אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בוגרי בטר פלייס: "יש נחמה בידיעה שהמאמץ שלנו ממשיך לשאת פירות"

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
החברה נכשלה מהרבה סיבות אך הראשונה שבהן חוסר ניהול
סכומי עתק שנשפכו על פיתוח מיותר. סכומי עתק שנשפכו על רשיונות תוכנה מגלומניים, לניהול אופרציות ענק (אמדוקס וסאפ), בתשלום *מראש* לפני שמכונית אחת עלתה על הכביש. סכומי עתק שנשפכו על התאמות לתוכנות הנ"ל, כי ישראלים יודעים יותר טוב מכל אחד אחר איך צריכה להראות התוכנה... משכורות מפנקות, בלשון המעטה. מודל עסקי דמיוני, לדוגמה: שבוע לפני העלייה לאוויר בדנמרק התברר שהחשמל הירוק (טורבינות מונעות רוח) שמיוצר ע"י השותפה הדנית למייזם לא ינתן בחינם, אלא בתשלום מלא (ויש לו ביקוש רב). ועוד הירייה קצרה מלספר.
אחד שהיה שם | 20.09.18
24.
אין סיבה לחוש גאווה, להפך
הבעיה הבסיסית ביותר במיזם הזה היא טכנולוגית - הטווח המוגבל של הרכב, שכאשר המצבר חדש הוא 180 ק"מ והטווח הולך ויורד במשך הזמן. להרבה אנשים ובניהם אני מדובר על "נון סטרטר" זה הצעה שאיננה רלוונטית. על מנת לפתור בצורה כלשהי את הבעיה הטכנולוגית בנו מודל שירות הכי מסורבל שיש -החלפת סוללות, ויותר מכך - מאד יקר (לתיפעול). את כל זה ארזו במודל עיסקי של חבילות ק"מ שהיו אטרקטיביות רק אם הלקוח הגיע בדיוק לניצול ההקצבה. המודל הזה היה לא אטרקטיבי כבר בלידתו, לא היה הגון, ובטר פלייס מיצבה את עצמה כנותנת "שירותי תידלוק חשמליים" ולא כחברת רכב. את כל זה היה ניתן לראות כבר בשלבים מוקדמים של המיזם, ומעטים יצאו נגדו. היכן היושרה של הכותבים שהיו מעורבים באחד המיזמים הכושלים ביותר בארץ, וששרף כמויות אדירות של כסף (של המשקיעים). היכן האחריות האישית לקום ולומר - גם טעינו טעויות משמעותיות? פשוט עברו הלאה.
אבי | 20.09.18
22.
יש חברות שעד היום מלקקות את הפצעים
אבל מה לעשות כל הדרג הניהולי עובר בין משרות עפ"י קשרים ולא קישורים אחרת רוב האפסים האלו היו מזמן מובטלים כמה אנשים פוטרו אצל הספקים שלהם לזה לא מתייחסים כמה משפחות נהרסו בגלל שיגעון הגדלות של איש אחד שבינו לבין חדשנות אין דבר וחצי דבר הוא פשוט איש שיווק מעולה שהוליך שולל את גדולי המשקיעים תתביישו
כסף בבנק | 20.09.18
17.
שתו למשקיעים סכומי עתק אך העיקר שהיום הם מסודרים...
תכלס במקומם הייתי מתבייש להתראיין ובטח שלא הייתי מזכיר את עברי בחברה הנ"ל. הייתה ונשארה חברה מצ'וקמקת שמאחוריה היה רעיון של הפיכת רכב חשמלי למונופול של בטרפלייס. עם משכורות מנופחות וכמעט אפס חדשנות. אחר כך התפלאו שהציבור לא אכל את הלוקשים שלהם?!
מסתבר שכבר אין בושה | 20.09.18
12.
לא רציניים
בטר פלייס התאפיינה בצבר של מומחים שלא נוהלו כהלכה וכולם הסתנוורו משי אגסי ומהכריזמה שלו. ראיתי מקרוב את ההתנהלות המבולבלת והמפוחדת של הצוות. המלצתי לחברה שבה עבדתי לא להתקשר איתם ולא לתת מכתבים עם כוונות התקשרות. התוצאה פלופ בקנה מידה היסטרי והיסטורי. מה הם חושבים לעצמם היום ברגע של נוסטלגיה?? לא למדו דבר ולא הבינו כלום.
דב | 20.09.18
4.
אתם צוחקים עלינו ? ניסו לקבל אישור למונופול בישראל !!!
אתם רציניים ? הם הרי לא המציאו ולא חידשו כלום , רק ניסו באמצעות הון שלטון להמציא מונופול רכב בישראל ! להמציא זו טסלה ! הם ניסו בזכות קומבינה ושקשוקה וגנרלים להשתלט על עולם הרכב בישראל וניסו למכור רנו עם בטרייה.
שירי | 20.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת