העלובות שלכם. מזל שנכשלתם. לא עשיתם כלום ! | 20.09.18 (ל"ת)
24. אין סיבה לחוש גאווה, להפך הבעיה הבסיסית ביותר במיזם הזה היא טכנולוגית - הטווח המוגבל של הרכב, שכאשר המצבר חדש הוא 180 ק"מ והטווח הולך ויורד במשך הזמן. להרבה אנשים ובניהם אני מדובר על "נון סטרטר" זה הצעה שאיננה רלוונטית. על מנת לפתור בצורה כלשהי את הבעיה הטכנולוגית בנו מודל שירות הכי מסורבל שיש -החלפת סוללות, ויותר מכך - מאד יקר (לתיפעול). את כל זה ארזו במודל עיסקי של חבילות ק"מ שהיו אטרקטיביות רק אם הלקוח הגיע בדיוק לניצול ההקצבה. המודל הזה היה לא אטרקטיבי כבר בלידתו, לא היה הגון, ובטר פלייס מיצבה את עצמה כנותנת "שירותי תידלוק חשמליים" ולא כחברת רכב. את כל זה היה ניתן לראות כבר בשלבים מוקדמים של המיזם, ומעטים יצאו נגדו. היכן היושרה של הכותבים שהיו מעורבים באחד המיזמים הכושלים ביותר בארץ, וששרף כמויות אדירות של כסף (של המשקיעים). היכן האחריות האישית לקום ולומר - גם טעינו טעויות משמעותיות? פשוט עברו הלאה. אבי | 20.09.18 (ל"ת)
22. יש חברות שעד היום מלקקות את הפצעים אבל מה לעשות כל הדרג הניהולי עובר בין משרות עפ"י קשרים ולא קישורים אחרת רוב האפסים האלו היו מזמן מובטלים כמה אנשים פוטרו אצל הספקים שלהם לזה לא מתייחסים כמה משפחות נהרסו בגלל שיגעון הגדלות של איש אחד שבינו לבין חדשנות אין דבר וחצי דבר הוא פשוט איש שיווק מעולה שהוליך שולל את גדולי המשקיעים תתביישו כסף בבנק | 20.09.18 (ל"ת)
20. נעילה ללא תאוות הבצע ונעילת "חבילת הגלישה" היו מצליחים. אם הרכב היה נובע לפחות 300-400 ק"מ ועולה 90000 היה מצליח חבילת גלישה יקרה | 20.09.18 (ל"ת)
18. לא למדתם כלום!! לאפשר טעינה בייתית זו חובה!ולא לזיין את הלקוחות במחירים לחייב את הלקוח להחליף סוללה ללא אפשרות לטעינה ביתית?ובמחירים מטורפים? רק זה הכשיל אתכם ומשום מה אתם עדיין מסרבים להכיר בטעות ומסרבים להודות בה אלי | 20.09.18 (ל"ת)
17. שתו למשקיעים סכומי עתק אך העיקר שהיום הם מסודרים... תכלס במקומם הייתי מתבייש להתראיין ובטח שלא הייתי מזכיר את עברי בחברה הנ"ל. הייתה ונשארה חברה מצ'וקמקת שמאחוריה היה רעיון של הפיכת רכב חשמלי למונופול של בטרפלייס. עם משכורות מנופחות וכמעט אפס חדשנות. אחר כך התפלאו שהציבור לא אכל את הלוקשים שלהם?! מסתבר שכבר אין בושה | 20.09.18 (ל"ת)
16. אף אחד לא ממשיך בדרך שלכם, כול הקונספט היה שגוי בטר פלייס לא נהגה ביושר עם לקוחותיה, הקונספט הוכני והקונספט המסחרי היה שגוי, הסתיר הרבה מידע מהצרכנים, ובעיקר שמדובר היה בלקוחות שבויים, עקב הסוללה המתחלפת ועוד טריקים שהיו מנפחים את המחיר לצרכן. רוני | 20.09.18 (ל"ת)
15. עסקני הייטק בטר פלייס הייתה נסיון להקים עוד מונופול מתוצרת משפחת עופר בחסות פרוטקשן ממשלתי, אלא שהזמנים השתנו ומה שעידן עופר למד מיולי וסמי כבר לא רלוונטי ואפילו המגלומניה של שי אגסי לא הייתה יכולה להציל את הפלופ המופרך הזה. מנחם מנדל | 20.09.18 (ל"ת)
14. זאת הייתה הפאשלה! צריך ללמד את זה קורס חובה MBA איך לא להקים חברה. עפים על עצמם בן | 20.09.18 (ל"ת)
13. הרבה מכוניות חשמליות היו גם לפני הנסיון הכושל הזה וקיימות היום - פרוייקט כושל שצריך לשכוח טסלה וולט ניאו בי-וואי-די | 20.09.18 (ל"ת)
12. לא רציניים בטר פלייס התאפיינה בצבר של מומחים שלא נוהלו כהלכה וכולם הסתנוורו משי אגסי ומהכריזמה שלו. ראיתי מקרוב את ההתנהלות המבולבלת והמפוחדת של הצוות. המלצתי לחברה שבה עבדתי לא להתקשר איתם ולא לתת מכתבים עם כוונות התקשרות. התוצאה פלופ בקנה מידה היסטרי והיסטורי. מה הם חושבים לעצמם היום ברגע של נוסטלגיה?? לא למדו דבר ולא הבינו כלום. דב | 20.09.18 (ל"ת)
9. ל-8. גם הם לא הקימו כלום. טחנו עסף של משקיעים על בועה. לא טכנולוגיה ולא נעליים. מודל שירות חדש. אריק | 20.09.18 (ל"ת)
7. היסטוריה עם היו לומדים מההיסטוריה לא היו צריכים לצאת לדרך חיקוי של דלק חשמלי[אלקטריק פיול] אברי נוב | 20.09.18 (ל"ת)
5. זה הרבה יותר פשוט כל מה שהייתם צריכים לעשות זה לחתום עם חברה יפנית\קוריאנית יונדאי\קיה\הונדה\סוזוקי ולא עם רנו. אז הביקוש היה אחר לגמרי. בגלגול הבא. אחד | 20.09.18 (ל"ת)
4. אתם צוחקים עלינו ? ניסו לקבל אישור למונופול בישראל !!! אתם רציניים ? הם הרי לא המציאו ולא חידשו כלום , רק ניסו באמצעות הון שלטון להמציא מונופול רכב בישראל ! להמציא זו טסלה ! הם ניסו בזכות קומבינה ושקשוקה וגנרלים להשתלט על עולם הרכב בישראל וניסו למכור רנו עם בטרייה. שירי | 20.09.18 (ל"ת)
3. חה חה עמית ניסנבאום: "המוניטין של בטר פלייס חיובי". אתה לא מרגיש מגוחך כשאתה אומר את זה? מודי | 20.09.18 (ל"ת)
1. להעלים מיליארדי דולרים תוך 3 שנים רוב העובדים קנו דירה במזומן עם משכורות מנופחות שקיבלו שם לא פלא שזה קרס אומנות | 20.09.18 (ל"ת)
בוגרי בטר פלייס: "יש נחמה בידיעה שהמאמץ שלנו ממשיך לשאת פירות"
34 תגובות לכתיבת תגובה